2021-06-10, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
En mild överdos gissar jag på. Gränsen mellan lagom och lite för mycket kan vara rätt liten.

Om det är samma klet som börjat florera runt nyligen så är det enligt mig väldigt potent amfetamin. Vill dock inte gå in på vilken del av Sverige jag syftar på.
Vi bor utomlands men det är möjligt att det är samma tillverkare som distribuerar, jag kan inget om det där. Vi pratade just om det, hur många stor tillverkare det egentligen finns.

Vad vi inte förstår är varför hon inte kände någonting på dom 4 shotsen? Att allt kom som ett slag i ansiktet klockan 22, 9 timmar efter första intag.

Men hon är precis hur jobbig som helst nu och mår toppen så jag hoppas det var en engångsföreteelse.
Citera
2021-06-10, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Det går nog bra så länge du håller dig i skinnet och inte återdoserar fel.

Hellre tjack än tram helt klart.

Kör alltid på toapapper. Vad räligt betyder har jag ingen aning om men kan rekommendera att du delar på dasspappret så du bara har ett tunt litet lager istället för hela pappret om du tycker det är för mycket papper.

Svårt att förklara men toapapper består av flera ihopsatta lager och man kan alltså dela på dessa så det blir jätte tunt.

Ja, får hoppas jag klarar av att hålla mig i skinnet och inte fyller på i onödan. Risken finns ju att ja tänker fasen va kul detta är jag tar mer och så är man inne i skiten. Men har fortfarande inte löst skiten hehe
Jag förstår precis vad du menar! Tack, ska testas nästa gång!
Citera
2021-06-11, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
En mild överdos gissar jag på. Gränsen mellan lagom och lite för mycket kan vara rätt liten.

Om det är samma klet som börjat florera runt nyligen så är det enligt mig väldigt potent amfetamin. Vill dock inte gå in på vilken del av Sverige jag syftar på.
Det känns ju lite oroväckande att en överdos kan komma så pass sent efter intag. Jag förstår att de två sista hon tog fortfarande var aktivt men hon kände ju ingen effekt alls under dagen.
Hon är säker på att hon totalt intog 0.25 eller mindre. Nu är jag absolut för rädd för att testa denna batchen.
Citera
2021-06-11, 13:33
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Det känns ju lite oroväckande att en överdos kan komma så pass sent efter intag. Jag förstår att de två sista hon tog fortfarande var aktivt men hon kände ju ingen effekt alls under dagen.
Hon är säker på att hon totalt intog 0.25 eller mindre. Nu är jag absolut för rädd för att testa denna batchen.

Svårt att säga då det helt klart är ett ovanligt händelseförlopp.

Varför hon inte kände något för att sedan börja spy... märkligt indeed.

Men ibland blir det lite tokigt och det gick ju bra senare.

Tycker inte du ska oroa dig för mycket och bara köra på. Skriv av det som en konstig engångsföreteelse.

Känner du att du nojar och kommer oroa dig när du har tagit så kan det leda till panikpåslag under ruset för att du stressar upp dig för att ”något kanske kan hända”. Tror du att det kan bli så råder jag dig att kasta tjacket och köpa nytt av någon annan så du kan knarka i lugn och ro.

Personligen hade jag kört på det ni har dock.
Citera
2021-06-11, 18:58
Medlem
Citat:
Svårt att säga då det helt klart är ett ovanligt händelseförlopp.

Varför hon inte kände något för att sedan börja spy... märkligt indeed.

Men ibland blir det lite tokigt och det gick ju bra senare.

Tycker inte du ska oroa dig för mycket och bara köra på. Skriv av det som en konstig engångsföreteelse.

Känner du att du nojar och kommer oroa dig när du har tagit så kan det leda till panikpåslag under ruset för att du stressar upp dig för att ”något kanske kan hända”. Tror du att det kan bli så råder jag dig att kasta tjacket och köpa nytt av någon annan så du kan knarka i lugn och ro.

Personligen hade jag kört på det ni har dock.
Tack snälla för svar. Ja nu har hon ju kört några ggr på detta och hon är piggare än vad som egentligen är uthärdligt umgänge

Jag får 1g nu som jag skall aceton testa för jag blir orolig annars.
Jag har även 10 olika lösningar som testar vanliga droger och RS chemicals.

Jag kan inte något om kemi men både min vän och jag tog amfetamin på 90 talet och dansade som idioter. Hon säger att detta känns som förr.
Jag tycker det är konstigt att hon inte tar mer än 2 ggr per dag länge. Vi brukar fylla på efter 2-4 timmar annars när vi festar. Hon använder på random dagar men jag kör bara på fest eller om jag får en kreativ idé (mitt jobb)
Och hon är rejält mer åpen än mig så något är väldigt annorlunda.
Inser att detta är en dum fråga men finns det någon chans att någon tillverkat som på 90’talet?

Nu trycker jag ner 2 bananer och en protein bar på 2 min. På 90 talet hade väl det tagit en halv dag

Edit: Detta är dubbelt så dyrt mot vad dom brukar betala. (Våra vänner köper åt oss)

Edit 2: Tack för ditt bra råd om att inte ta om jag är prone till att nojja. Jag blir bara lite små orolig när det slår på för hårt men vet att det lugnar sig. Är inte rädd för tjack men väldigt orolig för RS droger som är populärt här.
Senast redigerad av Tourlife2020 2021-06-11 kl. 19:04.
Citera
2021-06-11, 22:39
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Tack snälla för svar. Ja nu har hon ju kört några ggr på detta och hon är piggare än vad som egentligen är uthärdligt umgänge

Jag får 1g nu som jag skall aceton testa för jag blir orolig annars.
Jag har även 10 olika lösningar som testar vanliga droger och RS chemicals.

Jag kan inte något om kemi men både min vän och jag tog amfetamin på 90 talet och dansade som idioter. Hon säger att detta känns som förr.
Jag tycker det är konstigt att hon inte tar mer än 2 ggr per dag länge. Vi brukar fylla på efter 2-4 timmar annars när vi festar. Hon använder på random dagar men jag kör bara på fest eller om jag får en kreativ idé (mitt jobb)
Och hon är rejält mer åpen än mig så något är väldigt annorlunda.
Inser att detta är en dum fråga men finns det någon chans att någon tillverkat som på 90’talet?

Nu trycker jag ner 2 bananer och en protein bar på 2 min. På 90 talet hade väl det tagit en halv dag

Edit: Detta är dubbelt så dyrt mot vad dom brukar betala. (Våra vänner köper åt oss)

Edit 2: Tack för ditt bra råd om att inte ta om jag är prone till att nojja. Jag blir bara lite små orolig när det slår på för hårt men vet att det lugnar sig. Är inte rädd för tjack men väldigt orolig för RS droger som är populärt här.
Det kanske är meta i om du har tur. Tror minnena av de bästa tjackrusen nog ofta varit meta . Du har inte samma behov av att behöva återdosera och det går åt mindre , rusen är bättre och starkare . Var visst vanligt med meta bland 90-talens lätt fuktiga blomstertjack.
Citera
2021-06-12, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det kanske är meta i om du har tur. Tror minnena av de bästa tjackrusen nog ofta varit meta . Du har inte samma behov av att behöva återdosera och det går åt mindre , rusen är bättre och starkare . Var visst vanligt med meta bland 90-talens lätt fuktiga blomstertjack.
Vi har haft meta bankat för men detta kanske innehåller mer meta.
Jag har gjort aceton testet nu. 50% försvann vilket är det sämsta vi haft hittills.

Jag vågar inte ta detta för jag är rädd att det är en RC inblandat.
Gjort det klassiska testet där amphetaminer blir orangea. Detta blir nästan så mörk brunt att det blir svart.

Min vän älskar det men vad är det hon tar tänker jag.
Vet inte om jag kan hitta ett labb att testa anonymt. Tror det blir svårt här.

Detta är det enda dom har nu så jag får helt enkelt försöka analysera så mycket jag kan.

Har det stora test kittet för amphetamin och kokain men kommer ingen vart.
Får försöka igen.
Citera
2021-06-12, 00:13
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Vi har haft meta bankat för men detta kanske innehåller mer meta.
Jag har gjort aceton testet nu. 50% försvann vilket är det sämsta vi haft hittills.

Jag vågar inte ta detta för jag är rädd att det är en RC inblandat.
Gjort det klassiska testet där amphetaminer blir orangea. Detta blir nästan så mörk brunt att det blir svart.

Min vän älskar det men vad är det hon tar tänker jag.
Vet inte om jag kan hitta ett labb att testa anonymt. Tror det blir svårt här.

Detta är det enda dom har nu så jag får helt enkelt försöka analysera så mycket jag kan.

Har det stora test kittet för amphetamin och kokain men kommer ingen vart.
Får försöka igen.

Om du verkligen vill veta och inte har något emot att spendera lite pengar så kolla på https://energycontrol-international....g-service/faq/

Dom har labb i Barcelona dit man kan skicka droger och få dessa testade
Citera
2021-06-12, 02:43
Medlem
Citat:
Om du verkligen vill veta och inte har något emot att spendera lite pengar så kolla på https://energycontrol-international....g-service/faq/

Dom har labb i Barcelona dit man kan skicka droger och få dessa testade
Perfekt! Detta skall jag se till att vi gör. Hoppas brevet kommer fram bara.
Det kostar inget här där vi bor så jag vill bara hitta en bra batch så jag och min väninna köper så vi har för ett länge tag.
När jag ’lärt känna’ en typ av tjack vill jag köra samma sort.
Har testat med mitt test kit i natt och det har get utslag på 2FMA ifrån två olika test.

Men jag vet inte hur pålitliga dessa test är.
Ca 8000 sek för kokain och amfetamin testen.

Rent spekulativt, om mina vänner som nu köper väldigt lite åt gången skulle köpa ett kilo, är risken drastiskt mindre att det är något annat en amfetamin med diverse tillägg ifrån ’kocken’?
Eller är risken samma att det innehåller RS som någon idiot slängt i?

Vad jag saknar det vi hade i vintras. Det var perfekt.
Citera
2021-06-12, 16:29
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogsworth
Vilka mängder brukar vara en vanlig dos på oljigt kletigt tjack då?
Jag körde 2x3meter vatten på ett g vilket är 0,33gram per dos och då var jag mäkta nöjd och belåten!
Citera
2021-06-13, 07:24
Medlem
19As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ja, får hoppas jag klarar av att hålla mig i skinnet och inte fyller på i onödan. Risken finns ju att ja tänker fasen va kul detta är jag tar mer och så är man inne i skiten. Men har fortfarande inte löst skiten hehe
Jag förstår precis vad du menar! Tack, ska testas nästa gång!

Då olämpligheten i den här karusellen redan tidigare har gåtts igenom utförligt i tråden tänker jag inte gå in mer på det. Mer än att bara konstatera att jag inte heller tycker att det är någon vidare bra ide att smådutta i sig amfetamin "vid behov".

Jag tycker även att du, förutom att sköta kosten osv, också ska ta lite kosttillskott som t.ex. magnesium och kanske någon multivitamintablet.
För mig har speciellt magnesiumet markant effekt på min pigghet och välbefinnande under de perioder jag inte tar bums (tar inget under veckorna). Magnesiumet och ev. andra tillskott ska du ta "hela tiden", alltså inte bara just de tillällena då du tar tjo. Utan detta ska du ha som rutin varje morgon/kväll eller vad som kan tänkas passa dig och dina tillskott.

Ett sista råd, köp på dig så lite tjack som möjligt. Så du inte ränner runt med flera gubbar speed i fickan jämt och ständigt, då kan du räkna med att "vid behov" kommer inträffa oftare och oftare ända tills du... Ja du förstår
Det kan ju vara lämpligt kanske att be någon kompis om hjälp att portionera ut det till dig så du inte suga i dig hur mycket som helst. Eller iaf är införstådd med vad du gör så han kan ha lite koll på dig.

Förvrigt tycker jag du ska ge fan i vaket helt och hållet för att palla kneget. Av den enkla anlednigen att då det aldrig fungerar att mikrodosera discopulver kontrollerat över någon längre period.

Men har du väl bestämt dig så får vi väl försöka göra vårat bästa för att hjälpa till så gott det går.
Citera
2021-06-13, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19A
Då olämpligheten i den här karusellen redan tidigare har gåtts igenom utförligt i tråden tänker jag inte gå in mer på det. Mer än att bara konstatera att jag inte heller tycker att det är någon vidare bra ide att smådutta i sig amfetamin "vid behov".

Jag tycker även att du, förutom att sköta kosten osv, också ska ta lite kosttillskott som t.ex. magnesium och kanske någon multivitamintablet.
För mig har speciellt magnesiumet markant effekt på min pigghet och välbefinnande under de perioder jag inte tar bums (tar inget under veckorna). Magnesiumet och ev. andra tillskott ska du ta "hela tiden", alltså inte bara just de tillällena då du tar tjo. Utan detta ska du ha som rutin varje morgon/kväll eller vad som kan tänkas passa dig och dina tillskott.

Ett sista råd, köp på dig så lite tjack som möjligt. Så du inte ränner runt med flera gubbar speed i fickan jämt och ständigt, då kan du räkna med att "vid behov" kommer inträffa oftare och oftare ända tills du... Ja du förstår
Det kan ju vara lämpligt kanske att be någon kompis om hjälp att portionera ut det till dig så du inte suga i dig hur mycket som helst. Eller iaf är införstådd med vad du gör så han kan ha lite koll på dig.

Förvrigt tycker jag du ska ge fan i vaket helt och hållet för att palla kneget. Av den enkla anlednigen att då det aldrig fungerar att mikrodosera discopulver kontrollerat över någon längre period.

Men har du väl bestämt dig så får vi väl försöka göra vårat bästa för att hjälpa till så gott det går.

Amen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in