Citat:
Ursprungligen postat av
daskjanne
Liten fråga, tog för några dagar sedan dåligt tjack, krävdes mängder för att få en kick. Så det slutade med att jag hade tagit exakt 4 gram på cirka 6 timmar. Började med en bomb och tog resten nasalt. Det subtila ruset höll i sig i nästan 2 dygn. Kunde sova men hade ändå tjackballe osv. Är detta vanligt tjack eller meta? Vit pasta. Har sedan tidigare tolerans.
Låter onekligen som riktigt fultjack med väldigt liten mängd faktiskt amfetamin, gissar jag skulle jag säga hårt bankat med koffazon, alternativt dextro och sen en liten mängd meta för att väga upp för den uteblivna rushen och välmåendet.
Hade själv stora problem att få tag i dugligt i hemtrakterna under 2016/2017, helt säker på metabank, jag och polarn som jag bodde ihop med bombade var sitt halvgram av det lokala under den tiden och köpte en gubbe till som vi delade på och bombade, vi blev i all ära tjackade men inte i den normala bemärkelsen, efter ex antal timmar så blev vi båda två fruktansvärt illamående (och nej det var inte överdos då vi hade tidigare erfarenhet av samma pulver) och spydde oavbrutet från natt till morgon, aldrig har jag blivit så dålig på bums, det utmärkande med den här var att man inte kunde sova på, i bästa fall 24 timmar efter senaste intag, koffazon slaget var det nog också då vid IV om en inte var snabb nog att slå i sig pannan direkt efter började att bildas som trådar/små klumpar av olösligt material i pumpen, även det här bumset var av modell fuktigt/blött, fyfan ryser bara av att tänka på skiten, tacka fan för Darknet.