Jag har sedan länge aldrig intagit amfetamin utan att grunda med benzo och gör det nu för tiden högst sporadiskt.
Så dem få gångerna jag nu för tiden faktiskt köper 2-3g så köper jag också en karta benzo och detta intages sporadiskt och brukar räcka nästan en månad då jag då efter köp tar ungefär under ett dygn var tioende dag. Notera att jag har riktigt bra kontakter så jag vet både på lukten, konsistensen och ryktesvägar att kvalitén är topnotch.
Under gårdagen handlade jag en påse jag vet (av flera referenser) ska vara riktigt bra kvalité samt på smaken/hur vattenlösligt det är. Trots att trots att jag har noll tolerans så tycker jag att jag behöver mer än gemene man för att komma dit jag vill med ruset. Ofta dubbelt än mina vänner trots att jag inmundigar denna kombo 1-2 ggr i månaden och då under ett dygn med endast 1 påfyllning (ibland ingen).
Tror ni detta kan bero på att jag grundar med benso innan jag intar tjacket? Varför detta har blivit en vana är för att jag några gånger innan när jag intagit tjack utan benzo känt en ångest, hjärtklappning och riktiga obehagskänslor/början på panikångest.
Vid dessa tillfällen har jag ej haft benzo och efter sista gången ja inmundigade bara tjack för ~2 år sedan så fick jag nästan total panikångest och trodde jag skulle få en hjärtattack när det höll på att gå ut (hade även obehagskänslor under rusetsom låg bakom). Jag bestämde mig då för att aldrig mer ta CS utan att grunda med lite benso, speciellt inte tjack.
Nu för tiden när jag väl tar så grundar jag alltid med antingen 20mg Diazepam eller 2mg Alprazolam men behöver alltid mer amfetamin nu än vad som är rimligt för sån bra kvalité på tjacket jämfört med alla och jag är varken gammal, jättestor eller har tolerans. Är mellan 30-40 och väger ~85kg med en aktiv livsstil och att och ser även till att nu sedan något r tillbaka äta riktigt bra.
Kan det vara så att benson på något sätt gör amfetamin ruset betydligt dovare/sämre och att jag bör vänta med benzon tills efter ruset istället? Efter incidenten för två år sedan som
var fruktansvärt skrämmande då jag inte ens hade något lugnande att bryta ruset jag mig för att aldrig igen ta Amfetamin utan att grunda med benso som sagt. Vilket jag hållit.
Jag tror nu att jag ska testa att inta tjack nästa gång utan att ta benso efteråt för att testa om tjackets effekter (som jag VET är utav dunder-kvalité
Citat:
Ursprungligen postat av
Adjektivet
Kört en del kokain och 3cmc.
Korta rus och enkelt för mig att bara sluta. Tar i samband med lite kul dejter osv.
Är dock sugen på.att råknulla på tjack.
Men! Otroligt nojig över att bli supertjackad och påtänd så jag fpr vara vaken två dygn.
Går det att "microdosa" lite mindre linor tills man känner lite effekt och sedan börja låta det lägga sig? Eller behöver man kliva på gör att då någon effekt och tajma in det hela?
Två hela dygn är man aldrig vaken på ens en relativt stor dos tjack om det inte är meta inblandat eller om du har tagit nå kopiösa mängder med massa påfyllningar.
Skaffa lite benzo eller förslagsvis Lyrica så kommer du kunna landa och sova när du själv känner för det.
Kan du mot all förmodan ej få tag i detta så brukar även viss neuroleptika (Alimemazin-kapslar/Theralen droppar eller icke beroende framkallade anti-psykos mediciner som Quetiapin, Olanzapin eller Nozinan också göra jobbet när man vill landa.
Kan tom. hjälpa att enbart röka lite Cannabis för vissa. Dock sällan enbart det vaggar mig till sömn om du försöker gå och lägga dig innan 8-10 timmar efter du intagit amfetaminet. Sen är ju allt relativt. Allt från kvalité, tolerans, aktivitetsnivå under ruset, metabolism med mera.
Du får prova dig fram, men där har du lite matnyttig info.