2019-08-09, 14:36
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onanistjavisst
Om du skulle säga uppskattningsvis vad en normaldos skulle ligga på för dig då? I runda slängar.

Det kan jag omöjligt svara på då jag aldrig vägt eller har köpt mindre än fem gram åt gången, tyvärr.
Citera
2019-08-09, 14:56
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ja, asså 300mg är ju otroligt mycket pulver.
Sannerligen....under mina glans(?) dagar med tjacket så drog jag ibland näsor på 200mg ocg det blev ju långa motorvägar av den mängden på bordet.
Plus att jag har alltid haft svårt att snorta med vänster näsborre av någon anledning så nästan hela dosen sögs upp i den högra.
Nä...doser över 100mg görs sig bäst som bomb, rövpanna, i dryck eller iv om man nu gillar det.

Snoken är helt enkelt för liten tycker jag.

Inte tagit tjack på snart 8 månader dock ....
Citera
2019-08-09, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Sannerligen....under mina glans(?) dagar med tjacket så drog jag ibland näsor på 200mg ocg det blev ju långa motorvägar av den mängden på bordet.
Plus att jag har alltid haft svårt att snorta med vänster näsborre av någon anledning så nästan hela dosen sögs upp i den högra.
Nä...doser över 100mg görs sig bäst som bomb, rövpanna, i dryck eller iv om man nu gillar det.

Snoken är helt enkelt för liten tycker jag.

Inte tagit tjack på snart 8 månader dock ....

Hehe ”glansdagar”

Kan inte heller drar något i vänster borre. Vet ej varför, det är bara så jävla obehagligt på nåt vis.

Grattis och bra jobbat till de 8 månaderna!
Lyckats hålla mig borta i 3 månader som mest, o det va när jag låg på behandlingshem. Patetiskt jag vet.
Citera
2019-08-09, 15:53
Medlem
Basebands avatar
Citat:
Om du skulle säga uppskattningsvis vad en normaldos skulle ligga på för dig då? I runda slängar.

0,2g för att sen fylla på efter behov, då antar jag att du är ny och inte är bekant med hur det känns
Citera
2019-08-09, 15:55
Medlem
Basebands avatar
Är det helt meningslöst att träna om man går på amf dagligen? Jag var ute och joggade/gjorde lite pull-ups vid utegymmet innan jag drog min första lina idag. Jag bör tillägga att jag går på ytterst små doser som inte gör mig tjackad/påtänd utan mest funktionell.
Citera
2019-08-09, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
0,2g för att sen fylla på efter behov, då antar jag att du är ny och inte är bekant med hur det känns

Skulle inte säga att jag är ny på något sätt. Tagit amfetamin i 4 år, varav 2 år dagligen.

0.2 skulle jag kanske kunna ta i en bomb. Men helst inte såna stora doser överhuvudtaget.
Citera
2019-08-09, 16:21
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Hehe ”glansdagar”

Kan inte heller drar något i vänster borre. Vet ej varför, det är bara så jävla obehagligt på nåt vis.

Grattis och bra jobbat till de 8 månaderna!
Lyckats hålla mig borta i 3 månader som mest, o det va när jag låg på behandlingshem. Patetiskt jag vet.

Absolut inte patetiskt. Alla med ett beroende vet hur sjuuukt svårt det är att sluta.
För mig krävdes det att bli av med sambo, jobb, hem och nästan mitt liv innan jag lyckades slå mig fri.
Det om något är väl i så fall patetiskt.
Citera
2019-08-09, 17:10
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseband
Är det helt meningslöst att träna om man går på amf dagligen? Jag var ute och joggade/gjorde lite pull-ups vid utegymmet innan jag drog min första lina idag. Jag bör tillägga att jag går på ytterst små doser som inte gör mig tjackad/påtänd utan mest funktionell.

Det kommer vara till din fördel om du börjar träna och känna pepp utan tjack. Mentalt är det ju guld att du redan kan träna utan.
Citera
2019-08-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Absolut inte patetiskt. Alla med ett beroende vet hur sjuuukt svårt det är att sluta.
För mig krävdes det att bli av med sambo, jobb, hem och nästan mitt liv innan jag lyckades slå mig fri.
Det om något är väl i så fall patetiskt.

Well jag är i princip i den situationen snart. Jag har förlorat allt. Trots det vägrar jag ge upp amfetaminet. Tjacket är min mest trogna älskare. Hon finns alltid där, oavsett vad.

Nu får vi säkert skäll för att vi chattar snart hehe.
Citera
2019-08-09, 20:06
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Skulle inte säga att jag är ny på något sätt. Tagit amfetamin i 4 år, varav 2 år dagligen.

0.2 skulle jag kanske kunna ta i en bomb. Men helst inte såna stora doser överhuvudtaget.
1g på 2 meter är en bra dos.
Citera
2019-08-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
1g på 2 meter är en bra dos.

Whatever floats your boat!

För mig är det ett recept på psykos.
Citera
2019-08-10, 18:23
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Whatever floats your boat!

För mig är det ett recept på psykos.

Mja. lite väl mycket, blir nog lite väl förvirrad. 100-150mg IV var tredje timma funkar bra tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in