Citat:
Ursprungligen postat av
FforFucked
Hejsan har en liten fråga!
Jag tar tjack väldigt sällan och sporadiskt vill jag börja med att tillägga. Jag handlar alltid av samma kran men jag tyckte ruset på detta tjacket jag hämtade denna gången skiljde sig väldigt mycket från dess andra gånger.
Blev väldigt speedad efter jag hade tagit en bomb, lite mer än vanligt skulle jag säga och mina pupiller blev som tefat direkt typ som jag hade tagit MDMA, mådde väldigt bra men redan efter ca 12h så är jag helt yr och svettig och känner mig allmänt väck bara, det som får mig att fundera är om detta ej är amfetamin eller om jag inte tagit ordentligt amfetamin tills nu?
Vanligtvis brukar jag bara vara pigg, fokuserad och känna allmänt välbehag i upp mot 2 dygn, och det syns inte ens att jag är påverkad förens jag kommer upp i några dygns vaket åtminstone. Redan efter jag varit påtänd i 3timmar såg det ut som jag raceat en vecka.
Kan tillägga att jag sköter kost och vätskeintag precis som vanligt.
Supersvårt, om ens möjligt, att klura fram vad det faktiskt är du fått i dig denna gång.
MEN; enligt min erfarenhet och din beskrivning så har du denna gång fått tjack bankat med någon RC (eller bara RC rakt av). En RC som går mer på seretonin än amfetamin dessutom, därav dina pupiller, svettande samt trasighet kort efter intag.