Citat:
Ursprungligen postat av
Dark_driver
Har varit vaken i 3 dygn i sträck nu mår inte jättebra slängde precis i mig en ikto 2mg och börjar må lite bättre har gått på tjack nu i lite över 1 månad nu i sträck det känns både i kroppen och i psyket mitt mål från början var att använda ibland bara men det gick inte som beräknat utan jag fastnade direkt har till och från varit vaken som max 3 dygn har 5st ikto 2mg som ska få söva ner mig i kväll har även 1 farbror riktigt bra dunder kvar med just nu ligger jag bara och slappar och lyssnar på musik ska på yoga i kväll klockan 19:00 sist jag var på yoga när jag var påtänd på tjack så tyckte jag av någon underlig anledning att jag hade lättare att slappna av och meditera än när jag är nykter känner mig varken pigg eller trött just nu bara konstig mitt mål är att jag ska kunna genomföra min träning med hästen för min tränare i sportkörning i morgon klockan 16 så måste sova i natt känner mig helt skev har 5st 2mg ikto och 1 farbror dunder kvar
För det första hur är din vätskenivå, och har du ätit?
Det andra skulle underlätta ifall du också någon gång använde punkt.
Slå på någon chill musik du gillar, lägg dig en stund och fokusera på lugnare andning.
Självfallet får din kropp stryk om du kört en månad och inte verkar sköta sömnen något vidare.
Gick det inte med bara ibland så om du nu inte kan sluta lär du åtminstone fokusera på både din sömn, vätska och näringsintag.
Kom ner lite i varv, fokusera på vad du skriver och använd dig av punkt så alla förstår.
Fyll på med lite vätska, alltså vatten i detta fall. En banan om du har! Så är du snart på banan igen.