Känner att jag mår alldeles för bra nu.. 1000ggr bättre än orgasm^nyförälskelse... Röker
svart afgan, tar lite dundertjack en gång i timmen.. Har tidigare tagit en valium för gåshuden av tjacket blev för mycket. sen har jag druckit några öl och ~10mg+ alprazolam...
Men på någon nivå (åtminstone tidigare kändes det som fejkad lycka) men nu känns det som om jag vore i himmelen ock på ett naturligt sätt..
Kontentan: Efter en rejäl fylla säger många: "aldrig igen". När det kommer till mig säger jag samma sak och sen har man glömt bort bakfyllan helgen efter.. Det var över ett år sedan jag tog amfetamin för då menade jag: aldrig mer.. men situationen har ändrats lite sedan dess. Nu har jag ett jobb som jag älskar så även om jag skulle drabbas av värsta depressionen så vet man ju att den försvinner mer för varje dag och är helt borta efter bara några dagar.. MEN jag
älskar lyckan jag känner nu.. önskar att jag kunde uppdatera om någon är intresserad/orolig för hur det går för mig.. men jag tycker inte om att skriva om personliga saker här när jag är nykter (vilket jag kommer vara åtminstone ett par dagar) .. däremot kan jag föra en framgångs-dagbok om intresse finns