Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-23, 17:13
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftsaz
Går det att ta quetiapin för att somna efter ett kortare race? (24 h)

Läste någonstans att man ej bör blanda dessa. Men en annan hävdade att det till och med används för att dämpa amfetaminpsykoser. Jag tänkte isåfall ta det ca 5-6 timmar efter sista linan.

ja det går, jag har gjort det massa gånger och det funkar väldigt bra.
Citera
2021-09-24, 00:31
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retarderad6
I brist på sugrör, sedlar (vägrar använda ändå), snuff bullet etc. Bör väl papper (a4 papper, post-it lappar, papper från brev etc) funka som snortrör? Eller är det något större misstag av att använda det t.ex mycket som fastnar på pappret etc?

Vad nu då, när slutade den hederliga tjacktjugan gälla?!
Citera
2021-09-24, 00:38
Medlem
badsaltads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retarderad6
I brist på sugrör, sedlar (vägrar använda ändå), snuff bullet etc. Bör väl papper (a4 papper, post-it lappar, papper från brev etc) funka som snortrör? Eller är det något större misstag av att använda det t.ex mycket som fastnar på pappret etc?
En ihoprullad post-it lapp är nog det bästa rör som finna, bara rulla ihop till önskad diameter och kanske klippa lite kortare sen sätta en liten tejpbit så att den aldrig släpper. Annars ett plastsugrör som du klippt till en bra längd.
Citera
2021-09-24, 22:12
Medlem
Mild Överdo på speed IV förut nu tappar jag typ andan, bara att de som de ligger kvar.
Hur förklarar ni vad som händer vid en O.D på speed
Citera
2021-09-25, 01:35
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixidedin
Mild Överdo på speed IV förut nu tappar jag typ andan, bara att de som de ligger kvar.
Hur förklarar ni vad som händer vid en O.D på speed

Illamående, trötthet/apati, spya, somna/däcka. Men precis som det fick olika grader i helvetet finns det olika grader av överdosering av amf.

Ovan beskrivna symptom är första stadiet enligt mig, det klarar man bortsett från lite obehag. Men suger man i sig tillräckligt mycket börjar det bli riktigt illa, och ja tillräckligt mycket så dör man. Gissar på en ganska obehaglig död dessutom.

Över 55 mg/kg (LD50 råttor) så lär du må apa minst sagt, tills att du rimligtvis gissat sen dör.
Citera
2021-09-25, 02:29
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badsaltad
En ihoprullad post-it lapp är nog det bästa rör som finna, bara rulla ihop till önskad diameter och kanske klippa lite kortare sen sätta en liten tejpbit så att den aldrig släpper. Annars ett plastsugrör som du klippt till en bra längd.

Föreslår en lagom fylld påse och en hel natt till förfogande, sen är det bara dra i sig en redig jävel plus en kopp kaffe för att sen låta kreativiteten jobba!

Simpelt trick:
1. Välj ett lite tjockare papper, vanligt a4 papper är för tunt enligt mig.

2. Klipp ur en bit, ca 10x10cm.

3. Ta en vanlig penna, helst någon smalare typ standard blyerts brukar funka.

4. Använd pennan som fyllning och rulla pappret runt den

5. När väl pappret är rullad runt och omsluter pennan helt, rulla den mellan handflatorna några sek.

6. Fram med tejp. 2 st Korta bitar som tejpas fast ”snett” på, vilket gör att den liksom bildar en spiralform väl fasttejpad. En i den nedre delen (obs: inte längst ut på röret) och en i övre.

7. Klipp sedan av ena änden liiiite snett.

8. Den delen som blir kortast efter steg 7, där markera ett sträck eller något typ av markering som syns.

9. VIOLA! Nu är det bara hitta markeringen och sikta den bortåt (alltså mot den riktning du tänkt dra linan)

Det man kan variera beroende på referens; papperstyp, längd, tjocklek.

Annars är vissa bläckpennor perfekta bara man skruvar isär alla delar (du lär se vilken del jag menar).

Yes jag har lagt åtskilliga timmar på detta, riktigt partytrick för pundare o smida rör till alla i soffan.
Citera
2021-09-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badsaltad

Sugrör från donken är nog de bästa jag använder mig av
Citera
2021-09-25, 23:06
Medlem
Nasofermens avatar
Jag köpte ett snortrör i metall på wish för 9kr
Så jävla nöjd 😁

http://www.bilddump.se/bilder/202109...:c0b8:61c3.jpg
Citera
2021-09-26, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Illamående, trötthet/apati, spya, somna/däcka. Men precis som det fick olika grader i helvetet finns det olika grader av överdosering av amf.

Ovan beskrivna symptom är första stadiet enligt mig, det klarar man bortsett från lite obehag. Men suger man i sig tillräckligt mycket börjar det bli riktigt illa, och ja tillräckligt mycket så dör man. Gissar på en ganska obehaglig död dessutom.

Över 55 mg/kg (LD50 råttor) så lär du må apa minst sagt, tills att du rimligtvis gissat sen dör.
Ok har aldrig MåttR illa av dos även om de bra min vän spydde sa han men ja körde bara 03 max 04 av just den så vet inte
Citera
2021-09-26, 15:35
Medlem
maper74s avatar
Halloj Tjackisar, fick en lite kladdigare batch än vanligt och eftersom jag snortar tänkte jag banka ut det lite själv med ett torrt pulver för att göra linorna lättare, finns det något som är mer rekomenderat att använda detta till? Det jag har i huset just nu är bakpulver, talkpudder, potatismjöl, någon av dessa som är bra för endamålet eller som borde undvikas helt?

Peace
Citera
2021-09-26, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maper74
Halloj Tjackisar, fick en lite kladdigare batch än vanligt och eftersom jag snortar tänkte jag banka ut det lite själv med ett torrt pulver för att göra linorna lättare, finns det något som är mer rekomenderat att använda detta till? Det jag har i huset just nu är bakpulver, talkpudder, potatismjöl, någon av dessa som är bra för endamålet eller som borde undvikas helt?

Peace
Inget av dom du nämnde och man behöver inte vara tjackis för o se om bakpulver funkar i näsan
Citera
2021-09-26, 16:58
Medlem
maper74s avatar
Oh well, låter det väl torka naturligt istället, tackar för svaret så jag inte gjorde något dumt haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in