2024-02-24, 14:20
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Helt sjukt faktiskt 😄

Det är bara till att gratulera
Men försök hålla det som en krydda till sexlivet, ty amfetamin är en grym älskarinna..
Citera
2024-02-26, 20:43
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Jag och frugan har nu testat A istället för Kriss och kommit fram till att det är både bättre och sämre...
Tanken/förhoppningen är att krydda sexlivet ungefär var 6e vecka, får se hur det går

Vad fan är kriss för nåt? Tom jag som brukat en jävla massa knark under många år har hört talas om det.
Citera
2024-02-26, 21:08
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Vad fan är kriss för nåt? Tom jag som brukat en jävla massa knark under många år har hört talas om det.

Verkar va en blandning av kola och heroin efter lite sök. Vet inte om infon jag hitta stämmer iofs
Citera
2024-02-26, 21:21
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
3-CMC/3-MMC
Citera
2024-02-26, 22:16
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Verkar va en blandning av kola och heroin efter lite sök. Vet inte om infon jag hitta stämmer iofs

Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
3-CMC/3-MMC

Läste på om det nu och det verkar ju inte alls särskilt nyttigt. Dels behövs stora doser och dels verkar det slita mer på kropp och psyke än både amfetamin och kola. Fattar inte hur nån dessutom frivilligt vill leka labbråtta och dra i sig outforskad substans, men det är jag det.

Glad man slutat knarka helt och hållet så man slipper noja över sånt där skit
Citera
2024-03-11, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
På kort sikt ökar förbränningen ett något då kroppens temperatur går upp men på längre sikt, särskilt vid ett missbruk går det åt andra hållet. Vid sömnbrist och mycket stress ökar kortisolnivåerna samt testosteronet går ner vilket leder till sämre förbrukning av kalorier.

Nja, sömnbrist ökar din bränning. Förbränningen ökar framför allt pga ökat puls/blodtryck.

Din kropp bränner förövrigt mer kalorier vid kyla än vid värme.
Citera
2024-03-11, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Nja, sömnbrist ökar din bränning. Förbränningen ökar framför allt pga ökat puls/blodtryck.

Din kropp bränner förövrigt mer kalorier vid kyla än vid värme.
Kortsiktigt ja, men vid längre tider ökar kortisoler markant och med de får kroppen svårare att förbränna kalorier.

I extrem kyla ja, men generellt ökar förbränningen mer när kroppstemperaturen ökar något.
Citera
2024-03-11, 23:17
Medlem
Har slutat med kratom för några dagar sen. Är allmänt seg just nu och undrar om dexamfetamin skulle hjälpa mig att komma igång lite? Har några dagar framför mig där jag behöver motivation och ork.
Citera
2024-03-12, 17:37
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcukm
Har slutat med kratom för några dagar sen. Är allmänt seg just nu och undrar om dexamfetamin skulle hjälpa mig att komma igång lite? Har några dagar framför mig där jag behöver motivation och ork.

Ja men det är inte värt det. Höll på som du förut och det enda det ledde till var berg och dalbane-mående och att jag fortsatte vara inne i drogträsket. Särskilt produktiv var jag inte heller.
Citera
2024-03-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Ja men det är inte värt det. Höll på som du förut och det enda det ledde till var berg och dalbane-mående och att jag fortsatte vara inne i drogträsket. Särskilt produktiv var jag inte heller.

Okej, då är det väl bara att acceptera att alla dagar inte är topp och leva med lite skit.
Citera
2024-03-17, 19:50
Medlem
Provar fråga här.

Över ett dygn sedan jag snortade en lina tjack och enbart legat på soffan och tagit det lugnt.

Men körde ett träningspass för en stund sedan och lyfte lite vikter. Vart alldeles skakig i hela kroppen medans jag tränade och är fortfarande skakig i händerna och känner mig seg och borta i huvudet 😵‍💫

Är det så att det kan ha legat passivt i kroppen och vart aktiverat igen när jag tränade och fick upp pumpen lite? Låter kanske konstigt, är det ens möjligt? 🧐

Kanske ska tillägga att jag gått på små doser i 3 veckor (max 3 linor om dagen, några fler på helgen) och tänkte ta en paus på nån vecka nu 🫣
Citera
2024-03-18, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finkelainen
Provar fråga här.

Över ett dygn sedan jag snortade en lina tjack och enbart legat på soffan och tagit det lugnt.

Men körde ett träningspass för en stund sedan och lyfte lite vikter. Vart alldeles skakig i hela kroppen medans jag tränade och är fortfarande skakig i händerna och känner mig seg och borta i huvudet 😵‍💫

Är det så att det kan ha legat passivt i kroppen och vart aktiverat igen när jag tränade och fick upp pumpen lite? Låter kanske konstigt, är det ens möjligt? 🧐

Kanske ska tillägga att jag gått på små doser i 3 veckor (max 3 linor om dagen, några fler på helgen) och tänkte ta en paus på nån vecka nu 🫣

Hur lång tid mellan sista linan och gym passet? Sov och käkade du något?

Om du har gått på tjack varje dag i 3 veckor är jag inte förvånad över att kroppen säger ifrån. Jag tappar snabbt på gymmet om jag tar tjack för ofta. Sover och äter dåligt, missar pass pga avtändning.. Hur tar du dig ens till gymmet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in