Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-03, 23:48
Medlem
avsmakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
Tips för att slippa atn eftet tjack eller beror det på hur ofta du tar det tex om du bara tar det under helgen
Se till att ha cannabis hemma och börja rök det redan innan ångesten i magen börjar komma efter sista dosen och fortsätt zutta, ta en dusch, ät och drick under dessa 12-18h fram tills du äntligen kan sova så har du klarat dig undan AT´n smärtfritt.
Citera
2021-04-04, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Se till att ha cannabis hemma och börja rök det redan innan ångesten i magen börjar komma efter sista dosen och fortsätt zutta, ta en dusch, ät och drick under dessa 12-18h fram tills du äntligen kan sova så har du klarat dig undan AT´n smärtfritt.

Cannabis är nog sämsta rådet, man blir fan mer paranoid på det än baltiskt städpulver. En flaska rom och köp en cola med socker i är mitt råd och gå inte på tjacket för länge.
Citera
2021-04-04, 05:29
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sata
För övrigt så försvinner väl inte koffein vid aceton-tvätt, måste väl vara annat?.
Det har jag också funderat över. Vad är det som kristalliserar sig i botten av kaffekannan när acetonet avdunstat?
Bindemedel från koffeintabletterna stannar kvar i filtret, då stärkelse inte blir löst av aceton. Så bomullstjack förblir bomullstjack. Men jag tror ändå på att det är koffeinet som löses upp och blir till kristaller. Vad skulle det annars vara?
Vilka ämnen löser aceton som det kan ha bankats med?
Citera
2021-04-04, 10:04
Medlem
Är tjacket som finns på en viss svensk darknet-sida generellt sett något att ha?
Citera
2021-04-04, 11:19
Medlem
avsmakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Cannabis är nog sämsta rådet, man blir fan mer paranoid på det än baltiskt städpulver. En flaska rom och köp en cola med socker i är mitt råd och gå inte på tjacket för länge.
*du.

Alkohol är en dum idé i återhämtningssyfte när man har varit påtänd då det fuckar upp sömnen och ger ett ångestladdat bakslag sedan.
Citera
2021-04-04, 11:30
Medlem
avsmakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm-sodra
Är tjacket som finns på en viss svensk darknet-sida generellt sett något att ha?
Det finns skit och det finns dunderpulver som får amatörer att klaga och tro att tjacket är metabankat om du kollar forumet.
Citera
2021-04-04, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Det har jag också funderat över. Vad är det som kristalliserar sig i botten av kaffekannan när acetonet avdunstat?
Bindemedel från koffeintabletterna stannar kvar i filtret, då stärkelse inte blir löst av aceton. Så bomullstjack förblir bomullstjack. Men jag tror ändå på att det är koffeinet som löses upp och blir till kristaller. Vad skulle det annars vara?
Vilka ämnen löser aceton som det kan ha bankats med?

Det var inte bankat. Enbart 4 Floroamphetamin. Såldes som ’party amphetamin’ (inte i Sverige)
Dom lämnade det på analys.
Så hur jag kunde ha 50% kvar i kaffe filter undrar jag verkligen
Citera
2021-04-04, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Det finns skit och det finns dunderpulver som får amatörer att klaga och tro att tjacket är metabankat om du kollar forumet.

Det forumet fungerar ej..
Citera
2021-04-04, 12:42
Medlem
avsmakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm-sodra
Det forumet fungerar ej..
Fungerar för aktiva användare.
Citera
2021-04-04, 22:40
Medlem
rebekks avatar
Hur skoj är sub och tjack ihop?

Hälsomässigt åt helvete, det har jag redan hajjat, men det är irrelevant. Gillar tjack och benzo mixat, tycker inte de tar ut varandra direkt utan snarare tar fram det bästa i båda
Citera
2021-04-06, 11:22
Medlem
Hejsan har en liten fråga!

Jag tar tjack väldigt sällan och sporadiskt vill jag börja med att tillägga. Jag handlar alltid av samma kran men jag tyckte ruset på detta tjacket jag hämtade denna gången skiljde sig väldigt mycket från dess andra gånger.

Blev väldigt speedad efter jag hade tagit en bomb, lite mer än vanligt skulle jag säga och mina pupiller blev som tefat direkt typ som jag hade tagit MDMA, mådde väldigt bra men redan efter ca 12h så är jag helt yr och svettig och känner mig allmänt väck bara, det som får mig att fundera är om detta ej är amfetamin eller om jag inte tagit ordentligt amfetamin tills nu?

Vanligtvis brukar jag bara vara pigg, fokuserad och känna allmänt välbehag i upp mot 2 dygn, och det syns inte ens att jag är påverkad förens jag kommer upp i några dygns vaket åtminstone. Redan efter jag varit påtänd i 3timmar såg det ut som jag raceat en vecka.

Kan tillägga att jag sköter kost och vätskeintag precis som vanligt.
Citera
2021-04-06, 17:03
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FforFucked
Hejsan har en liten fråga!

Jag tar tjack väldigt sällan och sporadiskt vill jag börja med att tillägga. Jag handlar alltid av samma kran men jag tyckte ruset på detta tjacket jag hämtade denna gången skiljde sig väldigt mycket från dess andra gånger.

Blev väldigt speedad efter jag hade tagit en bomb, lite mer än vanligt skulle jag säga och mina pupiller blev som tefat direkt typ som jag hade tagit MDMA, mådde väldigt bra men redan efter ca 12h så är jag helt yr och svettig och känner mig allmänt väck bara, det som får mig att fundera är om detta ej är amfetamin eller om jag inte tagit ordentligt amfetamin tills nu?

Vanligtvis brukar jag bara vara pigg, fokuserad och känna allmänt välbehag i upp mot 2 dygn, och det syns inte ens att jag är påverkad förens jag kommer upp i några dygns vaket åtminstone. Redan efter jag varit påtänd i 3timmar såg det ut som jag raceat en vecka.

Kan tillägga att jag sköter kost och vätskeintag precis som vanligt.

Supersvårt, om ens möjligt, att klura fram vad det faktiskt är du fått i dig denna gång.

MEN; enligt min erfarenhet och din beskrivning så har du denna gång fått tjack bankat med någon RC (eller bara RC rakt av). En RC som går mer på seretonin än amfetamin dessutom, därav dina pupiller, svettande samt trasighet kort efter intag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in