2026-08-24, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centrifugalpump
Jag gjorde värnplikten tillsammans med Andreas. Vi var i samma pluton men inte samma skyttegrupp. Han är fortfarande skyldig mig 500 spänn som han förlorade i en vadslagning

Va intressant. Minns du då vad det var som gjorde att han inte fick fullfölja värnplikten?
Citera
2026-08-25, 08:51
Medlem
Citat:
Jag gjorde värnplikten tillsammans med Andreas. Vi var i samma pluton men inte samma skyttegrupp. Han är fortfarande skyldig mig 500 spänn som han förlorade i en vadslagning

Hur uppfattade du honom?
Citera
2026-08-25, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Någon som vet om Andreas blivit anmäld för nått? Med tanke på vad som kommit fram i tråden.

Ja av J*nny när hon flydde med barnen.
Citera
2026-08-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iriska
Ja av J*nny när hon flydde med barnen.

Ok! Då har han väl sagt till sin nya att exfrun anmälde honom på grund av svartsjuka…
Citera
2026-08-25, 10:25
Medlem
Citat:
Ok! Då har han väl sagt till sin nya att exfrun anmälde honom på grund av svartsjuka…

De är flera ex som gått ut i J*ennys flöde om vad han är för person. Om den nya inte ser flaggor nu är hon förlorad. I förra avsnittet av podcasten berättar J*hanna att hon blivit kontaktad av folk vilket hon refererar till Flying monkeys (åt J*enny tolkar jag det som).
Citera
2026-08-25, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iriska
De är flera ex som gått ut i J*ennys flöde om vad han är för person. Om den nya inte ser flaggor nu är hon förlorad. I förra avsnittet av podcasten berättar J*hanna att hon blivit kontaktad av folk vilket hon refererar till Flying monkeys (åt J*enny tolkar jag det som).

Hon verkar vara dum nog att gå Andreas tjänster.
Hon tar en för laget så slipper andra kvinnor hamna i varulvens klor.
Citera
2026-08-25, 10:39
Medlem
Citat:
Hon verkar vara dum nog att gå Andreas tjänster.
Hon tar en för laget så slipper andra kvinnor hamna i varulvens klor.

Känner henne inte men uppfattar henne som naiv och lite lågbegåvad vilket A klart vinner på.
Citera
2026-08-25, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barracudaqueen
Va intressant. Minns du då vad det var som gjorde att han inte fick fullfölja värnplikten?

Tror du missförstod mig. Han fullgjorde sin värnplikt och ansågs som jag uppfattade som en god soldat. Har för mig han tjänstgjorde som terrängbilsförare. Men är osäker, var ett par år sedan och som sagt vi va i samma pluton men inte samma grupp. Det vi hade slagit vad om var vem som skulle vinna det amerikanska president valet
Citera
2026-08-25, 18:05
Medlem
Citat:
Tror du missförstod mig. Han fullgjorde sin värnplikt och ansågs som jag uppfattade som en god soldat. Har för mig han tjänstgjorde som terrängbilsförare. Men är osäker, var ett par år sedan och som sagt vi va i samma pluton men inte samma grupp. Det vi hade slagit vad om var vem som skulle vinna det amerikanska president valet

Jag missförstod dig inte. Jag minns från den tiden jag kände honom att han berättande att han inte fullgjorde lumpen. Jag har för mig att det var på grund av ett dåligt knä. Men jag minns inte riktigt. Tänkte om du mindes…
Citera
2026-08-28, 20:51
Medlem
Det är så ironiskt att jobba inom healing och det spirituella som J gör (för att inte tala om A), men verkar inte ha gjort grovjobbet med arbetet med sig själv. Hennes intuition måste vara helt av så som hon duckar red flags och dåliga energier trots att hon har bevisen rakt framför näsan. Förmodligen har hon trillat i klassiska fällan där hon ska vara den som ska rädda honom, som försöker se bortom allt det mörka för att hon ser potentialen i honom. De båda är bedragare. Perfect match!
Citera
2026-09-02, 19:17
Medlem
Varulven och hans nya tjej var på ett boksläpp igår, poserade på bilder med bland annat Anna Book.
Vad kommer hända när den klicken av människor inser vem varulven är egentligen?
Citera
2026-09-03, 00:16
Medlem
Citat:
Varulven och hans nya tjej var på ett boksläpp igår, poserade på bilder med bland annat Anna Book.
Vad kommer hända när den klicken av människor inser vem varulven är egentligen?

Antagligen kommer ingenting hända i den klicken?
Anna med hennes tveksamma avkomma, både dotter och son har domar för allvarliga brott som dom inte vill ta ansvar för?
Samt snubben som hade boksläpp skvallras det ju om att han är den misstänka i tråden om våldtäkt på åland... Andreas ser typ bra ut jämte dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in