Jag har lite nybörjarfrågor som jag misstänker finns besvarade 1000ggr tidigare i tråden men hittade inte på min snabba koll. Jag köpte 5g riktigt billigt tjack av en polare som behövde bli av med det efter att ha blivit påkommer av sin morsa. Jag har testat det 2-3 gånger innan då har tagit en ganska stor lina hemma och sen gått ut på krogen och inte direkt känt något mer än att jag blivit lite piggare och pratigare. Nu har jag dragit i mig 2 halvstora linor och väntar på att några polare ska komma över och fira nyår. Jag vill starta det nya året på topp så hoppas att jag får några svar.
Jag är en man på 195cm, ca 95kg, 21 år och kommer bara snorta
Just nu så har jag ganska hög puls, känner mig lite snurrig nästan full och hade svårt att kissa. Är det vanligt? Kan man göra något för att underlätta?
Hur länge ska kicken vara? Jag har förstått det som att kicken ska vara hyfsat kort men att piggheten och lite mer varar längre fast inte så starkt. Stämmer det?
Kan man få kicken att vara längre utan att dra i sig konstant?
Tror inte att det är starka grejer men vet inte hur jag ska dosera för att hålla igång hela kvällen utan att vara vaken i flera dagar? Om det går.
Är det bättre om man tar stora linor sällan eller små linor oftare? Hur ofta/sällan? Hur mycket?
Vad är det som man ska känna förutom piggheten och pratigheten?
Jag har inga andra droger om man inte räknar alkohol, hur kommer avtändningen vara? Och hur gör jag för att ska bli lättare?
Har ni några tips på saker jag kan göra för att det ska bli roligare/bättre rus?
Edit: jag har dragit 5 linor till för att få den första kicken som jag har fått direkt efter att jag tagit en lina så hoppas verkligen att det är skit så jag kan sova och inte är vaken i en vecka