2018-06-27, 12:31
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Hur är det med att lösa upp amfetaminet i någon dryck, typ fanta och sen svälja? Borde inte vara någon skillnad mot att bomba? Jag har usel motorik och jag tror att två bombjävlar av toalettpapper gått sönder nu och har tappat pulver i onödan. Hade inga rizzla-papper hemma så... amfetaminet löste ju upp sig som rena brustabletten i vätska/läsk.

Ja, det funkar på samma sätt. Amfetaminet tas upp i magen.
Tips är att ta någon dricka som har en ganska besk smak, gärna med kolsyra eller t.ex fruktkött (apelsinjuice eller orangina är bäst) för som du säkert vet så smakar tjack inte speciellt gott
Citera
2018-06-27, 21:09
Medlem
notmybusinesss avatar
Nån som har erfarenheter av att det känns som kroppen är spänd när ni tagit amfetamin och vad kan man göra åt det? För just nu känns det som att framförallt mina ben & armar typ spänner sig trots att resten av kroppen är avslappnad. Riktigt skum känsla bara, första gången det händer mig dessutom.
Citera
2018-06-27, 21:11
Medlem
Kalkon77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notmybusiness
Nån som har erfarenheter av att det känns som kroppen är spänd när ni tagit amfetamin och vad kan man göra åt det? För just nu känns det som att framförallt mina ben & armar typ spänner sig trots att resten av kroppen är avslappnad. Riktigt skum känsla bara, första gången det händer mig dessutom.
Magnesium är ett måste för mig när jag tar tjack, hjälper mot tjäckspänningar men om det hjälper mot stela armar och ben vet jag inte. Om du inte rör på dig under tjack ruset så är nog inte det helt fel för att få lite cirkulation i blodet.
Citera
2018-06-27, 21:22
Medlem
notmybusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Magnesium är ett måste för mig när jag tar tjack, hjälper mot tjäckspänningar men om det hjälper mot stela armar och ben vet jag inte. Om du inte rör på dig under tjack ruset så är nog inte det helt fel för att få lite cirkulation i blodet.

Käkarna hade jag problem med första och andra gången men numera ingenting. Lyckats få bort det beteendet, både att spänna käkarna och tugga.

Jag har rört mig en del för tänkte att det va pga blodcirkulationen men det återkommer även när jag rör mig. Typ som man är stel i musklerna.
Citera
2018-06-28, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fb87
är de nån som vet va gult tjack kan va bankat med ?

Troligtvis rester kvar ifrån syntesen
Citera
2018-06-28, 18:41
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notmybusiness
Käkarna hade jag problem med första och andra gången men numera ingenting. Lyckats få bort det beteendet, både att spänna käkarna och tugga.

Jag har rört mig en del för tänkte att det va pga blodcirkulationen men det återkommer även när jag rör mig. Typ som man är stel i musklerna.

Blir lätt att man spänner sig utan att tänka på det så man känner sig stel. Som någon tidigare sa funkar magnesium väldigt bra och jag brukar även ta en liten dos klonazepam som får min kropp avslappnad utan att förstöra tjackruset.
Citera
2018-06-28, 23:14
Medlem
Jag känner inte speciellt mycket på 0.2-0,3 g nasalt/oralt. Eller alltså när man jämför med de symtom andra skriver. Har kört lite till och från ett par dagar nu oftast typ varannan. Kan det bero på tolerans så fort? Hur mycket amfetamin behöver man ta för att bli riktigt "tjackad" så att säga? Förstår att det beror på tjackets kvalitet osv men.

Just det har lite benso i kroppen, kan det påverka ruset negativt?
Senast redigerad av No6 2018-06-28 kl. 23:26.
Citera
2018-06-29, 14:14
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jag känner inte speciellt mycket på 0.2-0,3 g nasalt/oralt. Eller alltså när man jämför med de symtom andra skriver. Har kört lite till och från ett par dagar nu oftast typ varannan. Kan det bero på tolerans så fort? Hur mycket amfetamin behöver man ta för att bli riktigt "tjackad" så att säga? Förstår att det beror på tjackets kvalitet osv men.

Just det har lite benso i kroppen, kan det påverka ruset negativt?
lös på 1g på 2 meter och fort som attan in med det så kommer du sitta ner flåsande och eufori samt värme från topp till tå.
Citera
2018-06-29, 14:22
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
lös på 1g på 2 meter och fort som attan in med det så kommer du sitta ner flåsande och eufori samt värme från topp till tå.

Typ nåt sånt här:

IV - 1 g och uppåt.
Nasalt - 0,2-0,4 g (så mycket som är behagligt att dra upp i snoken)
Oralt - ~0,5 g (bomber är ju mest till för att underhålla ett rus och jag gillar inte att bomba för mycket då jag blir så satans efterstimulerad så länge)
Citera
2018-06-29, 15:36
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit

Vafan, e du rolig nu lr? Han skriver att han ligger på ett par 100 mg oralt/nasalt o du säger till honom att slå i sig 1 gubbe istället, hur tror du han kommer må efter det?
Citera
2018-06-29, 16:11
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleTjocke
Vafan, e du rolig nu lr? Han skriver att han ligger på ett par 100 mg oralt/nasalt o du säger till honom att slå i sig 1 gubbe istället, hur tror du han kommer må efter det?
han säger att han inte känner så mycket på 0.1-0.3 så då gav jag det rätta sättet att inta amfetamin på så det snurrar till.

han lär nog må ganska så bra skulle jag säga.
Citera
2018-06-29, 16:20
Medlem
Bertil85s avatar
Inta 1g Tjack IV är som att dra i sig en 70is explorer. Inget man gör varje dag. Ändå sups det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in