2017-09-03, 22:28
Medlem
är det normalt at bli skakig och darriga händer på tjack AT? aldrig känt det förut. men nu har jag kört rätt hårt. tänkte jag skulle sova i natt men dröjer nog många timmar innan jagt kan. Mår skitdåligt har inget direkt och landa på. dricker lite folköl bara, Är rädd och känner mig som en femåring , känns så ensamt är sjäv i min lägenhet och det är helt mörkt ute nu. Mår så konstigt och önskar jag hade lite benso.
sjuka skuggor och ljud känns som jag är den sista människan
Senast redigerad av kenozoikum 2017-09-03 kl. 22:37.
Citera
2017-09-03, 23:23
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
är det normalt at bli skakig och darriga händer på tjack AT? aldrig känt det förut. men nu har jag kört rätt hårt. tänkte jag skulle sova i natt men dröjer nog många timmar innan jagt kan. Mår skitdåligt har inget direkt och landa på. dricker lite folköl bara, Är rädd och känner mig som en femåring , känns så ensamt är sjäv i min lägenhet och det är helt mörkt ute nu. Mår så konstigt och önskar jag hade lite benso.
sjuka skuggor och ljud känns som jag är den sista människan

Vanliga sidoeffekter att få. Försök få i dig någon mat och ring någon nära vän och bara snacka av dig =)
Citera
2017-09-08, 18:34
Medlem
Så då debuten gjord.

Känns dock inte speciellt euforiskt eller speedigt utan bara rätt chill och jävligt social. Lite rysningar och muntorrhet typ. Något piggare kanske.

Är det normalt på låga doser? Har gått rätt lugnt fram för pallar inte sitta vaken i en vecka och lite halvopepp på en grym AT.

Hur jävligt blir avtändning på små volymer? Så som man känner nu är ju rätt perfekt. Vill ogärna bli helt jävla speedad.

Ska man återdosera liten volym ofta? Varje timme eller nått sent? Vill ju ogärna att effekten dalar lika fort som ladd.
Citera
2017-09-08, 19:52
Medlem
karlsson911s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Så då debuten gjord.

Känns dock inte speciellt euforiskt eller speedigt utan bara rätt chill och jävligt social. Lite rysningar och muntorrhet typ. Något piggare kanske.

Är det normalt på låga doser? Har gått rätt lugnt fram för pallar inte sitta vaken i en vecka och lite halvopepp på en grym AT.

Hur jävligt blir avtändning på små volymer? Så som man känner nu är ju rätt perfekt. Vill ogärna bli helt jävla speedad.

Ska man återdosera liten volym ofta? Varje timme eller nått sent? Vill ju ogärna att effekten dalar lika fort som ladd.

På små doser är AT'n obefintlig för mig. (Skiljer sig ju från person till person)
Jag brukar köra ca 3 dagar med lagom dos, samt klämmer i mig något lätt att äta och dricka typ en gång om dagen och jag mår utmärkt efter.
Du fyller på lite vart eftersom, mina fokusdoser är allt mellan 1-3 timmars mellanrum, när jag känner att det börjar dala.

Kanske kan vara värt o notera att jag inte ens får AT när jag ploppar 300mg mdma.
Fick det första gången men sedan dess så har det inte varit något^^
Senast redigerad av karlsson911 2017-09-08 kl. 19:56.
Citera
2017-09-08, 19:56
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Så då debuten gjord.

Känner själv att tjack gör mig mer lugn och sansad än att göra mig "speedad". Dock har jag bara någonsin tagit små doser, inget som överstiger 200mg på ett dygn. Jag återdoserar varannan timme och ibland mer sällan, men för det mesta är det då små doser varje gång
Alla är olika när det kommer till AT. Första gången jag testade så tog jag enbart 100mg i 2 doser och min AT var inte alls illa. Typ som en vanlig "riktigt dålig ångestdag"följt av smått depression. Med andra ord, ingenting man inte klarar av, speciellt om man till vardags är en mycket ångestfylld person med depressioner, då är det busenkelt.

Rekommenderar dock ändå benzo vid AT så man kan sova ut.
Citera
2017-09-08, 19:57
Medlem
karlsson911s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Känner själv att tjack gör mig mer lugn och sansad än att göra mig "speedad". Dock har jag bara någonsin tagit små doser, inget som överstiger 200mg på ett dygn. Jag återdoserar varannan timme och ibland mer sällan, men för det mesta är det då små doser varje gång
Alla är olika när det kommer till AT. Första gången jag testade så tog jag enbart 100mg i 2 doser och min AT var inte alls illa. Typ som en vanlig "riktigt dålig ångestdag"följt av smått depression. Med andra ord, ingenting man inte klarar av, speciellt om man till vardags är en mycket ångestfylld person med depressioner, då är det busenkelt.

Rekommenderar dock ändå benzo vid AT så man kan sova ut.

Känner igen mig i det sista,är som en helt vanlig dag om det skulle vara något :P
Citera
2017-09-08, 20:44
Medlem
Tack för era svar.

Värt att nämna är ju att jag dricker det, dragit sönder näsa helt den senaste tiden så tänkte låta den vila lita. Behövs det "mer" när man dricker det eller är det samma "rus per mängd" ändå?
Citera
2017-09-08, 21:39
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Tack för era svar.

Värt att nämna är ju att jag dricker det, dragit sönder näsa helt den senaste tiden så tänkte låta den vila lita. Behövs det "mer" när man dricker det eller är det samma "rus per mängd" ändå?

Jag har bara testat att bomba så kan inte komma med nått vettigt svar men när man tar det oralt så tas drygt 25% mindre upp av kroppen då den måste gå igenom massa organ. Men däremot så sparar du på näsan. Största skillnaden är däremot hur snabbt det börjar verka, oralt tar ca 30min innan man känner nått Torde vara mjukare och behagligare att bomba eller dricka tycker man.
Citera
2017-09-08, 21:40
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Tack för era svar.

Som regel behövs det mer, svar ja. Det dubbla kanske?
Håller o andra sidan i sig 3 ggr så lång tid också.

(ish)
Citera
2017-09-09, 15:02
Medlem
Aah så var det helg igen! Ikväll kör jag en kombo jag döpt till Märsta Special - knappt ett gram, gulaktigt, metabank tillsammans med en ögonmåttad femma brass. Precis strukit skjortor i två timmar efter tjuvstarten nån gång efter lunch!

Ska på galej senare ikväll och spetsar då till det hela med en billig flaska rödtjut och ett gäng Tuborg! Fan alltså.. saknas bara att man skaffar sig en trött, gammal schäfer och börjar ikläda sig cowboy-hatt etc så hade kvällen kunnat bli en renodlad hyllning till den svenska, klassiska tjack-högkulturen.
Citera
2017-09-09, 21:27
Medlem
Citat:
Så då debuten gjord.

Amfetamin ska inte vara så det extremt euforiskt. Det är inte MDMA eller metamfetamin direkt. Men visst kan man uppnå rätt euforiska rus ändå. Både mental såväl som fysisk eufori dvs. Ibland när jag dragit en saftig lina så kan jag få ett rejält intensivt kroppsrus strax efter linan som liknar den effekt jag får direkt efter jag dragit en lina kola. Därefter går det över till en känsla av smått välbehag. Man bör inte gå in med för höga förväntningar när man tar amfetamin. Det gjorde jag första gången jag prova och jag blev då rätt besviken. Just amfetamin är en drog som jag uppskattat mer o mer efter varje tillfälle.

Om du snortar så rekommenderar jag att du helt enkelt känner efter om du behöver fylla på eller inte. Försök fylla på så sällan som möjligt. Det är lätt hänt att man fyller på 1 gång i timmen, lite som med kola, och då tar ens stash slut väldigt fort utan att ruset blir markant bättre än om man hade fyllt på lite mindre sällan. 1 gång varannan eller vartredje timma tycker jag låter bra. Påfyllningsdoserna behöver inte vara lika stora som den första dosen. Tar du tjack oralt behöver du inte återdosera lika ofta, då kan det räcka med en bomb varfjärde timma.

Lycka till!
Citera
2017-09-10, 19:35
Medlem
RyanBroslings avatar
Ögonmåtta mitt inköp (bild).

Hej allesamman,

träffa kranen igår (han var ganska fläng), så kanske därför jag fick för lite av vad jag skulle egentligen vara. 2g amfetamin.

Bild : https://ibb.co/m8V0Mv

UPPskattar era UPPfattningar

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in