2026-06-06, 22:49
  #13
Medlem
nystulna och har med status att göra hos invandrare
Citera
2026-06-06, 22:54
  #14
Medlem
Det är väl mest på personer från icke-skidåkande-länder. De tycker väl att det är lite kyligt när det bara är strax under 30 grader. Det enda undantaget brukar vara båtfolk som ibland har på sig lite mamma-korv-västar och liknande. Men det är klart det blåser en del när man är ute och seglar.
Citera
2026-06-06, 22:56
  #15
Avstängd
Varför svenskar går i jeans är en intressantare fråga.

Man har inte svettiga jeans på sig när det är 20+ grader.
Citera
2026-06-06, 23:38
  #16
Medlem
Foliekavajs avatar
Tunna typer som vill framstå som lite biffigare eller bara tycker 20+ grader fortfarande är kallt?
Citera
2026-06-06, 23:41
  #17
Medlem
De vill stänga inne sin äckliga svettlukt.
Citera
2026-06-06, 23:42
  #18
Medlem
Kronbefallningsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Tunna typer som vill framstå som lite biffigare eller bara tycker 20+ grader fortfarande är kallt?

Ni är det ju inte 20+ grader, utan max 16 och min 8. Det låter som dunjackeväder, särskilt när regnar.
Citera
2026-06-06, 23:59
  #19
Medlem
Merwinnas avatar
De vågar inte lita på att det blir sommar även i Sverige. De väntar sig ett väderomslag med snöstorm när som helst.
Citera
2026-06-07, 00:24
  #20
Medlem
Är ni födda igår eller? Detta har pågått bland diverse ovenskar i TIO ÅR
Citera
2026-06-07, 00:44
  #21
Medlem
För att det är coolt vad annars 🩷
Citera
2026-06-07, 00:48
  #22
Medlem
Göra tvärsemot de icke troende är det nog.

Speciellt då svensken tenderar att klä av sig naken på vår och sommar.

Då stänger man in sig ännu mer som somal eller arab med svenskhat.

Detta är va jag tror.
Citera
2026-06-07, 01:04
  #23
Medlem
För vädret pendlar hela tiden, kanske?
Men visst är det patetiskt om det är 20 grader ute men det mer patetiskare är män som går runt i t-shirt så fort solen tittar fram under tidig vår.
Vad vill man bevisa?
Citera
2026-06-07, 01:31
  #24
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Detta e ju för sjukt, hängt på stan nu sedan 15 och sett extremt många personer med vinterjackor dunjackor sån där extra tjocka med skit för att hålla inne i värmen

De flesta som hade det var blattar. Vad tycker ni om detta? Rätt udda beteende?

Man kan dölja så många saker i en jacka. Om man har en riktigt stor offerkofta så vill man gärna visa upp den oxå. En del är lite frusna av sig oxå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in