2012-08-09, 03:25
Medlem
BambiCliffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Kanske 0.3 av koka och 0.5 av tjacket?

Det lär bli bra iaf.
Fan ska man blanda bums för ffs haha
Citera
2012-08-09, 03:50
Medlem
GuzziLagos avatar
Börja injicera
Citera
2012-08-09, 06:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BambiCliff
Fan ska man blanda bums för ffs haha

Jo, jag var sjukt seriös.

Ta det på svenska nästa gång min vän. Jag menar, så folk förstår något
Citera
2012-08-09, 10:57
Medlem
gonzorockers avatar
Okej, seriös fråga här.
Har en 0,2-03g klumb klet som jag tänkte bomba. Bara att jag ska ut på en fisketripp med ovetande familj. Jag har tidigare erfarenhet av tjack, men nu för tillfället har jag ingen tolerans.

Beror på kvallen så klart, klumpen är vit, karaktäristisk doft men inte väldigt stark, smaken därimot är stark. Snabba svar uppskattas!
Citera
2012-08-09, 12:08
Medlem
gonzorockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Om man har klettjack, hur länge bör man ha det inne i frysen vid "torkning"?
Nått bra svar på den frågan? för jag har då inte lyckats på annat vis än torrluft-torkning(dvs torka i box med väldigt låg luftfuktighet), det tog minst en vecka för en dryg 5a men sen blev det i en klump i saltform. Otroligt potent.

gonzorocker

Omöjligt att säga på grund av den växlande kvaliteten och hur många oärliga händer som har hållit i produkten före dej. I det här fallet inte allt för många, delade klumpen, bombade halva och nu svarar jag mej själv på fb.

Inte skitsnack dock, kära BFC, eller hur? I så fall

Gone fishin´... Tar med solbrillorna
Senast redigerad av gonzorocker 2012-08-09 kl. 12:11.
Citera
2012-08-10, 22:22
Medlem
Misslittleperfects avatar
Hej , jag har fått ett problem som uppstått ett par gånger nu , jag använder inte tjack så jätte ofta men det händer ett par gånger i månaden . Nu är det så att jag kan INTE tänka mig att göra något annat än att bomba , men vid ca 2-3 bomben på ett helt dygn så får jag som att bomben fastnar i halsen på mig precis vid kväljningsnerverna och sitter kvar där i TIMMAR jag har inte en aning om vad detta kan bero på är det någon annan här som råkat ut för samma sak ? Det känns som att själva "bomben" åker upp och ner i halsen och det är sjukt jobbigt om någon kanske vet vad man kan göra åt det ? Det ger mig en känsla av att de är lite svårare att andas samtidigt som jag är rädd för att den ska nudda mina kväljnings nerver eller vad man ska säga vilket händer också och det är väldigt obehagligt , annars är det helt klart bästa drogen ! Hoppas någon förstår mitt oigenom tänkta inlägg som även är lite rörigt ! Hoppas på lite hjälp från er nu
Citera
2012-08-10, 22:36
Medlem
InfectedM-s avatar
Vad ska man göra ensam på tjack? När man är less på alla spel, hatar att se på film, har redan städat och har ingen att träffa och vara social med. Allt blir ju bara grått. Att jag blir paranoid så jag knappt kan lyssna på musik gör inte saken bättre. Kan inte fara på en fest och tigga alkohol då jag har svettats som en jude och är allmänt skitig, orkar inte duscha nu.
Citera
2012-08-10, 22:38
Medlem
Misslittleperfects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfectedM-
Vad ska man göra ensam på tjack? När man är less på alla spel, hatar att se på film, har redan städat och har ingen att träffa och vara social med. Allt blir ju bara grått. Att jag blir paranoid så jag knappt kan lyssna på musik gör inte saken bättre. Kan inte fara på en fest och tigga alkohol då jag har svettats som en jude och är allmänt skitig, orkar inte duscha nu.

Ja då sätter man på skön musik och bläddrar runt på internet ! Det underhåller mig varje gång jag tagit tjack när jag redan gjort allt annat som städa mm
Citera
2012-08-11, 20:00
Bannlyst
Citat:

Haha sådär känns jag också ibland. Alkohol är ingen idé för blir inte ens full så (har dock inte testat med sprit).

Men musik tycker jag är soft och sitter och plojja med massa olika saker bara.

OT: Går det och ta lite när man tog 200mg tram idag kl 11? Brukar ta 150-200mg tram ibland.
Senast redigerad av d-boll 2012-08-11 kl. 20:02.
Citera
2012-08-11, 20:12
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
runka eller chatta på irc kanske?
Citera
2012-08-11, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
runka eller chatta på irc kanske?

btw, någon annan än jag som inte blir kåta på tjack? Har tagit det kanske 4-5 ggr och aldrig blivit kåt tamefan.

Kanske pågrund av all bola och att jag är nedstängd.
Citera
2012-08-11, 21:25
Medlem
Alienpsysvamps avatar
Testade amfetamin förra veckoslutet en 1,5 på kvällen. Hade dagen efter och senare på kvällen spänningar i bröstet och ovanligt hårt dunkande hjärta och rörelseproblem är det normalt eller livsfarligt ?? är nu helt normal.Rökte massa gräs samma dag

t.o.m smått värk i bröstet 3 dagar efteråt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in