2018-04-03, 05:28
Medlem
albinotomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Nej jag tror inte Mdma har betydelse här, annat än att din kropp och hjärna blev ännu tröttare och bidrog.

Tror du verkligen får kolla upp detta, speciellt om du fått antydningar på nykterkt tillstånd på något liknande. Från tjack och ingen sömn så ja man får sämre syn, men det är mer åt det blurriga hållet än att det skulle vobla, och man blir känsligare för ljus.

Kolla upp det hur som helst, kanske tjacker och ingen sömn bara drar fram något som i nyktert tillstånd skulle drabba dig själv senare. Ligg inte på problemet. Men vänta vad andra säger, jag har iaf aldrig fått balansrubbingar eller liknande på synfältet.

Nu börjar det igen! Ögonen skakar horisontellt.. 6-7h sen jag bomba en 0,25a... störande alltså. Ska fylla på och se om det försvinner. Känner fortfarande effekt av tjacket men inte lika tydligt som tidigare så kanske på väg ut?
Citera
2018-04-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albinotomten
Nu börjar det igen! Ögonen skakar horisontellt.. 6-7h sen jag bomba en 0,25a... störande alltså. Ska fylla på och se om det försvinner. Känner fortfarande effekt av tjacket men inte lika tydligt som tidigare så kanske på väg ut?

Nä vettefan tror du får kolla upp det alltså, låter inte normalt!. Och har du bytt avatar eller snear jag bara?
Citera
2018-04-04, 04:08
Medlem
Kalkon77s avatar
Ni som brukar tjack ganska ofta, säg 1 -2 gånger i veckan om inte mer. Hur har det påverkat era tänder?
Citera
2018-04-04, 05:21
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Ni som brukar tjack ganska ofta, säg 1 -2 gånger i veckan om inte mer. Hur har det påverkat era tänder?

Jag har blivit av med ett flertal tänder trots att jag försöker sköta tandborstning och tugga tuggummi för att slippa dom värsta käkspänningarna, men tyvärr har jag ändå lyckats bita sönder ett par stycken.
Citera
2018-04-04, 16:16
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77

Nu har jag inte brukat överdrivet länge, kanske 2-3 år men senaste 8-9 månaderna har det varit ett dagligt bruk och jag har inte märkt någon större skillnad på tänderna. Har alltid ätit magnesium och upplever sällan, om ens någonsin käkspänningar på tjack. Dock tar jag ytterst små mängder som självmedicinering ca 1-2 ggr om dagen.

Upptäckte däremot här om dagen att jag har fått en liten vit fläck på ena framtanden, är dock osäker om det kan vara pga tjacket. I övrigt är jag noga med tandhygien, borstning + tandtråd
Citera
2018-04-05, 23:52
Medlem
albinotomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Nä vettefan tror du får kolla upp det alltså, låter inte normalt!. Och har du bytt avatar eller snear jag bara?

Ah okey, får väl bli så. Yep, tänkte denna passa bättre till mitt namn
Citera
2018-04-06, 23:49
Medlem
Är det bara jag som verkar mer eller mindre befriad från käkspänningar?
Citera
2018-04-07, 09:56
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Är det bara jag som verkar mer eller mindre befriad från käkspänningar?

Samma här.
Är inte speciellt ovanligt
Citera
2018-04-08, 17:51
Medlem
Liten fråga, tog för några dagar sedan dåligt tjack, krävdes mängder för att få en kick. Så det slutade med att jag hade tagit exakt 4 gram på cirka 6 timmar. Började med en bomb och tog resten nasalt. Det subtila ruset höll i sig i nästan 2 dygn. Kunde sova men hade ändå tjackballe osv. Är detta vanligt tjack eller meta? Vit pasta. Har sedan tidigare tolerans.
Citera
2018-04-08, 19:11
Medlem
Och en annan fråga till er inbitna tjackisar där ute, hur mycket tjack har ni som mest konsumerat över en dag?
Citera
2018-04-08, 19:15
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
Och en annan fråga till er inbitna tjackisar där ute, hur mycket tjack har ni som mest konsumerat över en dag?
11 gram riktigt bra dos slog jag i mig på ett dygn! Slutade med en stor psykos.
Skevade runt vid något dagis och såg några vänner och så fort jag såg folk trodde jag att det var dem! Så jag gick fram och fråga varför dom gömmer sig hela tiden. Vart väldigt dålig stämning! Slutade på avgiftningen
Citera
2018-04-08, 22:54
Medlem
Dax85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
Liten fråga, tog för några dagar sedan dåligt tjack, krävdes mängder för att få en kick. Så det slutade med att jag hade tagit exakt 4 gram på cirka 6 timmar. Började med en bomb och tog resten nasalt. Det subtila ruset höll i sig i nästan 2 dygn. Kunde sova men hade ändå tjackballe osv. Är detta vanligt tjack eller meta? Vit pasta. Har sedan tidigare tolerans.

Låter onekligen som riktigt fultjack med väldigt liten mängd faktiskt amfetamin, gissar jag skulle jag säga hårt bankat med koffazon, alternativt dextro och sen en liten mängd meta för att väga upp för den uteblivna rushen och välmåendet.

Hade själv stora problem att få tag i dugligt i hemtrakterna under 2016/2017, helt säker på metabank, jag och polarn som jag bodde ihop med bombade var sitt halvgram av det lokala under den tiden och köpte en gubbe till som vi delade på och bombade, vi blev i all ära tjackade men inte i den normala bemärkelsen, efter ex antal timmar så blev vi båda två fruktansvärt illamående (och nej det var inte överdos då vi hade tidigare erfarenhet av samma pulver) och spydde oavbrutet från natt till morgon, aldrig har jag blivit så dålig på bums, det utmärkande med den här var att man inte kunde sova på, i bästa fall 24 timmar efter senaste intag, koffazon slaget var det nog också då vid IV om en inte var snabb nog att slå i sig pannan direkt efter började att bildas som trådar/små klumpar av olösligt material i pumpen, även det här bumset var av modell fuktigt/blött, fyfan ryser bara av att tänka på skiten, tacka fan för Darknet.
Senast redigerad av Dax85 2018-04-08 kl. 22:57. Anledning: Glömde shit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in