2018-06-24, 21:01
Medlem
notmybusinesss avatar
Satt här med en tanke om mat när man tagit affe, viktigt att få i sig någon form av mat under rusets gång såklart vilket funkar bättre o bättre för varje gång jag tagit det. Men tanken slog mig, funkar måltidsersättning lika bra som lagad mat under sitt rus? ..För det finns ju smoothies och såntdär och det är ju betydligt enklare att dricka något än äta på afferus tycker jag.
Citera
2018-06-24, 21:06
Medlem
Kalkon77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notmybusiness
Satt här med en tanke om mat när man tagit affe, viktigt att få i sig någon form av mat under rusets gång såklart vilket funkar bättre o bättre för varje gång jag tagit det. Men tanken slog mig, funkar måltidsersättning lika bra som lagad mat under sitt rus? ..För det finns ju smoothies och såntdär och det är ju betydligt enklare att dricka något än äta på afferus tycker jag.
Såklart det funkar. Det är ju bättre än inget, vanlig mat är ju förståss bäst men som vi alla vet så blir det svårt att få i sig om man inte är riktigt inbiten i tjack.
Citera
2018-06-24, 21:22
Medlem
notmybusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Såklart det funkar. Det är ju bättre än inget, vanlig mat är ju förståss bäst men som vi alla vet så blir det svårt att få i sig om man inte är riktigt inbiten i tjack.

Jag börja bli inbiten på tjack har jag märkt just för att jag själv inser att jag måste äta och när maten är färdig så har jag den hos mig och äter upp allt utan problem, det är bara det att man äter mer i omgångar just för att ibland tar det emot att få i sig maten beroeende på hur länge jag varit vaken på det iallafall.
Men det som för mig är problemet om jag är hemma och tar tjack så är allting roligare än att fixa maten och man får ju i sig näringen man behöver av måltidsersättning antar jag.

Jag vill bara hitta små life hacks för att inte behöva må dåligt för jag bruka få lite hallucinationer efter runt 30h vaken endast för jag inte tagit mig tid att göra mat. Då kanske man skulle prova det nästa gång man kör. Om någon provat det under tjackrus så skriv gärna om det funkar lika bra som vanligt käk just för att förhindra hallucinationer och jobbig AT.
Citera
2018-06-25, 00:16
Medlem
Mulle-Meths avatar
Kan man syntetisera racemiskt amfetamin på olika sätt? Vad är de mest vanligt förekommande prekursorerna? Själv har jag hört att bland annat fenylaceton och ammoniak är de mest frekvent använda, och i detta fall sker tillverningen via reduktiv amination av fenylaceton med ammoniak, det vill säga Leuckarts syntes.

Anledningen till att jag frågar är för att en vän till mig har en batch där en av prekursorerna är myrsyra. Av denna anledning ska det dessutom vara snäppet vassare än mitt, något som jag inte riktigt håller med om men samtidigt har svårt att avgöra.

Någon kunnig som sitter på lite info kring detta?
Citera
2018-06-25, 12:07
Medlem
Har nyligen upptäckt Amfetamin och tagit linor på ca 0.2 g och även provat att bomba för jag hat snortat mycket skit, slickat otvättat fitta och svalt pulver men tjack var verkligen hemskt men när ruset kommer är det värt det.

Effektmässigt Jag gillar energin och hur allt blir roligare osv.

Min fråga är hut ofta(säg två linor 0.2 g /dag) jag kan köra utan att det ska gå åt helvdte? Skrivef på mobilen och är inte påtänd atm
Citera
2018-06-25, 12:30
Medlem
Mulle-Meths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Har nyligen upptäckt Amfetamin och tagit linor på ca 0.2 g och även provat att bomba för jag hat snortat mycket skit, slickat otvättat fitta och svalt pulver men tjack var verkligen hemskt men när ruset kommer är det värt det.

Effektmässigt Jag gillar energin och hur allt blir roligare osv.

Min fråga är hut ofta(säg två linor 0.2 g /dag) jag kan köra utan att det ska gå åt helvdte? Skrivef på mobilen och är inte påtänd atm

Det är väldigt individuellt. Du kanske kan köra på i 3 månader, eller så är det redan försent. Vad har du för sysselsättning i övrigt? Jag tycker inte att det är värt det, har första dagen utan amfetamin på några månader just nu och vill bara slänga i mig en bomb, men får istället ligga här totalt orkeslös som en jävla madrass...
Citera
2018-06-26, 09:47
Medlem
Är det stor skillnad om man bombar eller snortar? Jag snortar som standard och provade att bomba istället för några dagar sedan, men jag var för borta så jag kommer inte ihåg. Vad jag dock kommer ihåg är att det är vidrigt och en pina att ta det nasalt. Tänkte ta nu och kan inte bestämma mig, blir att snorta och lida lite till innan jag eventuellt får svar här. Sen har jag bara toalettpapper och inte sån där papper som rökarna använder som är perfekt för att göra en snöboll med så ja... fyfan nu får näsan lida några sekunder.

Har tagit Lyrica med 600 mg, antar att det inte är någon fara? Blev inte nöjd med ruset öht.
Citera
2018-06-26, 10:31
Medlem
Äh vad i helvete blev en snöboll av toapapper 0,2 g ner i magen. Blir så sjukt mycket tycker jag när man ska snorta 0,2(som ofta blir upp emot 0,25g då man kollar vågen och tänker vafan det får duga). Att det svider lite får man fan ta, men att hälften endå åker ner i halsen då näsan börjar rinna och man drar in snoret är desto värre...

Hur länge tills jag känner av något när man tagit det oralt? Går ju alltid snorta om man blir missnöjd. Tänkte mig 0,1 g när detta kickar läste jag var en bra mix. För toapapperet löses väl upp rätt snabbt i magen av syror osv? Borde jag veta som läst rätt mycket om sådant haha. Var påväg att fråga om jag kanske skiter ut den om papperet var för starkt men sen tänkte jag till lite.
Senast redigerad av No6 2018-06-26 kl. 10:35.
Citera
2018-06-26, 10:55
Medlem
HenkWeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Äh vad i helvete blev en snöboll av toapapper 0,2 g ner i magen. Blir så sjukt mycket tycker jag när man ska snorta 0,2(som ofta blir upp emot 0,25g då man kollar vågen och tänker vafan det får duga). Att det svider lite får man fan ta, men att hälften endå åker ner i halsen då näsan börjar rinna och man drar in snoret är desto värre...

Hur länge tills jag känner av något när man tagit det oralt? Går ju alltid snorta om man blir missnöjd. Tänkte mig 0,1 g när detta kickar läste jag var en bra mix. För toapapperet löses väl upp rätt snabbt i magen av syror osv? Borde jag veta som läst rätt mycket om sådant haha. Var påväg att fråga om jag kanske skiter ut den om papperet var för starkt men sen tänkte jag till lite.

Lyrica i de doserna och amfetamin är icke att rekommendera.
sök svar varför på egen hand men kramp och sådana risker ökar stort.

mvh
Citera
2018-06-26, 15:57
Medlem
st33rs avatar
Hur lägger ni upp det om ni vill va tjackade under en dag men sova på natten utan sömntabb eller supa?

Har försökt några gånger med metamina, då vet man doserna säkert till skilnad från pulvret.
Det brukar inte funka så bra för mej om jag fortsätter efter 14-15-tiden

Dock handlar det om kanske doser i stil med 2x5 mg 09:00, 2x5 mg 12:00, 2x5 mg 15:30
Bokstavsdiagnosfolket stoppar väl i sig betydligt större doser än så och ligger ändå och sussar!?

Det är väl vissa av adhd-vuxna som käkar typ 10-15 tabletter a 5 mg per dag på doktorns rekommendation? Hur klarar dom att somna?
Citera
2018-06-27, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenkWeeder
Lyrica i de doserna och amfetamin är icke att rekommendera.
sök svar varför på egen hand men kramp och sådana risker ökar stort.

mvh
Jag antar att du menar att Lyrican var i hög dos för 0,2 g tjack är väl inte speciellt mycket verkar ju vara nybörjardos?

Jag är okej i alla fall, var helt lugnt men ingen blandning jag medvetet kommer göra om(gjorde det inte heller, tog Lyrica men blev missnöjd och gav mig på pulvret senare).
Citera
2018-06-27, 11:08
Medlem
Hur är det med att lösa upp amfetaminet i någon dryck, typ fanta och sen svälja? Borde inte vara någon skillnad mot att bomba? Jag har usel motorik och jag tror att två bombjävlar av toalettpapper gått sönder nu och har tappat pulver i onödan. Hade inga rizzla-papper hemma så... amfetaminet löste ju upp sig som rena brustabletten i vätska/läsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in