Vad är grejen med detta? Känner de ingen värme? Eller ingår det i deras blattestil att alltid ha varma dunjackor på sig som man vanligtivis svettas sönder av? Var på stan i en timma idag och såg minst 5-6 kamelfösare med jackor i nästan 25 graders värme. Finns det en logisk förklaring till detta?
Vad är grejen med detta? Känner de ingen värme? Eller ingår det i deras blattestil att alltid ha varma dunjackor på sig som man vanligtivis svettas sönder av? Var på stan i en timma idag och såg minst 5-6 kamelfösare med jackor i nästan 25 graders värme. Finns det en logisk förklaring till detta?
Abdul, vart bor du där det är 25 grader idag undrar jag?
Omar, det spelar ingen roll var jag bor. Men i flera ställen i Sverige är det 23 grader just nu
Förr eller senare så kommer Återvandringsverket att bli en verklighet. & då kommer jag se till att det är direkt utvisning om man är babbe och har en på tok för varm jacka när det är mellan 22-25 grader.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!