2021-09-26, 17:03
Medlem
maper74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixidedin
Inget av dom du nämnde och man behöver inte vara tjackis för o se om bakpulver funkar i näsan

Glömmde citera, men, igen, danke
Citera
2021-09-29, 11:02
Medlem
Indos avatar
Vilka Nålar Föredrar Ni??

Vilka nålar föredrar ni när ni injicerar tjack?
Jag gillar Gula med kort nål eller Blå om det ska gå fort in 😎👌

Sen har man ju suttit och tryckt med Dom stora gråa nålarna när det var det enda som fanns och det var ju inte så värst trevligt fan.. 🥲👎

Mvh InDo Don DoPe 🧊
Senast redigerad av Indo 2021-09-29 kl. 11:03. Anledning: Kom på en sak
Citera
2021-09-29, 18:14
Medlem
serblovinhimselfs avatar
Vad är eran hypotes om interaktionen mellan amfetamin & Covid-19 vacciner (Pfizer/Moderna) ?
Citera
2021-09-29, 20:10
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Vilka nålar föredrar ni när ni injicerar tjack?
Jag gillar Gula med kort nål eller Blå om det ska gå fort in 😎👌

Sen har man ju suttit och tryckt med Dom stora gråa nålarna när det var det enda som fanns och det var ju inte så värst trevligt fan.. 🥲👎

Mvh InDo Don DoPe 🧊
Bruna korta är dom absolut bästa främst för att man håller i långa loppet med dom! Andra plats får gul-orangea sorten(mest gul egentligen, men skall icke färväxlas med gula minsta djävla mello nålar!)
Korta gråa var länge sedan nu men dom är också bra, tänk er en kort brun fast med grå färg istället typ!
Citera
2021-09-29, 20:22
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Så om det är skräp du får injicerar du det ändå in i blodomloppet?

Kanske stämmer det nån sa en gång - om sprutpundare gillar nåt är det inte ett kvalitetstecken

Det är ju alltid med hänvisning till de som injicerar delare blandar i skit.

"De som kör IV blir missnöjda och får ingen SKJUTS om det inte är koffazon i.."
Du har verkligen fått saker om bakfoten! Sure biter banken på div vis på oss som skjutsar, men e man van så fattar man att endast bra tjack har den där klarheten istället för skelheten vid kicken! Koffazon känns ungefär som att injicera kaostiksoda brännandes upp längs venerna i hela armen btw!
Rättvisast bedömning får man om man fördelar testandet på typ fyra pers, helst så erfarna som möjligt! Två snortar det och två skjuter det, många saker man ser som sprutis som annars inte märks också!
Citera
2021-10-02, 00:55
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Vad är eran hypotes om interaktionen mellan amfetamin & Covid-19 vacciner (Pfizer/Moderna) ?

Känner inte till att det skulle finnas någon direkt interaktion. Däremot så verkar ju även Pfizer/Moderna medföra en förhöjd risk för blodpropp (dock inte alls lika mycket som Astra Zeneca). Så ifall det är något man tror sig kanske kunna vara sårbar för så är det väl kanske bäst att undvika att vaccineras mitt i ett tjackrace. Att t.ex sitta still många timmar i sträck innebär ju även det en betydligt större risk. Själv tog jag en treo (acetylsalicylsyra) och intalade mig att så, nu är det lugnt.
Citera
2021-10-03, 08:08
Medlem
Hej, skulle göra en bomb och hållde på att göra det litet i ett papper och svalde, men var påsens hela innehåll man lagt in, vet inte hur mycket det var mer i påsen kvar men ta ett hög siffra som fyra (nära det måste varit), och jag kräckte så mycket jag orkar tio min efter, fy vad hemskt, och är 15 min nu. Kräcktes en del ut men vettefan om mkt var afm men minst av smaken.

Dödlig dos tänker ni inte va eller ,från afm?, hoppas inte behöva ringa men känner jag något nytt ringer jag direkt (skulle bomba inför jobbet idag ). ska spy igen det jag kan och vara redo . sättet man lever på alltså borde få en att vilja göra slut på drogerna.
Citera
2021-10-03, 17:45
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Hej, skulle göra en bomb och hållde på att göra det litet i ett papper och svalde, men var påsens hela innehåll man lagt in, vet inte hur mycket det var mer i påsen kvar men ta ett hög siffra som fyra (nära det måste varit), och jag kräckte så mycket jag orkar tio min efter, fy vad hemskt, och är 15 min nu. Kräcktes en del ut men vettefan om mkt var afm men minst av smaken.

Dödlig dos tänker ni inte va eller ,från afm?, hoppas inte behöva ringa men känner jag något nytt ringer jag direkt (skulle bomba inför jobbet idag ). ska spy igen det jag kan och vara redo . sättet man lever på alltså borde få en att vilja göra slut på drogerna.

Du uttrycker dig som ett barn. Barn ska inte knarka.

Är du inte ett barn är du efterbliven.

Du skulle bomba inför jobbet - men på sättet du skriver låter det som du aldrig tagit amfetamin tidigare.Varför tar man en drog man är ovan vid innan du ska till jobbet?

Du måste väl veta på ett ungefär hur mycket tjack du har?
Har du gjort en "bomb" av en hel påse tjack? Man brukar ta kanske 1/5 1/4 eller nåt av ett gram i en bomb.
Citera
2021-10-04, 11:37
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Du uttrycker dig som ett barn. Barn ska inte knarka.

Är du inte ett barn är du efterbliven.

Du skulle bomba inför jobbet - men på sättet du skriver låter det som du aldrig tagit amfetamin tidigare.Varför tar man en drog man är ovan vid innan du ska till jobbet?

Du måste väl veta på ett ungefär hur mycket tjack du har?
Har du gjort en "bomb" av en hel påse tjack? Man brukar ta kanske 1/5 1/4 eller nåt av ett gram i en bomb.
Han bombade typ fyra gram som jag tyder det, hur fan skriver man på fyra gram liksom!
1/5 1/4 med den kassa biotillgängligheten? Jag injicerar ett gram oavsett kvalitet(oftast bra kvalitet med dagens mått mätta!) brukar ta en rejäl klump när jag bombar, runt 1-2gram men jag är ju erfaren kan man väl kalla det..
Citera
2021-10-04, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Han bombade typ fyra gram som jag tyder det, hur fan skriver man på fyra gram liksom!
1/5 1/4 med den kassa biotillgängligheten? Jag injicerar ett gram oavsett kvalitet(oftast bra kvalitet med dagens mått mätta!) brukar ta en rejäl klump när jag bombar, runt 1-2gram men jag är ju erfaren kan man väl kalla det..
Han är antagligen ännu igång i detta nu alternativt lämnat detta jordeliv.
Citera
2021-10-04, 18:17
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit

Jag har alltid tagit tjack oralt eller nasalt.

Skulle jag behöva bomber eller linor som är större än 0,25 för att hålla igång rust skulle jag bedöma tjacket som dåligt.

Jag anar dock på det folk skriver att många vant sig vid usel kvalitet på tjacket. Krävs det ett gram för att hålla igång från 18-00 är det undermålig kvalitet.
Citera
2021-10-04, 21:45
Medlem
Är det bara jag som inte vill röra tjacket om man inte har stesolid eller alprazolam fyfan för sömnlösa nätter när man tänker på hur lite stess får ångesten att försvinna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in