2020-09-29, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bootboy
Det där tjacket kom jag också över för några månader sen och det var riktigt skumt då jag hallucinerade på det, vilket jag inte brukar göra på tjack. Det är kanske nån ny kemisk variant helt enkelt

Jag gjorde lite Google research och det visade sig att rent amfetamin tydligen skimrar lite.
Citera
2020-09-29, 19:42
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Jag gjorde lite Google research och det visade sig att rent amfetamin tydligen skimrar lite.

Det säger väl inte så mycket men jag har prövat en persons renade amfetaminsulfat och det hade också formen av ett torrt puder med mild kemisk doft som inte var påtaglig.

Det finns ez-tester som visar om det du har amfetamin eller annat om du är osäker.
Citera
2020-09-29, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det säger väl inte så mycket men jag har prövat en persons renade amfetaminsulfat och det hade också formen av ett torrt puder med mild kemisk doft som inte var påtaglig.

Det finns ez-tester som visar om det du har amfetamin eller annat om du är osäker.

Tack, det skall jag köpa. Vet du vart jag kan köpa såna online? Jag fick fick fram så mycket olika resultat när jag sökte dessa tester såsom pool test, PH värden osv

Ja, väldigt mild doft och bränner ytterst lite när snortas.
Min vän har städat bilar sedan han intog så jag tror det är amfetamin.
Citera
2020-09-30, 05:19
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Tack, det skall jag köpa. Vet du vart jag kan köpa såna online? Jag fick fick fram så mycket olika resultat när jag sökte dessa tester såsom pool test, PH värden osv

Ja, väldigt mild doft och bränner ytterst lite när snortas.
Min vän har städat bilar sedan han intog så jag tror det är amfetamin.
Finns att köpa överallt på nätet, bara att googla om du vill hitta bra priser. Själv beställde jag hem en jävla massa EZ-testkit för MDMA back in the days. Skulle aldrig käka eller sälja en E som jag inte hade testat innan. Testen är jäkligt användarvänliga; i princip bryter man upp en ampull och smular ner några knappt synbara smulor i röret. Vänta ett litet tag och voilá - helt plötsligt har reagensen i röret gått från genomskinlig till mörkt lila - nästan svart - om det nu är Ecstasy du testar (den mörka, lila kulören indikerar MDMA t ex).

För övrigt ska jag upp nu såhär i ottan för att åka till Arlanda (kommunalt dessutom, då vi bara har en bil!). Eftersom det är mitt i natten och man helst vill dö - vad gör man då?!

Svaret är enkelt! Och ni vet alla vad jag syftar på. Kanske hinner jag ut o jogga i mina snabba skor innan man måste dra t om. Ha det gott allihopa!
Citera
2020-10-01, 00:50
Medlem
Om man har adhd hur mkt mer krävs för man ska känna av nått? Antar de är individuellt men nån som vill höfta lite med en jämförelse? Misstänker ja har add eller nått då ja blir mer lugn skön av de än uppåt och de ju uppåt ja vill bli. Dansa me självförtroende typ
Citera
2020-10-01, 01:47
Medlem
KringExs avatar
Jag undrar om någon här har stött på tjack, som luktar och smakar tjack men som påminner betydligt mer om Ecstasy. Inga typiska tjackeffekter; Kåt, tjackballe, välmåendet man får av tjack, kalla händer och fötter, klarvaken.... säkert en massa mer jag inte kommer på nu.
Av det här s.k tjacket blev man varm (inte så överdrivet varm som på MDMA) hängande ögonlock med något förstorade pupiller, trött, lite vinglig,
Det ska tydligen vara exakt samma batch som vi köpte förra veckan och det exakt ut som det också tilll utseende, smak och lukt.
Vad fan?
Citera
2020-10-01, 02:50
Medlem
GanjaFarbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag undrar om någon här har stött på tjack, som luktar och smakar tjack men som påminner betydligt mer om Ecstasy. Inga typiska tjackeffekter; Kåt, tjackballe, välmåendet man får av tjack, kalla händer och fötter, klarvaken.... säkert en massa mer jag inte kommer på nu.
Av det här s.k tjacket blev man varm (inte så överdrivet varm som på MDMA) hängande ögonlock med något förstorade pupiller, trött, lite vinglig,
Det ska tydligen vara exakt samma batch som vi köpte förra veckan och det exakt ut som det också tilll utseende, smak och lukt.
Vad fan?

Tycker att man kan få dom effekterna av tjack när man har varit vaken några dagar, men menar du att det är dessa effekter som gäller även första dagen?
Kanske är bankat med nån rc eller whatever, prova att rena tjacket med aceton och prova efterråt.
Citera
2020-10-01, 08:21
Medlem
Hur stor dos kan man ta per dag om man kör varje dag? Alt var tredje.

Hur många dagars uppehåll bör göras? /krävs för att återställa kroppen?

Mer än att det gått ur blodet efter ett par dar.

Tänker så man både återställer tolerans, men främst skadorna / bieffekter?

Räcker t ex 10 dagar?
Citera
2020-10-01, 13:33
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarbror
Tycker att man kan få dom effekterna av tjack när man har varit vaken några dagar, men menar du att det är dessa effekter som gäller även första dagen?
Kanske är bankat med nån rc eller whatever, prova att rena tjacket med aceton och prova efterråt.

Ja jag hade köpt den förklaringen om det hade hänt i alla fall EN gång tidigare. Det enda som händer (det enda som ska hända) är att man behöver större doseringar och att ruset kanske inte känns lika kraftfullt.

Grejen är att det här är inte första gången som något skumt händer med min krans tjack. Inte att man får ett Ecsrasyrus utav tjacket, det var första, och förhoppningsvis sista, gången det hände.
Alltid när h*n fått in en ny batch som är det ofta väldigt bra, vilket gör att man vill köpa mer senare. För varje gång man köper så tappar det oerhört fort i potens.
Visst ska man kunna förvara amfetamin i rumstemperatur i alla fall 14 dagar utan att det tappar nämnvärt mycket i potens? Helst av allt ska det ju såklart vara i frysen.

Det där med att rena med aceton kan vara värt att testa. Hur gör man det?
Citera
2020-10-01, 14:24
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarbror

Du fick mig att tänka efter lite. Nej tjacket var skitbra första gången. Det funkade precis som det skulle, Men grejen är att jag har kört ganska hårt på stimulanter senaste två månaderna, både Ritalin och Amfetamin. Väldigt många gånger har det blivit att man har kört på 3 dagar i rad.
Men borde inte Ritalinen har upplevts typ som Ecstasy-light då? För det kändes verkligen som ett dåligt Ecstasy-rus igår när jag tog tjacket. Jag tyckte inte ens att det påminde lite om Amfetamin.
Ritalinen har alltid funkat som den ska. En annan sak som säkert inte har med saken att göra är ju att h*n förvarar tjacket i rumstemperatur vilket gör att det såklart tappar onödigt fort i potens.

Jag tycker att det känns långsökt, men skulle det kunna vara så att eftersom jag har sovit, ätit och druckit dåligt på två månader att amfetaminet upplevdes som en väldigt dålig batch av Ecstasy? Man kan ju tycka att jag borde ha fått i alla fall en eller två typiska tjackeffekter
Citera
2020-10-01, 23:30
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ja jag hade köpt den förklaringen om det hade hänt i alla fall EN gång tidigare. Det enda som händer (det enda som ska hända) är att man behöver större doseringar och att ruset kanske inte känns lika kraftfullt.

Grejen är att det här är inte första gången som något skumt händer med min krans tjack. Inte att man får ett Ecsrasyrus utav tjacket, det var första, och förhoppningsvis sista, gången det hände.
Alltid när h*n fått in en ny batch som är det ofta väldigt bra, vilket gör att man vill köpa mer senare. För varje gång man köper så tappar det oerhört fort i potens.
Visst ska man kunna förvara amfetamin i rumstemperatur i alla fall 14 dagar utan att det tappar nämnvärt mycket i potens? Helst av allt ska det ju såklart vara i frysen.

Det där med att rena med aceton kan vara värt att testa. Hur gör man det?

Det låter som att din kran späder ut mer och mer ju mindre han får kvar. Typiskt langarbeteende.
Rena med aceton varje gång så ser du ju om han späder ut det.
Är han riktigt fittig späder han med nån äcklig rc eller nått.
Citera
2020-10-01, 23:50
Medlem
junkdromes avatar
Någon mer som INTE får ökad sexlust på tjack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in