2021-04-06, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Supersvårt, om ens möjligt, att klura fram vad det faktiskt är du fått i dig denna gång.

MEN; enligt min erfarenhet och din beskrivning så har du denna gång fått tjack bankat med någon RC (eller bara RC rakt av). En RC som går mer på seretonin än amfetamin dessutom, därav dina pupiller, svettande samt trasighet kort efter intag.

Tack för svar! förstår att det är en ganska diffus fråga med tanke på att gatutjack kan innehålla precis vad som helst men ville bara höra om nån hade en liknande upplevelse, och det låter väldigt rimligt det du säger med att det kan vara bankat med nån Rc som påverkar serotoninet istället. Det luktade precis som allt annat tjack jag har luktat på i mina dagar så omöjligt att veta vad det faktiskt är blandat med
Citera
2021-04-06, 23:40
Medlem
Livshacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Cannabis är nog sämsta rådet, man blir fan mer paranoid på det än baltiskt städpulver. En flaska rom och köp en cola med socker i är mitt råd och gå inte på tjacket för länge.
Individuellt, personligen måste jag ha tillgång till cb om jag tar någon cs.
Citera
2021-04-07, 14:59
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Hur skoj är sub och tjack ihop?

Hälsomässigt åt helvete, det har jag redan hajjat, men det är irrelevant. Gillar tjack och benzo mixat, tycker inte de tar ut varandra direkt utan snarare tar fram det bästa i båda
Är sjukt sugen på att testa denna kombo asså!
Citera
2021-04-07, 15:02
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FforFucked
Tack för svar! förstår att det är en ganska diffus fråga med tanke på att gatutjack kan innehålla precis vad som helst men ville bara höra om nån hade en liknande upplevelse, och det låter väldigt rimligt det du säger med att det kan vara bankat med nån Rc som påverkar serotoninet istället. Det luktade precis som allt annat tjack jag har luktat på i mina dagar så omöjligt att veta vad det faktiskt är blandat med
Stört rent alternativt djävligt bra amfetamin får man bra det kolsvarta ögon utav!
Edit även om man även får det utav rcs och meta med
Citera
2021-04-07, 16:20
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olonam
Tja allesammans. Nu är det allvarligt med mig och mitt tandagnisslande och även tandpressande om man kan kalla det så. Första åren på tjack kunde jag pressa tänder under ruset och lite ticks med tungan efter rus. Men idag 11 år senare har jag börjat gnissla tänderna rejält speciellt dag 2-3 och pressar dom en aning. Och dagarna efter rus kan jag fortsätta med det. Otrevligt för dom jag är med men även jobbigt för mig själv, kan inte sluta. Det är som att tänderna är positionerade på ett perfekt sätt för att gnisslas på.

Hur som helst någon med erfarenhet som lyckats få ett stopp på det? Ska man besöka tandläkare eller så även om detta är tjackrelaterat?
Haha, usch vad jag kände igen mig i ditt inlägg. Jag hade samma problem när jag drog som mest dos för ett par år sen. Fick t om nåt sorts tics som bestod av att jag ”hackade” tänderna i olika rytmer - typ i takt till musiken jag lyssnade eller tänkte på. Det nöjet fick ett abrupt slut när jag en dag på kontoret spräckte en jävla tand längst bak i käften! Ren jävla panik när det krasade till så det ekade i hela skallen och jag kände hur munnen var fylld av flisor och skit.

Blev en dyr historia med akuttandläkare och hela faderullan.

När jag tar dos nu för tiden så överdoserar jag magnesium som hjälper väldigt bra mot de där ”spänn-gnisslingarna”. På natten och ofta ett par dagar efteråt sover jag med en skena för säkerhets skull. Använder den i vanliga fall under stressiga, intensiva arbetsveckor då jag har en tendens att ta med mig kneget in i sömnen och mala sönder gaddarna.. kan starkt tipsa om att fixa en sån!

Glöm inte heller att alltid ha ett gäng tuggummin i munnen - ett tillbehör lika klassiskt som livsnödvändigt när man springer runt med dos i systemet.

Nu blev det en lång text.. tog den första näsan på 5-6 månader när jag stack från jobbet idag! Oh så härligt.. ska fixa vattenlås, byta däcken, organisera Shurgard-förrådet, pumpa upp cyklarna och såklart knulla bruden tills solen går upp!
Citera
2021-04-10, 19:27
Medlem
Extremeflys avatar
Hur är de med amfetamin tillsammans med zolpidem någon som vet? Läste lite i tråden men inte kunnat se zolpidem.
Nybörjar dos förstod jag inte riktigt men ligger de kring 0,3 gram ungefär ? Och sen öka vid behov?
Ta morgon och kväll om man vill jobba länge och få saker klart.
Citera
2021-04-11, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Hur är de med amfetamin tillsammans med zolpidem någon som vet? Läste lite i tråden men inte kunnat se zolpidem.
Nybörjar dos förstod jag inte riktigt men ligger de kring 0,3 gram ungefär ? Och sen öka vid behov?

Jag har tagit zolpidem för att försöka sova men det resulterade bara i att jag fick mer motivation gick upp för att ta mer.
Blev sådär skönt flummig men kunde absolut inte somna.
Så provar inte det igen.

Men jag har vänner som inte tar sömntabletter ofta som kan somna på det.

Individuellt som det mesta med amfetamin verkar vara.
Citera
2021-04-11, 15:16
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Du lär dämpa amfetaminet effekt något
Citera
2021-04-11, 18:53
Medlem
Har läst runt om detta på FB men det är olika svar överallt.

Köpte "kletigt" Tjack för ett tag sedan, vacuumförpackat. Öppnade det, tog ut lite och la i ett glas med dryck och svalde detta(oralt intag). Var inget fel på detta alls.

Dock har det ju nu torkat lite dag för dag så nu är det lätt att hacka ner till pulver istället. Idag, till skillnad från alla andra dagar(har kört lite oftare sista tiden) så tycker jag inte jag fick någon effekt på det, endå fyllde jag på.

"Dunstar" kletigt tjack om det inte ligger lufttätt i rumstemperatur eller är det bara vätskan som dunstar och jag har använt för ofta? Ska prova att fylla på lite till.

Japp, jag har givetvis fått ett "sämre rus" förut när jag använt för ofta, men detta känns mer som att jag inte ens fick effekt - ingen stissighet och så liksom. Tolerans eller har jag förstört skiten?

Har ätit iaf någorlunda på sista tiden, samt sovit.
Citera
2021-04-11, 19:29
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Jag har tagit zolpidem för att försöka sova men det resulterade bara i att jag fick mer motivation gick upp för att ta mer.
Blev sådär skönt flummig men kunde absolut inte somna.
Så provar inte det igen.

Men jag har vänner som inte tar sömntabletter ofta som kan somna på det.

Individuellt som det mesta med amfetamin verkar vara.

Förstod inte alls de sista du skrev haha. Du hade några vänner som inte tar sömntabletter ofta som kan somna på de? Menar du somna på affet
Citera
2021-04-11, 21:29
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Har läst runt om detta på FB men det är olika svar överallt.

Köpte "kletigt" Tjack för ett tag sedan, vacuumförpackat. Öppnade det, tog ut lite och la i ett glas med dryck och svalde detta(oralt intag). Var inget fel på detta alls.

Dock har det ju nu torkat lite dag för dag så nu är det lätt att hacka ner till pulver istället. Idag, till skillnad från alla andra dagar(har kört lite oftare sista tiden) så tycker jag inte jag fick någon effekt på det, endå fyllde jag på.

"Dunstar" kletigt tjack om det inte ligger lufttätt i rumstemperatur eller är det bara vätskan som dunstar och jag har använt för ofta? Ska prova att fylla på lite till.

Japp, jag har givetvis fått ett "sämre rus" förut när jag använt för ofta, men detta känns mer som att jag inte ens fick effekt - ingen stissighet och så liksom. Tolerans eller har jag förstört skiten?

Har ätit iaf någorlunda på sista tiden, samt sovit.
Jag har varit med om exakt samma sak ett par gånger - med olika batcher tjack.

I somras köpte jag 25 g av en kladdig historia. Såg ut som att kranen hade lagt ett par satser i en ziploc-påse.

Jag förvarade det i frysen mellan intagen och själva doset var bra. Över midsommar åkte jag ut till skärgården ett par nätter och upptäckte att jag hade glömt doset på köksbordet när jag kom hem. Min spermafyllda godispåse hade förvandlats till en klump deg av mindre volym.

Precis som hos dig så hade doset tappat rejält i kvalitet. Bjöd även min brorsa som hade smakat på det den första kvällen och han konstaterade samma sak. Kändes rätt surt när man satt på 15-20 g.

Hänt fler gånger också som sagt med mindre mängder. Jag kan inte förklara vad det är som händer men det är definitivt ett fenomen och inte bara ett tankespöke eller ett resultat av tillvänjning etc.

Nu för tiden om jag köper större partier av kletigare bums så åker det raka spåret in i frysen där det får spendera sina dagar tillsammans med iskuber och haricot vert.
Citera
2021-04-12, 11:31
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Jag har varit med om exakt samma sak ett par gånger - med olika batcher tjack.

I somras köpte jag 25 g av en kladdig historia. Såg ut som att kranen hade lagt ett par satser i en ziploc-påse.

Jag förvarade det i frysen mellan intagen och själva doset var bra. Över midsommar åkte jag ut till skärgården ett par nätter och upptäckte att jag hade glömt doset på köksbordet när jag kom hem. Min spermafyllda godispåse hade förvandlats till en klump deg av mindre volym.

Precis som hos dig så hade doset tappat rejält i kvalitet. Bjöd även min brorsa som hade smakat på det den första kvällen och han konstaterade samma sak. Kändes rätt surt när man satt på 15-20 g.

Hänt fler gånger också som sagt med mindre mängder. Jag kan inte förklara vad det är som händer men det är definitivt ett fenomen och inte bara ett tankespöke eller ett resultat av tillvänjning etc.

Nu för tiden om jag köper större partier av kletigare bums så åker det raka spåret in i frysen där det får spendera sina dagar tillsammans med iskuber och haricot vert.
Enligt mina erfarenheter så skall det verkligen inte frysas, detta då jag en gång stod och skulle reda några bags men klantigt nog hade frysta bagen öppen på digitalvågen, efter ett par bagggade zips så såg jag grannen räkna ned 51-50-49-48 tills jag petat på vågen så det inte var den som spökade, sedan fick jag snabbt utav helvete stängt den! Aldrig frysförvaring igen efter detta! Fenomenet har aldrig återuppstått igen därmed.
Rekommenderar att förvara det rumstemperatur alternativt kylskåpskallt med en extra zipbag utanpå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in