2018-06-29, 16:34
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
han säger att han inte känner så mycket på 0.1-0.3 så då gav jag det rätta sättet att inta amfetamin på så det snurrar till.

han lär nog må ganska så bra skulle jag säga.

Haha sluta jiddra. En vacker dag kommer det komma någon liten stackare som tar dig på orden och då kommer det inte vara så roligt...
Citera
2018-06-29, 17:52
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleTjocke
Haha sluta jiddra. En vacker dag kommer det komma någon liten stackare som tar dig på orden och då kommer det inte vara så roligt...
Det är inget "jidder" en gubbe i lösningen är ju inte särskilt udda. men han kan även testa att rövpanna det om han är rädd för nålen. Och vill inte uppmana han till det då det ser ut som det. men rövpanna iaf.
Citera
2018-06-29, 18:57
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Det är inget "jidder" en gubbe i lösningen är ju inte särskilt udda. men han kan även testa att rövpanna det om han är rädd för nålen. Och vill inte uppmana han till det då det ser ut som det. men rövpanna iaf.

Det är alldeles för mycket för någon som saknar tolerans. Som testdos borde han börja med max 0,2-0,3 g och se hur det funkar. Lagom dos för mig när jag höll på var kanske runt 0,4-0,5 g om det var bra grejer. Men behöver man 1 g så har man antingen väldigt hög tolerans eller så är det någon riktig skit man slår i sig (det sistnämnda är mest sannolikt).
Senast redigerad av DenLilleTjocke 2018-06-29 kl. 19:19.
Citera
2018-06-29, 19:31
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Det är alldeles för mycket för någon som saknar tolerans. Som testdos borde han börja med max 0,2-0,3 g och se hur det funkar. Lagom dos för mig när jag höll på var kanske runt 0,4-0,5 g om det var bra grejer. Men behöver man 1 g så har man antingen väldigt hög tolerans eller så är det någon riktig skit man slår i sig (det sistnämnda är mest sannolikt).
Nja att man lägger i ett g är mest för att få en sån jävla rusch att man tappar andan men jag ett g är lite onödigt. själv brukar jag köra en 0.3-0.5 IV men när jag vill få en rikigt high chaparall så blir det en 0.7-1g för det lilla extra.
Citera
2018-06-29, 19:42
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:

Jag blir så less på er som tror att det inte går att slå i sig ett g med toppengrejer. Jag slår helst i mig ett g av den bästa dosen helt utan tolerans, för ruset får en helt annan karaktär. Med det sagt så tycker jag inte att en färsking ska börja med ett g, det bör man arbeta sig upp till.
Citera
2018-06-29, 19:42
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Nja att man lägger i ett g är mest för att få en sån jävla rusch att man tappar andan men jag ett g är lite onödigt. själv brukar jag köra en 0.3-0.5 IV men när jag vill få en rikigt high chaparall så blir det en 0.7-1g för det lilla extra.

Som sagt, har man erfarenhet är det en sak, men om man är färsk så är det dumt att slå i sig så mycket första gången. Du vet ju oxå att snorta och att skjuta är två helt olika saker, men om man inte provat innan så är det svårt att veta hur man kommer reagera, och vad som är en lagom dos etc. Så bättre att testa sig fram i början och se vad man tycker istället för att gå all in direkt.
Citera
2018-06-29, 19:51
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Jag blir så less på er som tror att det inte går att slå i sig ett g med toppengrejer. Jag slår helst i mig ett g av den bästa dosen helt utan tolerans, för ruset får en helt annan karaktär. Med det sagt så tycker jag inte att en färsking ska börja med ett g, det bör man arbeta sig upp till.

Men seriöst, vart har jag skrivit att man inte kan göra det??? Jag skrev att ”behöver man slå i sig 1 gram så har man väldigt hög tolerans”, det innebär inte att det inte går att göra det för i helvete! Så läs vad jag skriver och sluta dra felaktiga slutsatser...
Senast redigerad av DenLilleTjocke 2018-06-29 kl. 19:53.
Citera
2018-06-29, 19:55
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Som sagt, har man erfarenhet är det en sak, men om man är färsk så är det dumt att slå i sig så mycket första gången. Du vet ju oxå att snorta och att skjuta är två helt olika saker, men om man inte provat innan så är det svårt att veta hur man kommer reagera, och vad som är en lagom dos etc. Så bättre att testa sig fram i början och se vad man tycker istället för att gå all in direkt.

Helt rätt.

Citat:
Men seriöst, vart har jag skrivit att man inte kan göra det??? Jag skrev att ”behöver man slå i sig 1 gram så har man väldigt hög tolerans”, det innebär inte att det inte går att göra det för i helvete! Så sluta dra felaktiga slutsatser...

Ja, och du har fel. Jag och många jag känner drar gärna i oss ett gram utan tolerans. Erfarenhet bör man dock ha.
Citera
2018-06-29, 20:06
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Helt rätt.

Ja, och du har fel. Jag och många jag känner drar gärna i oss ett gram utan tolerans. Erfarenhet bör man dock ha.

Jag har fortfarande inte ens skrivit det, det är du som läser fel/feltolkar mitt inlägg... Jag har skrivit att om det är så att man behöver 1 g så har man väldigt hög tolerans. Jag har inte sagt att man inte kan dra i sig 1 g utan tolerans. Det är bara du som läser in det i texten.
Sedan skrev jag att 1 g är för mycket för honom som saknar tolerans och som aldrig skjutit förut, för det finns ingen anledning för honom att börja med så mycket.
Citera
2018-06-29, 20:12
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Jag har fortfarande inte ens skrivit det, det är du som läser fel/feltolkar mitt inlägg... Jag har skrivit att om det är så att man behöver 1 g så har man väldigt hög tolerans. Jag har inte sagt att man inte kan dra i sig 1 g utan tolerans. Det är bara du som läser in det i texten.
Sedan skrev jag att 1 g är för mycket för honom som saknar tolerans och som aldrig skjutit förut, för det finns ingen anledning för honom att börja med så mycket.

Okej, deal. Satans, nu blev jag sugen på tjack. Finns det något extra bra man kan fråga om nuförtiden? Som "gristjack" som var populärt för en handfull år sedan.
Citera
2018-06-29, 20:16
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Tack!

Ja ett g i jungfrun är ju lite att ta i. Dock fick jag en 0.5-0.6 i min jungfru och det vart ju väldigt snurrigt men jag tror att man hade klarat 1g men med några spyor till.
Citera
2018-06-29, 20:22
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Tack!

Ja ett g i jungfrun är ju lite att ta i. Dock fick jag en 0.5-0.6 i min jungfru och det vart ju väldigt snurrigt men jag tror att man hade klarat 1g men med några spyor till.

Absolut, det är inte farligt rent fysiskt att slå i sig en monsterdos som färsking. Däremot är det klokt att vänja sig vid ruset och hur ens psyke reagerar på det innan man kliver upp i a-ligan. Fan, det är kul att någon annan förespråkar rediga pannor, flashbackare är i regel fittor som ägnar sig åt mikrodosering och allergitest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in