2024-01-14, 04:05
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Låter väldigt lågt faktiskt. Ska jaga på polaren om FUPen för nu blev jag riktigt nyfiken. Vi gör ju ändå rätt mycket tjack lokalt i landet vad jag förstått.

Om man kollar emcdda så verkar snittet i landet ligga på 43% renhet och ett pris på 200kr/g år 2020. Inte ofta jag betalat mer än 50kr/g senaste två åren förutom en period efter ett stort tillslag i närheten. Skulle vilja testa renligheten på det jag har nu, för det är nog bland de bättre jag haft på länge

Vet inte mer än vad jag läst från officiella siffror, men det är troligt att potensen ligger högre än 24%. Skulle tippa på att 50% är standard egentligen.
Citera
2024-01-20, 04:01
Medlem
yournotlikemes avatar
Jag har sedan länge aldrig intagit amfetamin utan att grunda med benzo och gör det nu för tiden högst sporadiskt.
Så dem få gångerna jag nu för tiden faktiskt köper 2-3g så köper jag också en karta benzo och detta intages sporadiskt och brukar räcka nästan en månad då jag då efter köp tar ungefär under ett dygn var tioende dag. Notera att jag har riktigt bra kontakter så jag vet både på lukten, konsistensen och ryktesvägar att kvalitén är topnotch.

Under gårdagen handlade jag en påse jag vet (av flera referenser) ska vara riktigt bra kvalité samt på smaken/hur vattenlösligt det är. Trots att trots att jag har noll tolerans så tycker jag att jag behöver mer än gemene man för att komma dit jag vill med ruset. Ofta dubbelt än mina vänner trots att jag inmundigar denna kombo 1-2 ggr i månaden och då under ett dygn med endast 1 påfyllning (ibland ingen).

Tror ni detta kan bero på att jag grundar med benso innan jag intar tjacket? Varför detta har blivit en vana är för att jag några gånger innan när jag intagit tjack utan benzo känt en ångest, hjärtklappning och riktiga obehagskänslor/början på panikångest.
Vid dessa tillfällen har jag ej haft benzo och efter sista gången ja inmundigade bara tjack för ~2 år sedan så fick jag nästan total panikångest och trodde jag skulle få en hjärtattack när det höll på att gå ut (hade även obehagskänslor under rusetsom låg bakom). Jag bestämde mig då för att aldrig mer ta CS utan att grunda med lite benso, speciellt inte tjack.

Nu för tiden när jag väl tar så grundar jag alltid med antingen 20mg Diazepam eller 2mg Alprazolam men behöver alltid mer amfetamin nu än vad som är rimligt för sån bra kvalité på tjacket jämfört med alla och jag är varken gammal, jättestor eller har tolerans. Är mellan 30-40 och väger ~85kg med en aktiv livsstil och att och ser även till att nu sedan något r tillbaka äta riktigt bra.

Kan det vara så att benson på något sätt gör amfetamin ruset betydligt dovare/sämre och att jag bör vänta med benzon tills efter ruset istället? Efter incidenten för två år sedan som
var fruktansvärt skrämmande då jag inte ens hade något lugnande att bryta ruset jag mig för att aldrig igen ta Amfetamin utan att grunda med benso som sagt. Vilket jag hållit.

Jag tror nu att jag ska testa att inta tjack nästa gång utan att ta benso efteråt för att testa om tjackets effekter (som jag VET är utav dunder-kvalité

Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Kört en del kokain och 3cmc.
Korta rus och enkelt för mig att bara sluta. Tar i samband med lite kul dejter osv.

Är dock sugen på.att råknulla på tjack.
Men! Otroligt nojig över att bli supertjackad och påtänd så jag fpr vara vaken två dygn.

Går det att "microdosa" lite mindre linor tills man känner lite effekt och sedan börja låta det lägga sig? Eller behöver man kliva på gör att då någon effekt och tajma in det hela?

Två hela dygn är man aldrig vaken på ens en relativt stor dos tjack om det inte är meta inblandat eller om du har tagit nå kopiösa mängder med massa påfyllningar.

Skaffa lite benzo eller förslagsvis Lyrica så kommer du kunna landa och sova när du själv känner för det.

Kan du mot all förmodan ej få tag i detta så brukar även viss neuroleptika (Alimemazin-kapslar/Theralen droppar eller icke beroende framkallade anti-psykos mediciner som Quetiapin, Olanzapin eller Nozinan också göra jobbet när man vill landa.

Kan tom. hjälpa att enbart röka lite Cannabis för vissa. Dock sällan enbart det vaggar mig till sömn om du försöker gå och lägga dig innan 8-10 timmar efter du intagit amfetaminet. Sen är ju allt relativt. Allt från kvalité, tolerans, aktivitetsnivå under ruset, metabolism med mera.

Du får prova dig fram, men där har du lite matnyttig info.
Senast redigerad av yournotlikeme 2024-01-20 kl. 04:56.
Citera
2024-01-20, 05:29
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Jag har sedan länge aldrig intagit amfetamin utan att grunda med benzo och gör det nu för tiden högst sporadiskt.
Så dem få gångerna jag nu för tiden faktiskt köper 2-3g så köper jag också en karta benzo och detta intages sporadiskt och brukar räcka nästan en månad då jag då efter köp tar ungefär under ett dygn var tioende dag. Notera att jag har riktigt bra kontakter så jag vet både på lukten, konsistensen och ryktesvägar att kvalitén är topnotch.

Under gårdagen handlade jag en påse jag vet (av flera referenser) ska vara riktigt bra kvalité samt på smaken/hur vattenlösligt det är. Trots trots att jag har noll tolerans så tycker jag att jag behöver mer än gemene man för att komma dit jag vill med ruset. Ofta dubbelt än mina vänner trots att jag inmundigar denna kombo 1-2 ggr i månaden och då under ett dygn med endast en påfyllning (ibland ingen).

Tror ni detta kan bero på att jag grundar med benso innan jag intar tjacket? Varför detta har blivit en vana är för att jag några gånger innan när jag intagit tjack utan benzo känt en ångest, hjärtklappning och riktiga obehagskänslor/början på panikångest.
Vid dessa tillfällen har jag ej haft benzo och efter sista gången ja inmundigade bara tjack för ~2 år sedan så fick jag nästan total panikångest och trodde jag skulle få en hjärtattack när det höll på att gå ut (hade även obehagskänslor under rusetsom låg bakom). Jag bestämde mig då för att aldrig mer ta CS utan att grunda med lite benso, speciellt inte tjack.

Nu för tiden när jag väl tar så grundar jag alltid med antingen 20mg Diazepam eller 2mg Alprazolam men behöver alltid mer amfetamin nu än vad som är rimligt för sån bra kvalité på tjacket jämfört med alla och jag är varken gammal, jättestor eller har tolerans. Är mellan 30-40 och väger ~85kg med en aktiv livsstil och att och ser även till att nu sedan något r tillbaka äta riktigt bra.

Kan det vara så att benson på något sätt gör amfetamin ruset betydligt dovare/sämre och att jag bör vänta med benzon tills efter ruset istället? Efter incidenten för två år sedan som
var fruktansvärt skrämmande då jag inte ens hade något lugnande att bryta ruset jag mig för att aldrig igen ta Amfetamin utan att grunda med benso som sagt. Vilket jag hållit.

Jag tror nu att jag ska testa att inta tjack nästa gång utan att ta benso innan för att testa om tjackets effekter (som jag VET är utav dunder-kvalité) blir mer dospotenta och starkare. Sen enbart inta benzo efter ruset när jag vill landa.

Två hela dygn är man aldrig vaken på ens en relativt stor dos tjack om det inte är meta inblandat eller om du har tagit nå kopiösa mängder med massa påfyllningar.

Skaffa lite benzo eller förslagsvis Lyrica så kommer du kunna landa och sova när du själv känner för det.

Kan du mot all förmodan ej få tag i detta så brukar även viss neuroleptika (Alimemazin-kapslar/Theralen droppar eller icke beroende framkallade anti-psykos mediciner som Quetiapin, Olanzapin eller Nozinan också göra jobbet när man vill landa.

Kan tom. hjälpa att enbart röka lite Cannabis för vissa. Dock sällan enbart det vaggar mig till sömn om du försöker gå och lägga dig innan 8-10 timmar efter du intagit amfetaminet. Sen är ju allt relativt. Allt från kvalité, tolerans, aktivitetsnivå under ruset, metabolism med mera.

Du får prova dig fram, men där har du lite matnyttig info.

Rättade till texten här då tiden gått ut.
Senast redigerad av yournotlikeme 2024-01-20 kl. 05:33.
Citera
2024-01-20, 05:32
Medlem
nakamotos avatar
Citat:

Fan vad du yrar. Drar man en bra 0.3 på fredag kväll så kan du ju inte somna förrän sent på lördagskvällen och då har man ju som oftast varit vaken i typ 40 timmar åtminstone. Är ju skillnad såklart för oss som inte missbrukar benso. Amfetamin har ju en rätt lång halveringstid på typ 10 timmar ändå.

Ps. Tjack är skit!! Gör nått vettigt av livet istället typ försök tjäna pengar och föröka er eller res runt och knulla lite olika etniciteter. Ingen som ligger på dödsbädden och ångrar att de inte tog mer tjack..
Senast redigerad av nakamoto 2024-01-20 kl. 05:35.
Citera
2024-01-20, 05:43
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Fan vad du yrar. Drar man en bra 0.3 på fredag kväll så kan du ju inte somna förrän sent på lördagskvällen och då har man ju som oftast varit vaken i typ 40 timmar åtminstone. Är ju skillnad såklart för oss som inte missbrukar benso. Amfetamin har ju en rätt lång halveringstid på typ 10 timmar ändå.

Jag vet inte om emigrerat till Mexico och ännu ej kommit till insikt att det är Crystal-Meth du intar men inte fan är du vaken över 24 timmar på en 0.3 tjack? Brukar du vara det så väger du antingen mindre än min lillasyster eller har tillgång till riktigt piss-tjack.

Efter 12 timmar på en 0.3 kan jag sova med enbart lite cannabis och en Inderal om så jag så försöker.

Sen missbrukar jag inte benso längre och ingen annan substans heller och har ej gjort på många år. Däremot är jag en utav dem få individerna som faktiskt lärt sig efter många år av blandmissbruk lärt mig att inmundiga substanser vid enstaka tillfällen. Tro det eller ej.
Citera
2024-01-20, 13:54
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Jag vet inte om emigrerat till Mexico och ännu ej kommit till insikt att det är Crystal-Meth du intar men inte fan är du vaken över 24 timmar på en 0.3 tjack? Brukar du vara det så väger du antingen mindre än min lillasyster eller har tillgång till riktigt piss-tjack.

Efter 12 timmar på en 0.3 kan jag sova med enbart lite cannabis och en Inderal om så jag så försöker.

Sen missbrukar jag inte benso längre och ingen annan substans heller och har ej gjort på många år. Däremot är jag en utav dem få individerna som faktiskt lärt sig efter många år av blandmissbruk lärt mig att inmundiga substanser vid enstaka tillfällen. Tro det eller ej.

Du yrar. Inte alls så vanligt att banka med meta som du tror. Varför banka med något som man kan sälja fem gånger dyrare under sitt riktiga namn? Nu för tiden bankas det oftare med RC. Och ja, tar man 0.3 bra tjack typ 70% renhet Så har man ju fortfarande runt 100 mg i omloppet 12 timmar senare. Bara riktigt inbitna stimulanttorskar som kan sova på sådana mängder. Men om du köper på gatan eller FS så är det ju typ 20% renhet på sin höjd. Prova rena ditt dundertjack med aceton genom ett kaffefilter och återkom sen. Kan garantera att mer än hälften dunstar bort (alltså sockerbank eller dyl).
Citera
2024-01-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Om vi hoppas på att det inte är tvättmedel utan något som har en förklaring

det finns nån rätt vanlig förorening som gör att det luktar lite åt det hållet. Har inye sk blomster lite åt den doften? Det luktar som omogna äpplen som går åt aceton typ

Ja precis. Det luktar som en rättmkemisk doftspray. Smakar normalt.
Citera
2024-01-21, 07:08
Medlem
SvampDamp.s avatar
Tog 0.6 för 1.5 dag sen på typ tre tillfällen under första kvällen och käkat 3.5 2mg ikto nu plus vin o rökt massa . Slocknar fan inte.

Jag har dock ätit dåligt och druckit dåligt med vatten så kan va det.

Men kan de va metatjo?
Citera
2024-01-21, 13:52
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Låter väldigt lågt faktiskt. Ska jaga på polaren om FUPen för nu blev jag riktigt nyfiken. Vi gör ju ändå rätt mycket tjack lokalt i landet vad jag förstått.

Om man kollar emcdda så verkar snittet i landet ligga på 43% renhet och ett pris på 200kr/g år 2020. Inte ofta jag betalat mer än 50kr/g senaste två åren förutom en period efter ett stort tillslag i närheten. Skulle vilja testa renligheten på det jag har nu, för det är nog bland de bättre jag haft på länge
Amfetamin cirka 30%, Kokain cirka 60%. Så Amfetamin är dubbelt så bankat som Kokain.

Ställer vi amfetaminister för lite krav på kvantiteten? Vi behandlas sämre iallafall av marknaden.

Narkotikahalter i polisbeslag av
amfetamin, heroin, kokain samt
cannabismaterial.
https://polisen.se/siteassets/dokume...22188dd3f48a0e
Citera
2024-01-23, 19:06
Medlem
Jagozars avatar
En säljare på en onlineshop påstår att det han säljer är 90% rent amfetamin. Kostar inte mer än runt 2k för 50g heller. Känns som bullshit va?
Citera
2024-01-25, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
En säljare på en onlineshop påstår att det han säljer är 90% rent amfetamin. Kostar inte mer än runt 2k för 50g heller. Känns som bullshit va?

Mest troligt bull, ja. De allra flesta som slänger ur sig procent på renhet drar siffrorna ur röven i min erfarenhet. Amfetaminsulfat är som mest typ i krokarna 75 procent rent, men han menar säkert att det är bankat tio procent, hursomhelst så är fyrtio spänn gubben ett realistiskt pris om du hämtar kilon, så jag hade bangat, men konstigare saker har hänt.
Citera
2024-01-26, 09:25
Medlem
Senaste åren om jag festar till det lite en enda kväll så blir jag stentrött i närmare en vecka.

Har någon tips på hur jag blir av med detta?

Har tidigare missbrukat tjack för många år sedan. Då räckte det med en natt rejäl sömn så var jag skapligt återställd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in