Citat:
Ursprungligen postat av
notmybusiness
Händer för mig också och jag älskar den effekten just i tjack. Men jag googlade första gången det hände mig för jag var rädd och då hamnade jag i ett forum om amfetamin och om jag minns rätt så ökar blodtrycket för att blodådrorna i exempelvis händer och fötter drar ihop sig och då kan skapa domnade effekter. (kan ha fel med så ta det inte som ett 'såhär är det').
Hur kan man i övrigt inte tycka det är skönt? ..När jag känner den känslan så lutar jag mig tillbaka. Tar en snus, cigg om det är möjligt och bara njuter av det.
Får jag bara fråga om du har ätit/druckit ordentligt under rusets gång?
Intressant, jo det är rätt skönt faktiskt.
Nja ordentligt vet jag inte haha... Dricker Coca cola och käkar kakor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pandarn
Tjackrysningar är det
Tips för att minska smaken i svalget är att dra långsamt och försiktigt. En tandpetarlång lina för mig kan ta fyra drag fördelat i båda näsborrarna innan jag får upp det. Långsamt och väldigt försiktigt, det ska inte låta något, försök liksom andas in det istället. Ta lite vatten på fingret och "dutta" lite i näsan innan du drar för att det ska fastna i slemhinnorna.
Med denna teknik får jag knappt någon smak alls plus att det är snällare för näsan och då svider mindre tycker jag.
Tack ska prova detta nästa gång. Vet du varför det smakade typ blommor om tjacket? Typ som en giftig blomma luktar eller vad man ska säga. Har snortat Subutex förut och det sved ingenting, satan för tjack alltså när det gäller nasalt. Kan inte vara nyttigt för blodkärlen i näsan i längden?
Måste säga att jag endå mår rätt okej nu. Om jag ska sova i natt runt 01-02. Kan jag ta en bomb när "ruset" går ur? Hur stor dos kan jag ta ungefär? Förstår att det är omöjligt att säga på rak arm. Har ju Stavar att sova på och en hel del annan benzo såsom Stess så det ska väl gå endå men vill vara relativt ren från uppåt ikväll.
En annan fråga. När man kollar Youtube osv folk som åker dit för tjack. Dem går ju konstigt och man ser direkt att dem tagit något. Hur mycket måste man egentligen ta för att bli på det sättet?(Vill givetvis inte bli på det sättet, tvärtom).