2026-06-07, 21:27
  #73
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Det är lättare att dölja diverse saker under puffiga kläder

Å man ser större ut om man väger 45 kg
Citera
2026-06-07, 21:29
  #74
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
men verkar inte vara så vanligt att invandrar tjejer går med värsta vinterjackan mitt i sommaren eller ?

Nej men dom har 4 lager kläder. Byxor och kjolar. Sjal o huvudbonad. Måste bli svettigt.
Citera
2026-06-07, 21:37
  #75
Medlem
buhbyes avatar
Dunjackor/västar håller kroppen sval och skön iaf nu en stund i början utav sommaren... Det isolerar åt båda håll och utgår ifrån kroppsvärme, så inte bara håller den dig varm där under vintern, utan håller dig också ganska sval så under sommaren.

Själv föredrar jag dock tröjor som är gjorda av merinoull om jag vill kyla ner mig rätt i sommarvärmen.
__________________
Senast redigerad av buhbye 2026-06-07 kl. 21:39.
Citera
2026-06-18, 13:11
  #76
Medlem
brianmolkos avatar
Jag såg en invandrare typ var de förra året, dunjacka, men såg ut som en som höll på med boxning, kanske försökte tappa i vikt till en lägre viktklass...
Citera
2026-06-18, 14:11
  #77
Medlem
bomhulls avatar
Jag brukar se invandrare och ibland pensionärer i jacka när det är varmt.
Fattar inte hur dom orkar😆jag känner mig som en svettig gris så fort temperaturen överstiger 20 grader och då är jag i tshirt ,tunna byxor och sandaler
Citera
2026-06-24, 16:18
  #78
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Ser typ aldrig detta, kanske har jag missat något? Vart brukar ni se folk med vinterjacka sommartid?

Bara göra ett besök i Stockholm så ser du flera som springer runt i vinterjackor nu i slutet av Juni, det är en blandning av svenskar och invandrare.
Citera
2026-06-24, 18:41
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svengöran
Bara göra ett besök i Stockholm så ser du flera som springer runt i vinterjackor nu i slutet av Juni, det är en blandning av svenskar och invandrare.

Hmm bor i Stockholm, har nog inte tänkt på det bara
Citera
2026-06-24, 18:43
  #80
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Jag brukar se invandrare och ibland pensionärer i jacka när det är varmt.
Fattar inte hur dom orkar😆jag känner mig som en svettig gris så fort temperaturen överstiger 20 grader och då är jag i tshirt ,tunna byxor och sandaler
Det måste vara något charmigt att lukta som en gris bland dom där svartskallarna.
Citera
2026-06-25, 11:52
  #81
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Det måste vara något charmigt att lukta som en gris bland dom där svartskallarna.
Ja😆men duschar och byter kläder så fort jag kan
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in