2013-06-08, 14:44
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freakydyky
Fick galen spänningshuvudvärk i typ 2-3 dagar senast jag var på tjack.
Vad kan man göra för att minska muskelspänningar vid användning av cs?
Många rekommenderar magnesium som jag tänkte köpa. Några fler tips?
Ät så mycket du kan och lite till, ta kosttillskott, sov/meditera, se till att inte spänna nacken/axlar för mycket.
Citera
2013-06-09, 20:07
Medlem
GaletAnonyms avatar
Har ni några förslag på bra kombinationer? Tjack + GHB/GBL är svårslaget men vad ska man ta sig till när flaskan är tom? Har testat blanda med klonazepam, alprazolam(fråga mig inte varför jag blanda med benzo), cannabis och heroin och även om de två sistnämda inte är helt värdelöst så vore det trevligt med alternativ.
Citera
2013-06-10, 10:52
Medlem
nvm
Senast redigerad av zlatanärkung 2013-06-10 kl. 11:26.
Citera
2013-06-10, 11:31
Medlem
xanax99s avatar
Amfetaminer har inget att göra med vitaminer.....

Dena video cirkulerar nu världen runt med slogan this is why you do not do meth.

facebook.com/photo.php?v=164647987031112

Tragiskt och kul på en o samma gång. För oss som varit där är det även grymt plågsamt.
Citera
2013-06-10, 16:59
Medlem
SadCats avatar
Dagens i-landsproblem men finns d något tricks att få stopp på handsvetten? Jag får det hela tiden
Sen får jag eventuellt hitta ett nytt sätt att administrera drogen på. Snortar alltid mitt amfetamin, och race:ar alldelles för ofta. Så jävla trist å bomba. Vägrar IV eller RP
Nä... får bli nasalt tills det inte går längre helt enkelt

Annars brukar jag slänga in en Klonazepam eller Alprazolam i mina rus, tycker det känns bättre då. Har provat utan också. Men jag kör på någon enstaka benso under mina amfetamin rus alltid.
Senast redigerad av SadCat 2013-06-10 kl. 17:34.
Citera
2013-06-11, 13:58
Medlem
Min polare har sparat sig från serotonerga/serotonina (vad det nu kallas) substanser i snart 4 månader, istället bara kört på SS affe. I fredags körde han och hans polare mdma dock så körde han lite mer än hans polare, hans polare fick extrem effekt av medan han fick knappt något, lite skön i kroppen bara. Kan det vara att SS affe är bankat med serotonina RC's? Vilket kanske förklarar varför rusen helt annorlunda andra gången?
Citera
2013-06-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulVitti
Min polare har sparat sig från serotonerga/serotonina (vad det nu kallas) substanser i snart 4 månader, istället bara kört på SS affe. I fredags körde han och hans polare mdma dock så körde han lite mer än hans polare, hans polare fick extrem effekt av medan han fick knappt något, lite skön i kroppen bara. Kan det vara att SS affe är bankat med serotonina RC's? Vilket kanske förklarar varför rusen helt annorlunda andra gången?

Har funderat i samma banor, låter troligt.
Citera
2013-06-11, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulVitti

för vissa räcker 4mån inte.det beror på hur han kört tidigare

är de bankat med serotonina rc hade vi nog läst lite mer om folk som fått jobbiga bestående men.....serotonin droger ofta = konsekvenser, stora konsekvenser.
Citera
2013-06-11, 16:27
Medlem
Brmcs avatar
Tog en del pyra igår 7-8 mg tror jag. Somnade typ 4 och vaknade 2 (sommarlov) och typ precis en lina tjack. Det borde väl vara okej med ett 2-dagarsrace på tjack då va?
Citera
2013-06-11, 18:57
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Tog en del pyra igår 7-8 mg tror jag. Somnade typ 4 och vaknade 2 (sommarlov) och typ precis en lina tjack. Det borde väl vara okej med ett 2-dagarsrace på tjack då va?

Ska väl inte vara några större problem. Varför skulle det inte vara okej?
Citera
2013-06-11, 19:19
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Ska väl inte vara några större problem. Varför skulle det inte vara okej?

Var ganska efterbensad och tänkte om det sliter på hjärtmuskeln! Trots allt en rc, liksom.
Citera
2013-06-11, 19:43
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Var ganska efterbensad och tänkte om det sliter på hjärtmuskeln! Trots allt en rc, liksom.

Jaha, okej. Jag hade själv kört på, benso cirkulerar alltid i min kropp

Men du känner väl mest själv hur det känns. Sliter på kroppen gör det ju givetvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in