2020-10-02, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkdrome
Någon mer som INTE får ökad sexlust på tjack?

Aldrig någonsin känt av någon skillnad på sexlusten. Aldrig ens runkat på tjack.
Citera
2020-10-02, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Finns att köpa överallt på nätet, bara att googla om du vill hitta bra priser. Själv beställde jag hem en jävla massa EZ-testkit för MDMA back in the days. Skulle aldrig käka eller sälja en E som jag inte hade testat innan. Testen är jäkligt användarvänliga; i princip bryter man upp en ampull och smular ner några knappt synbara smulor i röret. Vänta ett litet tag och voilá - helt plötsligt har reagensen i röret gått från genomskinlig till mörkt lila - nästan svart - om det nu är Ecstasy du testar (den mörka, lila kulören indikerar MDMA t ex).

För övrigt ska jag upp nu såhär i ottan för att åka till Arlanda (kommunalt dessutom, då vi bara har en bil!). Eftersom det är mitt i natten och man helst vill dö - vad gör man då?!

Svaret är enkelt! Och ni vet alla vad jag syftar på. Kanske hinner jag ut o jogga i mina snabba skor innan man måste dra t om. Ha det gott allihopa!

Jag hittar bara EZ tester för Ecstasy och Kokain. Ett Ecstasy test hävdar dom kommer visa amfetamin också men jag får fortsätta leta och se om det finns tester för bara Amfetamin.

Ingen sex lust här heller. Omöjligt att slappna av och vill bara göra andra saker som att prata, lyssna på musik, kolla online, städa och passa Up på alla andra och servera drinkar etc.

Jag och min vän testade det jag renat med aceton. Vi var vakna i 24 timmar efter sista linan

Tror jag gillar det gamla utmixade bättre fast jag inte har en aning vad det innehåller. Då blir jag lite skönt trött efter 12 timmar och kan kolla film tills jag somnar på imovane.
Tog imovane på det jag renat med aceton, hade absolut ingen effekt

Så får fundera tills på Lördag vilket jag väljer för helgen. Tror det gamla för det var på något sätt lite trevligare rus. Mer socialt. Märkligt?
Citera
2020-10-02, 03:12
Medlem
junkdromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallert
Aldrig någonsin känt av någon skillnad på sexlusten. Aldrig ens runkat på tjack.

Nä inte jag heller, snarare tvärtom. Blir ju frustrerad, vill också uppleva det där ”när tjacket bara går ut på att runka”
Citera
2020-10-02, 09:54
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Jag hittar bara EZ tester för Ecstasy och Kokain. Ett Ecstasy test hävdar dom kommer visa amfetamin också men jag får fortsätta leta och se om det finns tester för bara Amfetamin.

Ingen sex lust här heller. Omöjligt att slappna av och vill bara göra andra saker som att prata, lyssna på musik, kolla online, städa och passa Up på alla andra och servera drinkar etc.

Jag och min vän testade det jag renat med aceton. Vi var vakna i 24 timmar efter sista linan

Tror jag gillar det gamla utmixade bättre fast jag inte har en aning vad det innehåller. Då blir jag lite skönt trött efter 12 timmar och kan kolla film tills jag somnar på imovane.
Tog imovane på det jag renat med aceton, hade absolut ingen effekt

Så får fundera tills på Lördag vilket jag väljer för helgen. Tror det gamla för det var på något sätt lite trevligare rus. Mer socialt. Märkligt?
Vart bor du? Du har säkert rätt angående testerna för amfetamin - här i Stockholm där jag huserar så är tjack såpass vanligt och lukrativt som det är så jag vet inga kranar som bankar ut med en massa skit etc. Kanske är annorlunda om man är i 18 bast och fältet är fyllt av en massa skitkranar - tiden innan agnarna har hunnit sållas från vetet liksom.

Eftersom jag tar tjack i rekreations-syfte så sällan nu för tiden så har jag alltid köpt på mig benso när det är dags att landa. Tar man tjack varje dag funkar det ju inte såklart, då är man beroende av benso snabbare än man hinner städa lägenheten på dos.. men annars ser jag ingen anledning till självspäkning nu för tiden. Kanske har att göra med åldern - man har lärt sig sina "preferenser" och vilka saker som är farliga för en. Benso kan jag ha liggandes hemma utan att jag nallar på dem och eftersom jag jobbar såpass mycket har jag oftast inte tid att ligga vaken hela söndagnatten och må piss på kontoret dagen efter.

Om du ska köra på Imovane så vänta tills du är så trött du bara kan bli när tjacket börjar gå ur - ta gärna en lång promenad eller lättare löprunda samt ett varmt bad innan du käkar insomningstabletten och hoppar till sängs. Tjacket kör obarmhärtigt över sömneffekten annars.

Om du inte vill äta benso så tycker jag ett bra, lagligt alternativ är kratom för att landa på! Läs mer på nätet eller skicka ett PM om du vill ha fler tips och tricks från en som har lärt sig genom "trial and error" så att säga.

Och tappa aldrig respekten för tjacket, hur kul det än är! Huvudregel nummer ett!

Må väl och ha en fin dag!
Citera
2020-10-02, 13:12
Medlem
Täppt i näsan? Varm i näsan, svårt känna av luften i näsan, vet inte om det bara känns som andningen är sämre?

Vanligt?

Något att oroa sig för?

Endast tagit oralt. Ej i näsan.

T ex 0.13 dos.

Ser att folk tar typ 0.4, men 0.13 ser ju mkt ut i mängd?
Citera
2020-10-02, 14:54
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020

Här kan du köpa reagents som du kan testa alla möjliga olika droger med och det blir mycket billigare än att köpa ett test för typ 70kr styck. https://thehup.org/product/amphetamines-testkit/
Om du vill ha möjlighet att testa fler droger med lite fler reagents så man är ännu säkrare på vad man får i sig finns den här till exempel: https://thehup.org/product/7-in-1-co...drug-test-kit/
Citera
2020-10-02, 17:10
Medlem
Någon som upplever mer effekt av tjack oralt än nasalt?

Om jag bombar min första dos, får jag oftast en lite svävande känsla/eufori efter 30-40 min.
Men om jag tar en lina som första dos får jag aldrig den känslan.

Givetvis spelar mängd in, men brukar mäta ut en lina + lite lite extra när jag bombar eftersom bombning tas ~50% upp och nasalt ~75%. Så mängdmässigt av vad som tas upp av kroppen bör vara ganska lika.

En annan fråga, som kan anses som väldigt logisk och irritera någon kanske.
Jag brände min ena näsborre för ett par år sedan eftersom jag hela tiden blödde näsblod.

Blir effekten per automatik sämre av tjack och andra nasala substanser i den borren?
Brukar använda min andra borre just för att jag har detta i åtanke. Men ibland är den borren lite små blockerad och vill gärna byta till min brända, högra borre då. Vill mer veta om det faktiskt är slöseri eller inte och att det är vänstra som gäller för min del.
Citera
2020-10-02, 19:42
Medlem
Är det någon mer som får ”empati” alltså varje gång jag tagit Tjack eller Elvanse. Så börjar jag alltid tänka på hur mina vänner mår. Jag vill ofta skriva och kollar hur folk mår för jag känner att jag bryr mig väldigt mycket om dom när jag är påverkad. Jag gillar detta men undrar om någon mer får sånt rus? Är det vanligt?
Citera
2020-10-02, 19:47
Medlem
Ni som tar varje dag, regelbundet, säg längre än 1 år.

Vilken dagsdos har ni? Samt tar ni allt direkt eller sprider ut?

Är t ex 0.1 eller 0.2 för mkt, en eller två ggr dag?
Citera
2020-10-02, 21:23
Medlem
En hög dos ritalin, concerta eller t om rent amfetamin utskrivet av läkare och dos bestämd av läkare.

Vad går en sån dos att översätta till amfetamin/tjack i microgram?

Och om det är möjligt med typ samma dos, hur skiljer dig effekt och biverkningar? (vet att det finns depot tex men mer?)

Att kroppen hoppar till. Typ som en nysning, är detta nåt att ta allvar på?

Att man blir väldigt kall, t om får värk i t ex underarmar?
Citera
2020-10-04, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Vart bor du? Du har säkert rätt angående testerna för amfetamin - här i Stockholm där jag huserar så är tjack såpass vanligt och lukrativt som det är så jag vet inga kranar som bankar ut med en massa skit etc. Kanske är annorlunda om man är i 18 bast och fältet är fyllt av en massa skitkranar - tiden innan agnarna har hunnit sållas från vetet liksom.

Eftersom jag tar tjack i rekreations-syfte så sällan nu för tiden så har jag alltid köpt på mig benso när det är dags att landa. Tar man tjack varje dag funkar det ju inte såklart, då är man beroende av benso snabbare än man hinner städa lägenheten på dos.. men annars ser jag ingen anledning till självspäkning nu för tiden. Kanske har att göra med åldern - man har lärt sig sina "preferenser" och vilka saker som är farliga för en. Benso kan jag ha liggandes hemma utan att jag nallar på dem och eftersom jag jobbar såpass mycket har jag oftast inte tid att ligga vaken hela söndagnatten och må piss på kontoret dagen efter.

Om du ska köra på Imovane så vänta tills du är så trött du bara kan bli när tjacket börjar gå ur - ta gärna en lång promenad eller lättare löprunda samt ett varmt bad innan du käkar insomningstabletten och hoppar till sängs. Tjacket kör obarmhärtigt över sömneffekten annars.

Om du inte vill äta benso så tycker jag ett bra, lagligt alternativ är kratom för att landa på! Läs mer på nätet eller skicka ett PM om du vill ha fler tips och tricks från en som har lärt sig genom "trial and error" så att säga.

Och tappa aldrig respekten för tjacket, hur kul det än är! Huvudregel nummer ett!

Må väl och ha en fin dag!

Jag bor inte i Sverige men bor i ett av det länder där det finns väldigt mycket Amfetamin. Jag festade i natt, valde att ta utav det gamla, inte det som jag renat med aceton. Det var många på festen dom använt det amfetaminet i några månader på helger och alla är väldigt nöjda med kvaliteten som den är. Vad det var i dom ca 30% som försvann efter aceton rengöringen vet jag inte men på något sätt gör det att det är lättare att somna efter 10-12 timmar än det jag renade med aceton.

Jag tror att jag gjorde ett misstag i natt? Jag tog lite innan jag gick till festen, mådde toppen. Drack alkohol (gin och vodka drinkar) under natten i långsam takt och tog små linor varje 1.5-2 timmar. Jag somnade när jag kom hem efter en efterfest utan att ta någon diazepam eller sömntablett. Jag tror jag drack för mycket och att detta förstörde mitt amfetamin rus?
Min natt varade ca 10 timmar tills jag bara var trött och varm i ansiktet och åkte hem.
Jag dricker inte mer än något glas här och där och är extremt lättpåverkad utan droger (brukade ta Kokain för flera år sedan)

Så jag antar att min fråga är om det är bäst att skippa alkoholen, det känns som den förstörde ruset snarare än att höja det som på Kokain?

Jag är ju en amatör på detta men vill hitta en balans så jag kan ha trevligt som mina vänner.
Det är nu efter lunch tid och nästan alla mina vänner är kvar på efterfesten. Det känns ju lite konstigt att dom som tar Kokain är vakna länge än mig
Citera
2020-10-04, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OTX
Är det någon mer som får ”empati” alltså varje gång jag tagit Tjack eller Elvanse. Så börjar jag alltid tänka på hur mina vänner mår. Jag vill ofta skriva och kollar hur folk mår för jag känner att jag bryr mig väldigt mycket om dom när jag är påverkad. Jag gillar detta men undrar om någon mer får sånt rus? Är det vanligt?

Jag blir känslig på ett bra sätt också. Tror det är vanligt, mina vänner blir likadana. Antar att det är någon emotionell del i hjärnan som påverkas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in