För mig helt klart att de hatar kungahuset lika mycket som mig de tycker svenssson är helt sinnessjuk som ser upp till bidragsfamiljen.
Av den anledningen vill jag att de tar över Sverige.
De hatar även brittiska kungahuset som plundrat och tagit över hela länder. Kungahus är ett jävla otyg. Heja alla invandrare som hatar kungahuset tillsammans ska vi göra Sverige till republik
För mig helt klart att de hatar kungahuset lika mycket som mig de tycker svenssson är helt sinnessjuk som ser upp till bidragsfamiljen.
Av den anledningen vill jag att de tar över Sverige.
Vad tycker ni är bäst med invandring?
många invandrare gillar kungahuset och ser det som en samlande symbol de saknat i hemlandet.
En del andra vänsterinvandrare tycker tvärtom.
Så ditt påstående är onyanserat och fel.
Bäst med invandring?
ja det är väl att invandring ger ett bidrag till arbetskraften som behövs i vissa sektorer
Kurder är bäst de hatar både kungahuset och kroknäsorna
He he, kurder ja, man brukar ju kalla dem för “mellanösterns zigenare” eller “bergens smuts”. Jag tror faktiskt inte de har någon uppfattning om kungahuset, de är för upptagna med att pulla sina kusiner. Vet de ens om att Sverige är en monarki? Tveksamt.
Kurder är bäst de hatar både kungahuset och kroknäsorna
Kurder är bäst? Min kärring håller dock inte med dig där, flera av hennes väninnor har råkat illa ut när de inlett ett förhållande med en kurd. Det är inte så att du råkar vara kurd själv då?
Inget med den nuvarande men den under 50/60/70 talet från främst Polen och slaviska länder och Balkan var väldigt bra. Hårt arbetande folk som aldrig tog bidrag och ställde inte till problem och anpassade sig väl. Det var bra invandrare det.
Intressant musik, intressant mat, intressanta samtal om hur saker och ting gick till i deras ögon. Alltså ockupationer och krig som förts mot deras länder konstant av väst.
Utseenden, mycket intressant att bara spana på alla folkslag, svarta, araber, mongoler o turkar, latinas, Balkanfolk med flera. Starka folk och förmodligen starka gener. Män är män och kvinnor är kvinnor.
Västfolket är på väg till undergång frivilligt med en viss hjälp från media, musik, "kultur..? dekadens och självförintelse...
Instämmer i att många invandrare ser kungafamiljen som något kul och exotiskt (vilket medför att de enda som firar nationaldagen är nazister och invandrare, eftersom att vanliga svenskar skiter i)