2019-08-11, 10:26
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Mja. lite väl mycket, blir nog lite väl förvirrad. 100-150mg IV var tredje timma funkar bra tycker jag.
100-150mg??? Händer det ju inget på alls. Minst 0.5 men helst upp emot en gubbe. Och ja, 1g är helt onödigt att slå i sig då det bara förhöjer skjussen men samma rus bara som du säger att efter en 5-6dygn så är man ganska paj i både kropp och hjärna.
Citera
2019-08-11, 11:42
Medlem
Tjack ur öronen??

Är det någon som vet om det ens är möjligt att det kommer tjack ur öronen? För det ser exakt ut som det och bara i höger dvs min tränade borres sida. Har gått på tjack i kanske 2år nu med paus på max 2 veckor sammanlagt, kan det påverka?
Citera
2019-08-11, 12:36
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duyjt
Tjack ur öronen??

Är det någon som vet om det ens är möjligt att det kommer tjack ur öronen? För det ser exakt ut som det och bara i höger dvs min tränade borres sida. Har gått på tjack i kanske 2år nu med paus på max 2 veckor sammanlagt, kan det påverka?

Haha va? Har du en baltisk tjackfabrik i skallen som smugglas ut via höger öra? I så fall ska du väl se till att du får lön för mödan, kontakta en tolk och be denne skrika in i örat och försök förhandla fram en deal om dom ska fortsätta sin verksamhet där inne.
Citera
2019-08-12, 02:45
Avstängd
serblovinhimselfs avatar
Tjo till er som det gäller
Hur hanterar ni tjack på arbetsplats som industri eller liknande som kräver lite fysisk aktivitet. Jag jobbar och förutom det är jag med 1-2 kollegor som jobbar inom radien 5 meters avstånd från mig.
Ni som säger att det inte funkar med tjack i ett fall som mitt utan att förlora jobbet, vilka risker får er att säga så.

Testade en arbetsdag, istället för att jobba som en maskin på tjacket så blev jag extremt okoncentrerad och pratade sönder kollegorna utan pauser 06.00-12.00
Inte ska väl amfetamin göra sådant, visst händer det men att snöa in sig, pilla med saker m.fl är ju de klassiska på amf.
Citera
2019-08-12, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Hur hanterar ni tjack på arbetsplats som industri eller liknande som kräver lite fysisk aktivitet. Jag jobbar och förutom det är jag med 1-2 kollegor som jobbar inom radien 5 meters avstånd från mig.
Ni som säger att det inte funkar med tjack i ett fall som mitt utan att förlora jobbet, vilka risker får er att säga så.

Testade en arbetsdag, istället för att jobba som en maskin på tjacket så blev jag extremt okoncentrerad och pratade sönder kollegorna utan pauser 06.00-12.00
Inte ska väl amfetamin göra sådant, visst händer det men att snöa in sig, pilla med saker m.fl är ju de klassiska på amf.

Det beror helt och hållet på sort iallafall för mig, så ett tips kan ju vara att testa från samma batch hemma först så märker du ganska tydligt ifall det är gubbtjack, pysseltjack eller snacktjack 😁✌️
Citera
2019-08-13, 01:43
Avstängd
serblovinhimselfs avatar
Citat:
Det beror helt och hållet på sort iallafall för mig, så ett tips kan ju vara att testa från samma batch hemma först så märker du ganska tydligt ifall det är gubbtjack, pysseltjack eller snacktjack 😁✌️
Hm, också tänkt över den teorin. Sannolikt att det är så men tror dos spelar mycket roll också, vilket är struligt för många eftersom man använder ögonmått..
Idag bombade jag mindre mängder, pratade flitigt och arbetade på däremot tappade jag fokus emellanåt eller blev distraherad av precis ALLT.
en dag blev doserna alldeles för höga doser + potent shit, kunde inte fokusera på arbetsuppgiften, pratade om allt annat och våldtog kollegans öron, Han säger oså ¨¨Du har inte stängt munnen sen vi började (06.00)'' (detta sa han vid 12/13 tiden.
Citera
2019-08-13, 09:41
Medlem
00sjus avatar
Citat:

Risken finns ju att du blir drogtestad? Har jobbat inom 2 industrier och båda har haft slumpmässiga tester. Chansen och torska är ju väldigt liten men den finns ju alltid där. Har själv haft turen och aldrig blivit testad, har dock några kollegor som blivit testade. Har dom inga tester är det väl bara kötta på så länge du inte tar för stora doser och beter dig konstigt. Dock finns ju chansen att du behöver ta det varje dag till slut, vissa klarar av det men tror majoriteten går ner sig totalt. Jag själv har testa ta tjo endast en gång på jobbet men blev för nojjig så håller mig bara till att tjoa när man är ledig.
Senast redigerad av 00sju 2019-08-13 kl. 09:47.
Citera
2019-08-13, 11:08
Medlem
Basebands avatar
Citat:

Att bli stissig och få en massa energi utan att för den delen få någonting gjort är ett klassiskt symptom på att man har tagit för mycket, i alla fall för mig! Testa mycket mindre doser, och bomba helst för en jämn fördelning under arbetsdagen, det borde funka bättre
Citera
2019-08-13, 14:02
Avstängd
serblovinhimselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Att bli stissig och få en massa energi utan att för den delen få någonting gjort är ett klassiskt symptom på att man har tagit för mycket, i alla fall för mig! Testa mycket mindre doser, och bomba helst för en jämn fördelning under arbetsdagen, det borde funka bättre
Inte bara för dig, du har helt rätt. Testade igår att kontrollera doseringen noga, problemet löst.
Så för att inte få dessa symptom på jobb eller i övrigt, till er som läser. Doseringen är A och O, löste mitt problem.
Visst pratade jag på, men inte alls i närheten av tugget som pågick ett helt kvälls pass, varenda ljud vände jag mig om för att kolla. Detta alltså efter misstaget att ta för mycket som ^^ skriver.
Tack ändå för hjälpen, ta hand om dig!

MvH
Citera
2019-08-13, 14:05
Avstängd
serblovinhimselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00sju
Risken finns ju att du blir drogtestad? Har jobbat inom 2 industrier och båda har haft slumpmässiga tester. Chansen och torska är ju väldigt liten men den finns ju alltid där. Har själv haft turen och aldrig blivit testad, har dock några kollegor som blivit testade. Har dom inga tester är det väl bara kötta på så länge du inte tar för stora doser och beter dig konstigt. Dock finns ju chansen att du behöver ta det varje dag till slut, vissa klarar av det men tror majoriteten går ner sig totalt. Jag själv har testa ta tjo endast en gång på jobbet men blev för nojjig så håller mig bara till att tjoa när man är ledig.
Jag tröttnar efter några dagars bruk och softar ner lite ett litet tag. Testad är en risk man tar, ingen vad jag vet har testats på platsen jag arbetar. Välkänt företag som jag tyvärr inte kan skriva ut, men finns i på många platser och alla vet om det.
Dock ligger det i en liten stad, hört rykten om laddtorskar på linan längre bort från min arbetsplats.

MvH
Citera
2019-08-14, 11:40
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Beskriv "gubbtjack".
Citera
2019-08-14, 12:04
Avstängd
serblovinhimselfs avatar
Måste få svar på en fundering jag haft
Hur vanligt är det att man får ångest av och under amfetamin påverkan? Menar alltså inte ångesten vissa får vid avtändningen.

Tack på förhand för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in