Citat:
Porr... Eller om du har nån att knulla så är det bara att börja perversa! Sen i fredags har de vart race med bara några få timmars sömn och igår efter att ha intagit runt tio gram så var det nära på att slå över helt, så kastade i mig theralen och gick och la mig runt 20:00 men vaknade vid 03:00 och hjärtat är ju igång så somnade inte om och ringde in sjuk till jobbet, tanken var att vila men efter jag käkat bra och så inatt så kände jag mig återställd och är man ju dum nog och går på igen.. slått i mig 0,6 nu och känner att de inte är någon ide att ta igen, händer ingenting mer eller mindre förutom skjutsen och inser att min kropp måste återhämta sig men trotts att jag vet om det så har jag fan svårt att acceptera läget lol.. ska dra bolaget sen tänkte jag men vill även göra något för att få tiden att gå men har ju inte lust med något så undrar om de är någon som har tips på aktivitet eller hur gör ni för att komma igång igen/få igång ruset när fylla på inte är ett alternativ? Mår inte dåligt eller så men är uttråkad och om jag bara sitter/lägger mig och vilar så lär ju ångesten krypa på så småningom. Vart i samma sits många gånger om och kroppen/hjärnan behöver ju återhämta sig men om någon har en mirakellösning mottages det tacksamt.
Men egentligen borde du bara lägga ner påsen nu och trycka en massa mat och sen däcka.. Som du säger, kroppen din är trött och du behöver vila och mat för att kunna må bra igen. Du har alltså varit igång typ 5 dygn.. Då är det dags att klippa racet säger jag.