2026-06-13, 13:44
  #1
Medlem
För mig helt klart att de hatar kungahuset lika mycket som mig de tycker svenssson är helt sinnessjuk som ser upp till bidragsfamiljen.
Av den anledningen vill jag att de tar över Sverige.

Vad tycker ni är bäst med invandring?
Citera
2026-06-13, 13:46
  #2
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Det stämmer ju inte många invandrare tycker det är häftigt med en kungafamilj!
Citera
2026-06-13, 13:51
  #3
Medlem
De hatar även brittiska kungahuset som plundrat och tagit över hela länder. Kungahus är ett jävla otyg. Heja alla invandrare som hatar kungahuset tillsammans ska vi göra Sverige till republik
Citera
2026-06-13, 13:51
  #4
Medlem
Kurder är bäst de hatar både kungahuset och kroknäsorna
Citera
2026-06-13, 14:08
  #5
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vad tycker ni är bäst med invandring?

Att invandrarbrudarna gärna särar upp för oss långa, blonda och blåögda nordmän.

__________________
Senast redigerad av halaltarzan 2026-06-13 kl. 14:37.
Citera
2026-06-13, 14:25
  #6
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
För mig helt klart att de hatar kungahuset lika mycket som mig de tycker svenssson är helt sinnessjuk som ser upp till bidragsfamiljen.
Av den anledningen vill jag att de tar över Sverige.

Vad tycker ni är bäst med invandring?
många invandrare gillar kungahuset och ser det som en samlande symbol de saknat i hemlandet.
En del andra vänsterinvandrare tycker tvärtom.
Så ditt påstående är onyanserat och fel.
Bäst med invandring?
ja det är väl att invandring ger ett bidrag till arbetskraften som behövs i vissa sektorer
Citera
2026-06-13, 14:47
  #7
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
Kurder är bäst de hatar både kungahuset och kroknäsorna

He he, kurder ja, man brukar ju kalla dem för “mellanösterns zigenare” eller “bergens smuts”. Jag tror faktiskt inte de har någon uppfattning om kungahuset, de är för upptagna med att pulla sina kusiner. Vet de ens om att Sverige är en monarki? Tveksamt.
Citera
2026-06-13, 14:53
  #8
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
Kurder är bäst de hatar både kungahuset och kroknäsorna

Kurder är bäst? Min kärring håller dock inte med dig där, flera av hennes väninnor har råkat illa ut när de inlett ett förhållande med en kurd. Det är inte så att du råkar vara kurd själv då?
Citera
2026-06-13, 14:58
  #9
Medlem
Inget med den nuvarande men den under 50/60/70 talet från främst Polen och slaviska länder och Balkan var väldigt bra. Hårt arbetande folk som aldrig tog bidrag och ställde inte till problem och anpassade sig väl. Det var bra invandrare det.
Citera
2026-06-13, 15:39
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Att invandrarbrudarna gärna särar upp för oss långa, blonda och blåögda nordmän.

Ja, det gillas av oss finsmakare. Det är som att smaka på olika frukter i en fruktkorg.

Någon från sydmerika, en annan från Asien, Iran... saftiga och fina...

Något annat, positivt har jag däremot svårt att se med invandringen
Citera
2026-06-13, 15:45
  #11
Medlem
Intressant musik, intressant mat, intressanta samtal om hur saker och ting gick till i deras ögon. Alltså ockupationer och krig som förts mot deras länder konstant av väst.
Utseenden, mycket intressant att bara spana på alla folkslag, svarta, araber, mongoler o turkar, latinas, Balkanfolk med flera. Starka folk och förmodligen starka gener. Män är män och kvinnor är kvinnor.
Västfolket är på väg till undergång frivilligt med en viss hjälp från media, musik, "kultur..? dekadens och självförintelse...
Citera
2026-06-13, 17:31
  #12
Medlem
Instämmer i att många invandrare ser kungafamiljen som något kul och exotiskt (vilket medför att de enda som firar nationaldagen är nazister och invandrare, eftersom att vanliga svenskar skiter i)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in