2023-06-17, 03:24
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KINGSiiiZE
blanda alkohol, benzo och amfetamin dagligen. stora mängder. börjar känna mig knäpp ibland. farligt i längden? håll på ett bra tag nu. vissa dagar e sämre än andra men man lever ju fortfarande.

Benso är ju djävulen att mixtra med. Ta hand om dig själv
Citera
2023-06-22, 16:12
Medlem
tja folket har intagit nästintill dagligen och känner mig bara extremt uttråkad och gör samma saker varje dag fastän jag alltid tänker på o förbättra mig som människa o lära mig nya saker men ändå e man fast på helt onödiga saker såsom slösurfa o kolla yt typ hela dagarna.....
Skriver lite oklart nu har druckit lite för mycket,antar sömn samt en paus på 1 vecka borde funka eller vad säger folket ?
Vill bara vara produktiv o få saker gjorda men man är typ fast i en "loop" o skiteri vad man ska göra ugh, är så extremt uttråkad också bryr mig knappt om någonting längre
Citera
2023-06-22, 16:31
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengbengskeet
tja folket har intagit nästintill dagligen och känner mig bara extremt uttråkad och gör samma saker varje dag fastän jag alltid tänker på o förbättra mig som människa o lära mig nya saker men ändå e man fast på helt onödiga saker såsom slösurfa o kolla yt typ hela dagarna.....
Skriver lite oklart nu har druckit lite för mycket,antar sömn samt en paus på 1 vecka borde funka eller vad säger folket ?
Vill bara vara produktiv o få saker gjorda men man är typ fast i en "loop" o skiteri vad man ska göra ugh, är så extremt uttråkad också bryr mig knappt om någonting längre

Låter ju som att du använder i en omfattning så din kropp och hjärna får så mycket stimuli så du undermedvetet inte har något behov av att aktivera dig och lära dig nya saker, utvecklas och komma framåt. Dopaminet flödar ju ändå, så att säga.

Förstår nog hur du menar iaf och jag lider troligen av samma problem. Finns gissningsvis inget annat sätt än att helt enkelt ta mer sällan, och/eller mindre doser. För mig löser sig problemet just nu med att jag är så jäkla fattig så jag har knappt råd att leva, än mindre att knarka.

Mvh
Citera
2023-06-22, 23:03
Medlem
Fått tag i lite tjack, som är i hårda smulor, små som större. Första gången jag tar tjack, så är verkligen nybörjare.

Skulle verkligen uppskatta om någon vänlig själ kan berätta hur jag ska göra på enklast sätt för att inta detta?
Citera
2023-06-23, 00:39
Medlem
zcinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KINGSiiiZE
blanda alkohol, benzo och amfetamin dagligen. stora mängder. börjar känna mig knäpp ibland. farligt i längden? håll på ett bra tag nu. vissa dagar e sämre än andra men man lever ju fortfarande.

Senaste racet ja körde var på 4 år på tjacket och sen kom diazepam in dagligen i 2 år eller något sådant, rösterna i ventilerna är kvar och nojjan är fortfarande den samma, orkar inte förklara men det verkar som att det inte kan bli bättre men det kan stanna på den nivån det är. men fortsätter man så går det bara utför och så stannar det där man stannade och det fortsätter där man var. jaja glad midsommar
Citera
2023-06-23, 06:40
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Fått tag i något jävla skitpulver nu som är som kåda. Det torkar inte heller utan det är den här jävla konsistensen hela tiden. Får svälja skiten med vatten, det löses upp helt perfekt i rumstempererat vatten. Det är brunt och ser ut som bränt socker ungefär, vad fan är det man har försökt banka det med?

Kvaliteten är helt okej, det slår jävligt långsamt oralt och sitter i djävulskt länge tamejfan.
Citera
2023-06-23, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Fått tag i lite tjack, som är i hårda smulor, små som större. Första gången jag tar tjack, så är verkligen nybörjare.

Skulle verkligen uppskatta om någon vänlig själ kan berätta hur jag ska göra på enklast sätt för att inta detta?
Lite sent svar men är det svårt att krossa med t ex bankomatkort kan du använda ett glas eller snusdosa.
Citera
2023-06-23, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messlem
Lite sent svar men är det svårt att krossa med t ex bankomatkort kan du använda ett glas eller snusdosa.

Sen ner med pulvret in i toapapper som man viker ihop och sväljer det med lite vatten?
Citera
2023-06-23, 14:47
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Fått tag i något jävla skitpulver nu som är som kåda. Det torkar inte heller utan det är den här jävla konsistensen hela tiden. Får svälja skiten med vatten, det löses upp helt perfekt i rumstempererat vatten. Det är brunt och ser ut som bränt socker ungefär, vad fan är det man har försökt banka det med?

Kvaliteten är helt okej, det slår jävligt långsamt oralt och sitter i djävulskt länge tamejfan.

Det bästa tjacket jag någonsin har haft såg ut precis så. Detta var ju en goda femton år sen nästan men var sjukt bra även om det verkade lite långsamt oralt. Det var dock helt klart bäst att ta IV.

Finns väl ingen större mening med att snorta tjack hur som haver, ger ju ingen direkt kick när det börjar verka ändå. Om de löser sig bra med vatten så löser sig bra med vatten så kan du väl blanda det med vatten och shotta det bara annars?
Citera
2023-06-23, 15:45
Medlem
Citat:
Sen ner med pulvret in i toapapper som man viker ihop och sväljer det med lite vatten?
Från trådstarten
Citat:
6. Hur tar man amfetamin?

ORALT:
Enklast är att äta det. Man kan slicka det från sitt finger, men detta är inte så behagligt eftersom amfetamin brukar ha en väldigt bitter smak. Man kan också ta amfetamin på fingret och gnugga in det i ens tandkött. Detta är en mer effektiv metod än att bara äta det, men sliter på tänder och tandkött. Man kan också lösa upp det i vatten och dricka. Fördelen här är att amfetaminet löses upp i vattnet medan de olösliga orenheterna sjunker till botten i glaset, så att man slipper dem, men det smakar fortfarande skit. Därför brukar de flesta ”bomba”, dvs ta en gelatinkapsel eller en bit toapapper som man lägger amfetaminet i. Fördelen här är att pappret löses upp snabbt i magen så att allt pulver upptas snabbt.

Att inta amfetamin oralt, som beskrivet ovan, är som sagt snabbt och enkelt, men det är tyvärr slösaktigt och ineffektivt. Det tar lång tid för amfetaminet att slå på, oftast 30-45 minuter, och biotillgängligheten är bara runt ~50% (det vill säga, bara hälften av drogen upptas korrekt), eftersom drogen måste passera levern innan den kommer ut i blodomloppet. Det långa påslaget gör att ruseffekterna kan kännas ganska milda, eftersom man inte får en kick på samma sätt som när man intar drogen på andra sätt.

NASALT:

Det vanligaste sättet att inta amfetamin är att snorta. Detta görs oftast genom att man lägger ut pulvret i en tunn lina och ”suger” upp pulvret med hjälp av t ex en ihoprullad sedel (20-kronorssedlar tycks fungera bäst). Pulvret upptas av slemhinnorna och går direkt ut i blodet. Fördelen med att snora är att påslaget är mycket snabbare och att upptaget är effektivare, jämfört med att ta det oralt. Amfetaminet går direkt ut i blodet istället för att passera levern först. Effekterna kommer redan inom några minuter och därför får man en kick. Biotillgängligheten i näsan är drygt ~75%.
Jag tycker att det kan vara vettigt att börja med typ 0,2 om du tar i näsan. Har du t ex 1g så dela det i 5 lika stora linor. Tar du det oralt så kör 0.3-0.4. Det är att rekommendera att ha någon benso till hands också som du kan ta när det är dags att lägga ner. Se till att få i dig vatten under tiden, det är lätt att glömma men ack så viktigt och speciellt nu i värmen.

Ta det lugnt
Senast redigerad av Messlem 2023-06-23 kl. 15:51.
Citera
2023-06-23, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messlem
Från trådstarten

Jag tycker att det kan vara vettigt att börja med typ 0,2 om du tar i näsan. Har du t ex 1g så dela det i 5 lika stora linor. Tar du det oralt så kör 0.3-0.4. Det är att rekommendera att ha någon benso till hands också som du kan ta när det är dags att lägga ner. Se till att få i dig vatten under tiden, det är lätt att glömma men ack så viktigt och speciellt nu i värmen.

Ta det lugnt

Tusen tack, schysst.

Då blir det nog bomba för mig, men för att vara övertydlig. Då lägger jag tjacket på toapappret och lindar in det och sväljer det så?
Citera
2023-06-23, 16:37
Medlem
Citat:
Tusen tack, schysst.

Då blir det nog bomba för mig, men för att vara övertydlig. Då lägger jag tjacket på toapappret och lindar in det och sväljer det så?
Yes, svälj ner med lite vatten eller vad du nu har till hands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in