2011-09-18, 03:02
Medlem
Goatboys avatar
Känner att jag mår alldeles för bra nu.. 1000ggr bättre än orgasm^nyförälskelse... Röker svart afgan, tar lite dundertjack en gång i timmen.. Har tidigare tagit en valium för gåshuden av tjacket blev för mycket. sen har jag druckit några öl och ~10mg+ alprazolam...

Men på någon nivå (åtminstone tidigare kändes det som fejkad lycka) men nu känns det som om jag vore i himmelen ock på ett naturligt sätt..

Kontentan: Efter en rejäl fylla säger många: "aldrig igen". När det kommer till mig säger jag samma sak och sen har man glömt bort bakfyllan helgen efter.. Det var över ett år sedan jag tog amfetamin för då menade jag: aldrig mer.. men situationen har ändrats lite sedan dess. Nu har jag ett jobb som jag älskar så även om jag skulle drabbas av värsta depressionen så vet man ju att den försvinner mer för varje dag och är helt borta efter bara några dagar.. MEN jag älskar lyckan jag känner nu.. önskar att jag kunde uppdatera om någon är intresserad/orolig för hur det går för mig.. men jag tycker inte om att skriva om personliga saker här när jag är nykter (vilket jag kommer vara åtminstone ett par dagar) .. däremot kan jag föra en framgångs-dagbok om intresse finns
Senast redigerad av Goatboy 2011-09-18 kl. 03:23.
Citera
2011-09-18, 20:27
Medlem
VVCs avatar
Jag har några frågor:

1. Blir man glad och social av "skit" amfetamin?
2. Brukar man få AT den första gången om man bara tar en dos och äter och dricker under ruset?
3. Vad är en bra förstagångs nybörjar dos för att känna sig lite glad och social?
Citera
2011-09-18, 22:18
Medlem
Madgunners avatar
1. Vad menar du med skitamfetamin ? Amfetamin brukar man bli glad och pratsam av. Funkar inte om du har ADHD då blir du lugn och normal istället.

2. Många här skriver om AT. Fattar inte riktigt vad dom pratar om. Äter du normalt och dricker mycket vatten, då kroppen bränner det, så är det väl inte värre än alkohol.

3. Testa ca 0,2-0,3 om du snortar. Vänta sedan innan du fyller på. Läs FAQ i början av tråden
Citera
2011-09-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madgunner
2. Många här skriver om AT. Fattar inte riktigt vad dom pratar om. Äter du normalt och dricker mycket vatten, då kroppen bränner det, så är det väl inte värre än alkohol.
Mm, fast tror att kör man lång tid, stora mängder och det är mycket meta i tjacket som det kan vara så kan man nog ändå må väldigt dåligt. Fast kör man mycket alkohol under lång tid så mår man ju också riktigt sämst så det stämmer ju ändå det du säger
Citera
2011-09-19, 09:14
Medlem
Goatboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Mm, fast tror att kör man lång tid, stora mängder och det är mycket meta i tjacket som det kan vara så kan man nog ändå må väldigt dåligt. Fast kör man mycket alkohol under lång tid så mår man ju också riktigt sämst så det stämmer ju ändå det du säger

Sen om man druckit 3-4 flaskor vodka varje kväll under ett 3 dygns tjackrace så mår man kanske än värre..
Citera
2011-09-22, 20:35
Medlem
Energis avatar
Behöver lite tips om vaket och krogen. Har planerat att dra på krogen och dricka varvat med lite vaket för att bli klar i skallen samt för självförtroendet. Vill helt enkelt bli en jävligt go social jävel som inte tvekar på att snacka med vem som helst. Samt dricka en jävla massa alkohol.

Hur ska man planera kvällen för det här? Vill inte ta för mycket så man går runt alldeles stirrig och stel.
En lina innan man drar ut samt en påfyllning på krogen? Bör tilläggas att det inte är första gången jag tar amfetamin men mina erfarenheter är begränsade om vi säger så. Inte lärt mig drogen än.

Så hur gör ni? Alla tips stora som små uppskattas. Tack!
Citera
2011-09-22, 21:38
Medlem
Madgunners avatar
Om du redan testat så vet du ju hur du reagerar på det Det går inte att säga vilken mängd du skall ta då det är olika på olika personer, enda sättet är att lära dig det hemma först. Dricka en massa alkohol kommer du att kunna göra men det är slöseri, du blir nykter och klar på tjack. Socialdrick istället.

Om du är rädd att det skall synas på dig att du är påtänd så kommer du att uppträda stirrigt och dra till dig blickar. Öva upp det hemma när du ändå testar hur mycket du kan ta, gå ut en vända på stan och handla i en kiosk eller affär.

Viktiga är att utgå inte ifrån att alla ser att du är påtänd. Uppträd naturligt. Skit i allt prat om pupiller, det är ingen som springer runt och tittar på dina ögon. Polisen gör men då måste du redan uppträtt så konstigt att du dragit till dig uppmärksamheten.
Citera
2011-09-23, 02:47
Medlem
Sup dig först lite mer än så full du vill vara resten av kvällen.
Där efter dra lite vaket tills du känner av de. Bara så du känner av lite smått, Bara smått pga alkoholen fuckar uppfattningen.

Sen på krogen när de börjar dala kastar du i dig en LITEN bomb. Annars blir det inget sova.

Sen drick dig inte överdrivet full efter du kastat i dig mer vaket för då kommer du säkert få rediga minnesluckor när de släpper. Underhåll fyllan bara.
Citera
2011-09-23, 05:06
Medlem
Vredesbyrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Behöver lite tips om vaket och krogen. Har planerat att dra på krogen och dricka varvat med lite vaket för att bli klar i skallen samt för självförtroendet. Vill helt enkelt bli en jävligt go social jävel som inte tvekar på att snacka med vem som helst. Samt dricka en jävla massa alkohol.

Hur ska man planera kvällen för det här? Vill inte ta för mycket så man går runt alldeles stirrig och stel.
En lina innan man drar ut samt en påfyllning på krogen? Bör tilläggas att det inte är första gången jag tar amfetamin men mina erfarenheter är begränsade om vi säger så. Inte lärt mig drogen än.

Drick inte överdrivna mängder utan drick i lagom takt, precis som någon tidigare nämnt bör du inte hälla i dig utan dricka lagom för att släcka törsten och för att det är gott. Börja med att testa dig fram på förfesten med linor om ca. 0.05-0.1g, för att få känn på hur påverkad du blir av den mängden. Avvakta ett tag efter att du tagit första linan tills du verkligen vet att du fått ut maximal effekt av dosen, eftersom du vill undvika att bli hispig och stirrig så bör du försöka undvika att ta dig Amfetamin över huvudet. Fyll på när du känner att effekterna av Amfetaminet har klingat av litet.
Citera
2011-09-25, 21:53
Medlem
Energis avatar
Citat:

Så nu har man testat det också. Gick ut ensam både fredag och lördag. Sov inte hemma någon kväll.

Sjukt bra festdrog. Var bara att dricka någon drink då och då för att få lite grann utav alkoholens lullighet. Blev precis som jag ville att det skulle bli, inte sista gången för min del iaf. Inga problem med tjackballe heller, tycker allt vinballe är värre.

Förstår nu varför det här är en så populär drog.
Citera
2011-09-25, 22:29
Medlem
Citat:
Så nu har man testat det också. Gick ut ensam både fredag och lördag. Sov inte hemma någon kväll.

Sjukt bra festdrog. Var bara att dricka någon drink då och då för att få lite grann utav alkoholens lullighet. Blev precis som jag ville att det skulle bli, inte sista gången för min del iaf. Inga problem med tjackballe heller, tycker allt vinballe är värre.

Förstår nu varför det här är en så populär drog.
Hur doserade du? Antar att du inte återdoserade eller? Tror att det är så att försöker du knulla när du peakar alltså inom 2 timmar efter dosering så är det nog skitsvårt för dem flesta att få upp kuken. Däremot efter längre tid när man är lite på afterglow så har man krympt balle men om man försöker få upp den så är det inga problem. Dessutom när man väl fått kuken att växa så är det så sjuuuukt skönt. Nästan så att man aldrig mer vill knulla eller runka utan lite tjack och förutom att det är sjukt skönt så blir man ju helt besatt, skitpervers och kan knulla eller runka i ett halvt dygn utan problem.

Nu när jag tänker på det så skulle man fan fixa ett kk som gillar tjack. Jävlar vad gött sex man skulle kunna ha för båda parter, och när som helst
Citera
2011-09-26, 16:55
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Hur doserade du? Antar att du inte återdoserade eller? Tror att det är så att försöker du knulla när du peakar alltså inom 2 timmar efter dosering så är det nog skitsvårt för dem flesta att få upp kuken. Däremot efter längre tid när man är lite på afterglow så har man krympt balle men om man försöker få upp den så är det inga problem. Dessutom när man väl fått kuken att växa så är det så sjuuuukt skönt. Nästan så att man aldrig mer vill knulla eller runka utan lite tjack och förutom att det är sjukt skönt så blir man ju helt besatt, skitpervers och kan knulla eller runka i ett halvt dygn utan problem.

Nu när jag tänker på det så skulle man fan fixa ett kk som gillar tjack. Jävlar vad gött sex man skulle kunna ha för båda parter, och när som helst

Jodå jag återdoserade allt. Första kvällen fick jag i mig ett gram sammanlagt. Kanske tog sista linan runt 2-3 tiden någongång. Satt och snackade om allt och inget med bruden jag hittat tills kanske 7 på morgonen. Så då vart det inga problem där inte. Tur hade jag också för hon hade benzo utskrivet för att kunna sova på natten.

Håller med om att man blir väldigt pervers på skiten. Många konstiga idéer. Tjejen som jag drog med hem fick ett ultimatum - antingen är du toppless eller så drar du. WTF?!?!

Sjukt rolig drog!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in