Påtänd som jag vet inte fan (slagit typ en 0,5 g rövpanna!) Men har en viktig sak ikväll att göra (med nyktra personer vilket kommer gå åt helvete, men YOLO som negrerna i USA säger

) men har typ bara en och en halv rejäl dos kvar som jag behöver då. Måste inte tända av tills dess alltså men tjacket är snart slut och jag behöver som sagt min dos ikväll. Fungerar fluortjack tror ni, eller är det kört och jag ska försöka rädda det med benso och sub istället?
Citat:
Ursprungligen postat av consultez
Även rysningarna i kroppen är inget konstigt såhär efter flera dagar alltså?
Nä, det är nog bara diverse signalsubstanser som "laddar" om. Brukar hända mig med.
Ganska vanligt med nojja på tjack första gången, din historia är rätt snäll. Efter första racet åkte jag till sjukhus för att jag trodde jag fått nekrotiserande fasciit (!) i knäna pågrund utav inbillade bakterier i tjacket (vilket var vanliga sittmärken som jag smått hallucinerade som lila sår fyllda av döende vävnad). Trots att de kastade ut mig med ett hån ifrån sjukhuset så var jag orolig en vecka efteråt, och minsta lilla stickning eller missfärgning fick mig att vrida mig i ångest över att vara enbent.
http://www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=2153
Satt och googlade sådana här saker under ruset, och tillslut grät jag nästan och ringde sjukvårdsupplysningen som inte direkt tog mig på allvar heller. Då tog jag mig till akuten, där jag däckade i väntrummet av all benso jag stoppade i mig innan jag fick träffa två sura sjuksystrar som blängde ilsket när de tog prover och en fittläkare som gav mig rejält med skit, men sa inte ett ord om huruvida jag hade nekrotiserande fasciit eller inte (såklart jag inte hade, men för att lugna mig), bara "knark är dåligt blabla".
Fittig stil av sjukvården, en ung tjackpsykotisk kille som är totalt livrädd för att dö skäller fan inte en normal människa ut, utan man visar lite empati kanske? Inte ett leende eller ett lugnande ord fick jag av någon.
Hatar offentlig korrupt sjukvård och "missbrukare" är den enda gruppen man kan behandla som skit idag. Hade jag varit en bög eller neger som sökt hjälp för akut AIDS hade jag säkert fått världens skadestånd, eller blivit behandlad som en ängel.
Eller varför behandlar de inte alla rökare eller fetton på samma sätt? Eller folk som bryter ben i klättringsolyckor?