Citat:
Ursprungligen postat av
Airwave92
Detta e ju för sjukt, hängt på stan nu sedan 15 och sett extremt många personer med vinterjackor dunjackor sån där extra tjocka med skit för att hålla inne i värmen
De flesta som hade det var blattar. Vad tycker ni om detta? Rätt udda beteende?
På morgonen när de ska åka Voi/Bolt/Lime är det kaaallt.
Men att ha baxxad jacka för 15 tuss är för vissa status.