Citat:
Ursprungligen postat av
Flouvonne
Ja om jag är vaken för länge, säg slutet på dag 2 eller början på dag 3 utan att ha sovit något så börjar det spöka med låga röster, svag musik etc. Synhallucinationer har jag bara varit med om nån gång, då efter att ha druckit alkohol, tagit E och sen tjackat en del, då började det krypa lite på väggen typ. Usch. Försöker alltid sova innan dessa symptom uppträder nuförtiden.
Jag tycker vissa hallisar kan vara rätt trevliga ändå! Iallafall om man sitter själv och kör. Då längtar jag tills skuggfolket kommer och springer in under soffan eller ute i köket 😅 Även om det bara är i min skalle, så känns det som sällskap imo.
Inte lika kul när det ser ut som saker flyger mot en dock...som när jag ryckte till som fan, för jag blev rädd för mina gardiner som var bakom mig haha
Minns för par veckor sedan så hade jag hållit på lite väl mycket med par massagestavar... jag skämtar inte om jag hörde dom KONSTANT! Dessutom fick hjärnan mig att uppfatta soffan som vibrerande, så min fisring fick spasmer när jag satt ner. Så var det i över en vecka!
I samma veva lät grannens vattenledningar som Klassisk American Rock, medans min dusch sa "Gaygaygaygay" 10.000 gånger efter varandra... inte så schysst tänkte jag och skratta för mig själv 😂