Citat:
Ursprungligen postat av
Oskars
Vart bor du? Du har säkert rätt angående testerna för amfetamin - här i Stockholm där jag huserar så är tjack såpass vanligt och lukrativt som det är så jag vet inga kranar som bankar ut med en massa skit etc. Kanske är annorlunda om man är i 18 bast och fältet är fyllt av en massa skitkranar - tiden innan agnarna har hunnit sållas från vetet liksom.
Eftersom jag tar tjack i rekreations-syfte så sällan nu för tiden så har jag alltid köpt på mig benso när det är dags att landa. Tar man tjack varje dag funkar det ju inte såklart, då är man beroende av benso snabbare än man hinner städa lägenheten på dos.. men annars ser jag ingen anledning till självspäkning nu för tiden. Kanske har att göra med åldern - man har lärt sig sina "preferenser" och vilka saker som är farliga för en. Benso kan jag ha liggandes hemma utan att jag nallar på dem och eftersom jag jobbar såpass mycket har jag oftast inte tid att ligga vaken hela söndagnatten och må piss på kontoret dagen efter.
Om du ska köra på Imovane så vänta tills du är så trött du bara kan bli när tjacket börjar gå ur - ta gärna en lång promenad eller lättare löprunda samt ett varmt bad innan du käkar insomningstabletten och hoppar till sängs. Tjacket kör obarmhärtigt över sömneffekten annars.
Om du inte vill äta benso så tycker jag ett bra, lagligt alternativ är kratom för att landa på! Läs mer på nätet eller skicka ett PM om du vill ha fler tips och tricks från en som har lärt sig genom "trial and error" så att säga.
Och tappa aldrig respekten för tjacket, hur kul det än är! Huvudregel nummer ett!
Må väl och ha en fin dag!
Jag bor inte i Sverige men bor i ett av det länder där det finns väldigt mycket Amfetamin. Jag festade i natt, valde att ta utav det gamla, inte det som jag renat med aceton. Det var många på festen dom använt det amfetaminet i några månader på helger och alla är väldigt nöjda med kvaliteten som den är. Vad det var i dom ca 30% som försvann efter aceton rengöringen vet jag inte men på något sätt gör det att det är lättare att somna efter 10-12 timmar än det jag renade med aceton.
Jag tror att jag gjorde ett misstag i natt? Jag tog lite innan jag gick till festen, mådde toppen. Drack alkohol (gin och vodka drinkar) under natten i långsam takt och tog små linor varje 1.5-2 timmar. Jag somnade när jag kom hem efter en efterfest utan att ta någon diazepam eller sömntablett. Jag tror jag drack för mycket och att detta förstörde mitt amfetamin rus?
Min natt varade ca 10 timmar tills jag bara var trött och varm i ansiktet och åkte hem.
Jag dricker inte mer än något glas här och där och är extremt lättpåverkad utan droger (brukade ta Kokain för flera år sedan)
Så jag antar att min fråga är om det är bäst att skippa alkoholen, det känns som den förstörde ruset snarare än att höja det som på Kokain?
Jag är ju en amatör på detta men vill hitta en balans så jag kan ha trevligt som mina vänner.
Det är nu efter lunch tid och nästan alla mina vänner är kvar på efterfesten. Det känns ju lite konstigt att dom som tar Kokain är vakna länge än mig