Citat:
Ursprungligen postat av
Undermedvetenh3t
Ser typ aldrig detta, kanske har jag missat något? Vart brukar ni se folk med vinterjacka sommartid?
Bara göra ett besök i Stockholm så ser du flera som springer runt i vinterjackor nu i slutet av Juni, det är en blandning av svenskar och invandrare.