2020-09-11, 19:14
Avstängd
serblovinhimselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBaketiss
Vad fan pratar du om?
Tror h*n följt något av de 100 tipsen på hur man får ut max av tjacket. I den vevan har personen korsat vägarna förbi ''tipsen'' som rör att neutralisera PH-värdet i magen & på den vägen nå högre upp.
Citera
2020-09-11, 22:29
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Tror h*n följt något av de 100 tipsen på hur man får ut max av tjacket. I den vevan har personen korsat vägarna förbi ''tipsen'' som rör att neutralisera PH-värdet i magen & på den vägen nå högre upp.
Ibland undrar jag vad det är för fel på vissa pundare.

Citat:
Ursprungligen postat av Fladdran
Bikarbonat innan intag av amfetamin. Säg en timma innan. Är detta farligt? Orolig att bikarbonatet gör så att kroppen inte kan rensa ut amfetaminet och det återcirkuleras in i kroppen? Blev extremt törstig alltså? Och ruset typ 1000 ggr starkare.
Slår ditt hjärta fortfarande?
Citera
2020-09-12, 02:35
Medlem
Citat:
AhA, hur hamnade du i denna sits från början? måste fråga sörru

Jag letade i lite trådar ang vitaminer för att hjälpa kroppen vid intag tror jag att det var.

Nu är typ första gången jag fattar varför det heter "speed" haha. Innan blev jag typ mest lugn med ett skönt rus typ så länge jag inte åt, så var antagligen att jag haft aldeles för sur ph normalt, sen mat på set slog väl ut effekten.

Citat:
Vad fan pratar du om?

Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det låter ju fett mäktigt att ruset blir 1000 gånger starkare!

Har ju typ inte sovit och fyllt på 7 ggr kanske, men inga jättedoser vad jag uppskattar det till. Jag kanske helt enkelt inte känt dwt riktuga ruset (som detta), så jämfört med mitt vanliga så jo. Blev massa vatten, sträv i halsen och "hoppig" och halvt skakig ^^

Citat:

Är det något negativt med att neutralisera med du?

Citat:
Ibland undrar jag vad det är för fel på vissa pundare.

Slår ditt hjärta fortfarande?

Japp, ån så länge, närå men det har lugnat sig lite. Äh, självmedicinerar ju bara lite ^^
Citera
2020-09-12, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waelissimo
Tjacket blir sämre efter rening?

Köpte på mig en mängd häromdagen och har renat i två omgångar, ca 3g varje omgång. Nu har jag visserligen tagit varje dag dom senaste 2-3 månaderna men jag sover och äter varje dag.
Jag tycker dock att tjacket blir sämre efter reningen. Visst, alla lösningsmedel försvinner och det blir nästan lukt och smakfritt, lite bittert kanske men i övrigt vädligt vitt och fint.

Reningsmetod:
3 gram finmalet pulvet i ca 1dl isopropanol och värms till ca 35-40grader, låt stå i 10 min. Ner i kaffefilter och låt rinna av.
Skrapa loss allt pulver från kaffefiltret och ner i ca 1dl aceton som inte värms. Låt stå i 10 min och ner i kaffefilter.

Efter typ 8-10h så har alla lösningsmedel dunstat och det är vitt, fint och luktar ingenting och smakar knappt något. Näsan reagerar knappt på en lina.
Men, det fungerar mycket sämre nu? Jag känner ju att det är amfetamin men ruset är mycket sämre, blir till och med trött av det. Tar ca 0.1 varje gång och ibland med30min mellanrun.

Kan det vara bankat med någonting som löser sig i IPA eller aceton som påminner om tjack? Någon RC?

Tjena gubben, mycket av ämnen som försvinner vid rening är ämnen som du kopplar till tjack. Efedrin och annat som folk bankar med boostar ofta ruset eller hur man vill se det.

Jag uppskattar det rena amfetaminruset utan att bada i svett eller skakningar av efedrin/koffeinöverdos.
Citera
2020-09-13, 13:31
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Jag undrar vad det är för amfetamin du får tag på som kräver så kraftiga doseringar, att sen kunna sova inom nån timme efter att ha doserat 1 gram inom några timmar får mig också att undra lite.
Tog en halv gubbe kl 10.00 och lika mycket för en timma sedan. Här sitter jag och halvslumrar. Tjacket är bra så jag antar att jag bara är dum i huvudet.

Hoppas att detta lindrar din förvirring.
Citera
2020-09-13, 13:33
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdran
Äh, självmedicinerar ju bara lite ^^
Jaha, det verkar inte så gå så bra.
Citera
2020-09-13, 17:17
Medlem
Hur kommer det sig att trots allt att man sköter kost så träder (tjack)käkarna fram? Visst kan man tycka kosten sköts bättre än vad verkligheten säger men törs säga att den sköts 100% tillräckligt ordentligt för att käkarna inte ska kunna framträda på viset de gör. Handlar om 4 veckors dagligt bruk, sällan glädje-rus uppnås eftersom det inte heller ä syftet.
någon?
Citera
2020-09-13, 17:37
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman
Hur kommer det sig att trots allt att man sköter kost så träder (tjack)käkarna fram? Visst kan man tycka kosten sköts bättre än vad verkligheten säger men törs säga att den sköts 100% tillräckligt ordentligt för att käkarna inte ska kunna framträda på viset de gör. Handlar om 4 veckors dagligt bruk, sällan glädje-rus uppnås eftersom det inte heller ä syftet.
någon?
Det är svårt att förstå vad du yrar om. Spänner du käkarna eller vad?
Citera
2020-09-13, 17:38
Medlem
Tjernobyls avatar
För mig heter lösningen magnesium

Citat:
någon?
Citera
2020-09-13, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjernobyl
För mig heter lösningen magnesium
My bad kan vara så att jag formulerade mig otydligt runt käkarna. Jag syftar inte på spännandet/tuggande eller så. Menade mer ''tjack-käken'' som i att man går ner i vikt/ansiktets skelett blir tydligare. Käkbenen får uppenbart starkare eller synligare drag.
Citera
2020-09-13, 19:57
Medlem
rebekks avatar
Citat:
My bad kan vara så att jag formulerade mig otydligt runt käkarna. Jag syftar inte på spännandet/tuggande eller så. Menade mer ''tjack-käken'' som i att man går ner i vikt/ansiktets skelett blir tydligare. Käkbenen får uppenbart starkare eller synligare drag.

Att käkbenen ev. blir synligare, efter den korta tiden du talar om dessutom, har enbart o göra med kroppsfett och vatten.

Sen om det föreligger något i knarkandet i sig, som kan ge upphov den berömda "gädd-hakan" (klassisk stereotypisk hardcore tjackis-look). Själv tror det det handlar om tandlossning + tics som nått next level..
Citera
2020-09-14, 19:29
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:

Din metabolism ökar med xx% beroende på hur mycket du tar om dagen. Samt att man brukar röra på sig mer än utan tjack i systemet. Säg att en dag utan tjack och du rör dig 10 000 steg så behöver du 2500kcal.
En dag på 1g tjack och du rört dig 30 000 steg, då behöver du mycket mer kalorier. Åtminstone 5000kcal om inte mer. Gissar på det är svaret till din viktnedgång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in