Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
He he ajt man ;-) Tja, jävligt ångestframkallande att sitta solo när affet släpper och folk börjar vakna och normala människor går till jobbet. För mig iallafall. Viktigast man inte behöver träffa normala personer senare under dagen så man kan koppla av. Då är det ju bara hålla ut till 10:00 och knalla lite smygande iväg till bolaget och köpa sig en 75:a så man sedan kan sussa gått. Problemet är ju att man inte direkt är osynlig även om man tror det. Lysande tefats ögon och ryckig gång. Men bara bita i det sura äpplet och få det gjort. Annars ner till turkkiosken och handla 2 pack 6

r norrlands. Det lugnar. Fridens liljor mannen. Har du haft bra skit i natt?
Härlig vibraton du avger. Ångestframkallande säger du när affet avtar vilket förvisso stämmer, om så är sitsen som du beskriver dig själv sitta i kan jag relatera 100%.
När jag varit i samma position har faktiskt påfyllning med tjack sällan gjort det bättre.
För min del har jag fått tag på väldigt cleant och skönt amfetamin som inte gett samma negativa indikationerna som många andra sorter tjack gör - & då menar jag inte vid utsättningssymptom snarare kort efter intag. Senaste 2 veckorna denna bieffek visat sig.
sista linan jag intog 01.30 isch fick en diazepam åka med för säkerhetsskull, sällan ska jag säga att jag tar amfetamin såpass sena tidpunkter.