2024-01-26, 10:48
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiverseJobbare
Mest troligt bull, ja. De allra flesta som slänger ur sig procent på renhet drar siffrorna ur röven i min erfarenhet. Amfetaminsulfat är som mest typ i krokarna 75 procent rent, men han menar säkert att det är bankat tio procent, hursomhelst så är fyrtio spänn gubben ett realistiskt pris om du hämtar kilon, så jag hade bangat, men konstigare saker har hänt.
Inte bara troligt, 100% bull.

Man ska vara glad om det på onlineshopparna når upp till forna tiders standard på iaf 30%. Tyvärr gör det sällan det ens hos de mest hajpade säljarna
Citera
2024-01-26, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Det var lite det jag menade, bara att det rent teoretiskt sett inte är helt omöjligt. 😉
Citera
2024-01-29, 18:34
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Mest troligt bull, ja. De allra flesta som slänger ur sig procent på renhet drar siffrorna ur röven i min erfarenhet. Amfetaminsulfat är som mest typ i krokarna 75 procent rent, men han menar säkert att det är bankat tio procent, hursomhelst så är fyrtio spänn gubben ett realistiskt pris om du hämtar kilon, så jag hade bangat, men konstigare saker har hänt.

Det kan som sagt bero på att det är bankat med 10% nåt annat. Vet att amfetamininnehållet aldrig kan vara högre än 76% i amfetaminsulfat.
Citera
2024-02-01, 16:18
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Beställde det iaf och fick hem det idag. Luktar bra iaf men känns inte som att det är så starkt som dom påstår.
Senast redigerad av Jagozar 2024-02-01 kl. 17:08.
Citera
2024-02-01, 20:01
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Beställde det iaf och fick hem det idag. Luktar bra iaf men känns inte som att det är så starkt som dom påstår.

Skulle säga att det på sin höjd är 30% amfetamin i det. Man får vad man betalar för antar jag
Citera
2024-02-02, 22:01
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Man ska vara glad om det på onlineshopparna når upp till forna tiders standard på iaf 30%. Tyvärr gör det sällan det ens hos de mest hajpade säljarna
Om jag inte minns helt fel var genomsnittet runt 25-30% för ett par år sedan och medianen ett par procent högre än snittet. Detta var ett strax innan det började pratas bland brukarna om en markant försämrad kvalitet. Det skulle vara intressant att se motsvarande siffror för 2021 eller senare.

Har för mig att renligheten var högre ju större kvantiteter som beslagtogs. Det är förmodligen kopplat till att de mindre kvantiteterna beslagtogs av kranar längre ner i hierarkin där det bankats i flera led. Vet inre hur priserna ser ut på gatan men priset online är väldigt lågt. Om priset är lågt för att grossister säljer direkt på nätet kan renligheten vara högre men om det inte är grossister är nog alla vendors tjack väldigt utbankat för att kunna matcha priserna.
Citera
2024-02-06, 09:10
Medlem
Toleransökningsfråga;

Började ta tjack för någon månad sedan, lirar schack på måndagar och jävlar vilket fokus det gav. Har även skola på måndagar och tisdagar, så tänkte att det skulle vara en fin ide att köra tjack en gång i veckan mån förmiddag till tis eftermiddag. Men uppenbarligen fungerar det inte att nyttja drogen på det viset , då jag senast fick ta nästa dubbelt så mycket som gången innan, med sämmre effekt.

Har vana av cannabis, och där skulle en gång i veckan fungera toppen utan någon vidare toleransökning, men hur länge bör uppehållen på amfetamin vara ?
Citera
2024-02-06, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallesboll
Toleransökningsfråga;

Började ta tjack för någon månad sedan, lirar schack på måndagar och jävlar vilket fokus det gav. Har även skola på måndagar och tisdagar, så tänkte att det skulle vara en fin ide att köra tjack en gång i veckan mån förmiddag till tis eftermiddag. Men uppenbarligen fungerar det inte att nyttja drogen på det viset , då jag senast fick ta nästa dubbelt så mycket som gången innan, med sämmre effekt.

Har vana av cannabis, och där skulle en gång i veckan fungera toppen utan någon vidare toleransökning, men hur länge bör uppehållen på amfetamin vara ?

Sluta med amfetamin. Vips har du förlorat 10år av ditt liv. Cannabis kan du fortsätta med.

Går du dessutom i skola skulle jag råda dig att lägga allt på hyllan tills du är vuxen med arbete osv.
Citera
2024-02-06, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Sluta med amfetamin. Vips har du förlorat 10år av ditt liv. Cannabis kan du fortsätta med.

Går du dessutom i skola skulle jag råda dig att lägga allt på hyllan tills du är vuxen med arbete osv.

Sluta ?! Jag har ju precis börjat

Har rökt i typ 15år , och alltid "sett ner" på tjackisar , smutsdrog osv.. men så blev det att jag testade här innan jul , och än sålänge tycker jag tjack känns jäkligt milt jämfört med cannabis.

Så frågan är hur länge man bör vänta mellan gångerna för att undvika toleransökning?
Citera
2024-02-06, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallesboll
Sluta ?! Jag har ju precis börjat

Har rökt i typ 15år , och alltid "sett ner" på tjackisar , smutsdrog osv.. men så blev det att jag testade här innan jul , och än sålänge tycker jag tjack känns jäkligt milt jämfört med cannabis.

Så frågan är hur länge man bör vänta mellan gångerna för att undvika toleransökning?

Du vet inte vad du pratar om. Amfetamin är en tung drog. Lycka till.. börja åtminstone inte att skjuta,ses om 10 år!
Citera
2024-02-06, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Du vet inte vad du pratar om. Amfetamin är en tung drog. Lycka till.. börja åtminstone inte att skjuta,ses om 10 år!

Tack för omtanken , lovar att vara observant på missbrukstendenser. Du verkar ha koll på tjacket.. lust att svara på frågeställningen jag hade ?
Citera
2024-02-07, 08:14
Medlem
Sen i fredags har de vart race med bara några få timmars sömn och igår efter att ha intagit runt tio gram så var det nära på att slå över helt, så kastade i mig theralen och gick och la mig runt 20:00 men vaknade vid 03:00 och hjärtat är ju igång så somnade inte om och ringde in sjuk till jobbet, tanken var att vila men efter jag käkat bra och så inatt så kände jag mig återställd och är man ju dum nog och går på igen.. slått i mig 0,6 nu och känner att de inte är någon ide att ta igen, händer ingenting mer eller mindre förutom skjutsen och inser att min kropp måste återhämta sig men trotts att jag vet om det så har jag fan svårt att acceptera läget lol.. ska dra bolaget sen tänkte jag men vill även göra något för att få tiden att gå men har ju inte lust med något så undrar om de är någon som har tips på aktivitet eller hur gör ni för att komma igång igen/få igång ruset när fylla på inte är ett alternativ? Mår inte dåligt eller så men är uttråkad och om jag bara sitter/lägger mig och vilar så lär ju ångesten krypa på så småningom. Vart i samma sits många gånger om och kroppen/hjärnan behöver ju återhämta sig men om någon har en mirakellösning mottages det tacksamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in