Citat:
Ursprungligen postat av
Denom
Misstag av mig, jag läste effekt i all hast. I övrigt håller jag med om att vad du skriver är sådant som kan upplevas efter att ha avslutat en längre intensiv period av brukande även om min poäng är att det går att minimera de symptomen både under och efter en längre period av brukande.
Ja absolut. Eller snarare, det blir ännu värre om man har närings- och sömnbrist. Man kommer inte ifrån att amfetamin helt på egen hand ger både en sänkt dopaminsignalering och trytande dopaminreserv. Tom en NDRI som metylfenidat, som dessutom är en ganska mild sådan, ger klart kännbara besvär efter 2-3 veckors bruk. En potent NDRA som amfetamin ger betydligt starkare besvär.
För att svara på ursprungsfrågan måste man nog veta vad målet med bruket är. Viktnedgång? Orka jobba? Ha kul? Och hur stor den lägre dosen egentligen är, för den är definitivt inte 20mg per dag, om det inte är något man kokat ihop själv så det är rent, för 20mg köpt av världens bästa kran skulle ändå inte vara kännbart
Citat:
Ursprungligen postat av
yournotlikeme
Om man har ett amfetamin av kvalite (något blött) som legat i ett skåp två veckor (tog ut det nu) och märker att det torkat samt tappat mycket vikt. Har potensen försämrats då på något sätt?
Inte ett dugg. Det är vatten som försvunnit, inget annat.