Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Nej, det är inte det som ska stå i fokus i ett val, utan vilken politik den aktuella kandidaten eller det aktuella partiet för fram. Enbart det.
Vad du säger är att man ska rösta utifrån hur goda och moraliska de aktuella kandidaterna framstår, medan sakpolitiken kommer i andra hand. Det är en mycket farlig väg att gå.
Fullständigt bisarrt påstående. Så du litar mer på ett ekonomiskt uttalande från en som har suttit i fängelse för bedrägeri än en som uppenbart lever ett skötsamt liv? Jojo, fortsätt du att låta den notoriske bedragaren hantera dina skattepengar så blir det säkert bra.
Tja, du verkar inte heller att ha följt med vad som hände förra veckan med Rubbestad?
Det var väl inget fel på politiken han torgförde? Många, många kunde skriva under den politiken men sedan var detta med det egna levernet...