Citat:
Ursprungligen postat av
Mansory
Ja, får hoppas jag klarar av att hålla mig i skinnet och inte fyller på i onödan. Risken finns ju att ja tänker fasen va kul detta är jag tar mer och så är man inne i skiten. Men har fortfarande inte löst skiten hehe
Jag förstår precis vad du menar! Tack, ska testas nästa gång!

Då olämpligheten i den här karusellen redan tidigare har gåtts igenom utförligt i tråden tänker jag inte gå in mer på det. Mer än att bara konstatera att jag inte heller tycker att det är någon vidare bra ide att smådutta i sig amfetamin "vid behov".
Jag tycker även att du, förutom att sköta kosten osv, också ska ta lite kosttillskott som t.ex. magnesium och kanske någon multivitamintablet.
För mig har speciellt magnesiumet markant effekt på min pigghet och välbefinnande under de perioder jag
inte tar bums (tar inget under veckorna). Magnesiumet och ev. andra tillskott ska du ta "hela tiden", alltså inte bara just de tillällena då du tar tjo. Utan detta ska du ha som rutin varje morgon/kväll eller vad som kan tänkas passa dig och dina tillskott.
Ett sista råd, köp på dig så lite tjack som möjligt. Så du inte ränner runt med flera gubbar speed i fickan jämt och ständigt, då kan du räkna med att "vid behov" kommer inträffa oftare och oftare ända tills du... Ja du förstår

Det kan ju vara lämpligt kanske att be någon kompis om hjälp att portionera ut det till dig så du inte suga i dig hur mycket som helst. Eller iaf är införstådd med vad du gör så han kan ha lite koll på dig.
Förvrigt tycker jag du ska ge fan i vaket helt och hållet för att palla kneget. Av den enkla anlednigen att då det aldrig fungerar att mikrodosera discopulver kontrollerat över någon längre period.
Men har du väl bestämt dig så får vi väl försöka göra vårat bästa för att hjälpa till så gott det går.