2013-03-05, 19:25
Medlem
Zer0666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Jävla knepig drog det här. Snortade ca 40-50mg. Magen uppblåst och nåt direkt välmående infinner sig inte... Känner mig mest trött. Ugh... Tog 1mg Xanor och 5mg Stilnoct och öppnade fönstret för frisk luft. Kanske en cigg och varva ner i takt med att benson gör sitt?

Hör av er med åsikter o.s.v...

Ta en cigg och drick lite vatten.
Somnar du nu mår du nog inte så bra när du väl vaknar, huvudvärk osv.

Ed:Själv drog jag nyss ~25mg, hoppas på en effektiv kväll
Citera
2013-03-05, 19:29
Medlem
Hatar sub normalt, men djävlar vilken synergi med tjack. 0,5-1 mg och bara avtändningen blir FANTASTISK. Ska aldrig mer ta tjack utan sub, att jag missat detta.
Senast redigerad av tjackroffe 2013-03-05 kl. 19:32.
Citera
2013-03-05, 19:57
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Jävla knepig drog det här. Snortade ca 40-50mg. Magen uppblåst och nåt direkt välmående infinner sig inte... Känner mig mest trött. Ugh... Tog 1mg Xanor och 5mg Stilnoct och öppnade fönstret för frisk luft. Kanske en cigg och varva ner i takt med att benson gör sitt?

Hör av er med åsikter o.s.v...
-So far är 2-FA fan så mycket bättre. Detta känns mest som en liten överdos metylfenidat (Ritalin, t.ex.)
-Kanske kräks...
-Ganska lugn nu, men det är ju inte konstigt. KBT, 1mg Xanor, 5mg Stesolid rektalt och 5mg Stilnoct rektalt...
-Pulsen skenar inte iaf.
-Svaaag huvudvärk, då och då.
-Känns bättre nu. Antagligen underliggande ångest som jävlas.
-Ödets ironi drog just igång Mötley Crue - Kickstart My Heart på shuffle. Luftgitarr?

Jag tror jag är mer av en downer än upper, alltså... Opiater och benso for the win! (Dock inte samtidigt)

Nu kanske jag är ute och cyklar men att ta stesolid/benzo samtidigt är väl som att be om utebliven effekt av tjacket? Sen är 50mg inte speciellt mycket heller..
Citera
2013-03-05, 20:07
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Nu kanske jag är ute och cyklar men att ta stesolid/benzo samtidigt är väl som att be om utebliven effekt av tjacket? Sen är 50mg inte speciellt mycket heller..

Ja, jag tog ju inte direkt bens för att öka effekten. 50mg 40% tjack... Är det lite? Har Ritalin-tolerans. Korstolerans med tjack? Ingen vet.
Citera
2013-03-06, 00:32
Medlem
brucefarouks avatar
Någon som vet skillnaden på tjacket nu och för 15 år sedan? Fenylacenton?
Citera
2013-03-06, 01:02
Medlem
brucefarouks avatar
Även skeva roliga personer som vill tjackchatta, skriv.
Citera
2013-03-06, 01:31
Medlem
pumathemans avatar
Fan vad jag mår bra och skön hela kroppen. Får rysningar så skönt. Just tagit mitt sista tjack nu för 1 timme sen. Kan ingen komma och snacka skit med mig nu. Jag ornerade förut efter jag hade tagit tjacket. Och det var första gången jag vart kåt när jag tagit tjack. Så jag kollade på red tube och hittade en riktigt schysst video. Finns det flera som är som tagit affe?
Citera
2013-03-06, 01:35
Medlem
brucefarouks avatar
Vi har precis kommit fram till att denna låt bröt (vanilla ice, mc hammer, kriss kross) eran.
http://www.youtube.com/watch?v=0Wv97Jsqkxk
Citera
2013-03-06, 01:42
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ja, jag tog ju inte direkt bens för att öka effekten. 50mg 40% tjack... Är det lite? Har Ritalin-tolerans. Korstolerans med tjack? Ingen vet.
inte, men det lär du väl ha upptäckt?
Citera
2013-03-06, 02:03
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Tjack + benzo är en riktigt fin kombo....ett lungt och harmoniskt speed där benzon dämpar dom nervösa uddarna som kan förekomma i ett rent tjackrus. Min favoritkombo faktiskt, tjack med lite bänghet.

Citat:
50mg är en liten dos om det är 40% renhet. Yes amfetamin och ritalin har en korstolerans.
Citera
2013-03-06, 02:34
Medlem
pumathemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Tjack + benzo är en riktigt fin kombo....ett lungt och harmoniskt speed där benzon dämpar dom nervösa uddarna som kan förekomma i ett rent tjackrus. Min favoritkombo faktiskt, tjack med lite bänghet.

50mg är en liten dos om det är 40% renhet. Yes amfetamin och ritalin har en korstolerans.

Du har rätt i tjack + benzo en riktigt bra kombo. Så blir man mera lugnare och mår jävligt bra Så man kan sova. Annars så är det jävligt svårt att sova om man tagit en bra dos tjack.
Citera
2013-03-06, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pumatheman
Du har rätt i tjack + benzo en riktigt bra kombo. Så blir man mera lugnare och mår jävligt bra Så man kan sova. Annars så är det jävligt svårt att sova om man tagit en bra dos tjack.

För att inte tala om GHB/GBL där kan vi snacka om perfekt kombination, det tar helt udden av all noja och ångest som brukar komma med tjacket efter ett par dygn så att man kan köra vidare och bara få ut det bästa av tjacket hela vägen tills det att man somnar. Den största bonusen är att när man fått nog så tar man bara 3-4 ml (GBL) så somnar man inom 15-20 min vare sig man vill eller inte, matlust får man också. Sen botar man AT:n med ett par shottar dagen efter, sova kan man göra så mycket man vill om man har GBL och sömn är det som verkligen ger en krafterna tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in