Citat:
När man hittar en tjacksten i näsan sådär så är det ju obligatoriskt att man käkar upp den. Har aldrig gjort det runt folk dock, snyter näsan istället, för det ser nog riktigt pundigt ut att man sitter helt larmad med käkspänningar och petar näsan för att sedan äta det man lyckas gräva ur. En annan fråga....
Grisar ni mycket när ni går på tjack? Jag började snorta vid 8-tiden idag. Gatukvalitet, d.v.s. ganska så utbankat, men det var det enda jag fick tag i. Så jag tog rätt mycket (nasalt). Nu var det dags att fylla på och jag drar in lite rester längre in i näsan. Men så petar jag ut en stor, vit snorkuse, bestående av en massa amfetamin som fastnat i näsan... Hur gör ni då? Ska jag vara ärlig så stoppade jag den i munnen o svalde jag den....
Det är ju slöseri att gå o snyta sig o kasta bort en massa tjack som inte tagits upp i näsan? Tycker ni att det är tillåtet att grisa på det viset? Jag är ensam o tjackar..... Hade det varit i närvaro av någon hade jag inte ätit snorkusar! Så farligt smakade den inte, det var i så fall amfetaminsmaken som var värst!
Grisar ni mycket när ni går på tjack? Jag började snorta vid 8-tiden idag. Gatukvalitet, d.v.s. ganska så utbankat, men det var det enda jag fick tag i. Så jag tog rätt mycket (nasalt). Nu var det dags att fylla på och jag drar in lite rester längre in i näsan. Men så petar jag ut en stor, vit snorkuse, bestående av en massa amfetamin som fastnat i näsan... Hur gör ni då? Ska jag vara ärlig så stoppade jag den i munnen o svalde jag den....
Det är ju slöseri att gå o snyta sig o kasta bort en massa tjack som inte tagits upp i näsan? Tycker ni att det är tillåtet att grisa på det viset? Jag är ensam o tjackar..... Hade det varit i närvaro av någon hade jag inte ätit snorkusar! Så farligt smakade den inte, det var i så fall amfetaminsmaken som var värst!
Och en fråga till tjackisar, slutar näsan fungera efter ett tag eller vad är det frågan om? När jag drar i snoken så händer det ingenting längre, eller ja nästan iallafall, jag känner en pytteliten kick som varar i kanske 30 min till 1 timme max. Sen börjar avtändnings symtom visa sig. Brukar 1-2 gånger i veckan och tar ibland en paus på 3 veckor eller längre. Kan också mycket väl vara så att tjacket jag har är dåligt, köpte ett par gubbar och det har legat i 2 månader nu ungefär, inte i frysen utan i en sluten påse i rumstemp.