Citat:
Ursprungligen postat av
Iriska
Han skriver att det finns en del artiklar och intervjuer där han beskriver sin bipolära sjukdom. Att det inte längre stämmer. Men om varulven inte var bipolär är han ju psykopat. Hade varit bättre för hans personliga narrativ att köra på bipolär.
Jenny skrev idag att ”bevisen” är starka och hon också verkar redo att berätta sanningen. Korthuset faller nu Andreas. Tänker att det finns anledningar till att du inte längre får träffa dina barn.
Såg också vad J la upp i morse:
”Som jag skrev här om dagen, så har jag så mycket jag vill säga. Det känns som att jag har en ofrivillig munkavel på mig, vilket jag har. Vi är många kvinnor som har det. Jag är trött! Inte av de anledningar som jag borde vara trött av - att jag är ensam med fem (en, snart två, av mina är vuxen) barn, med allt vad det innebär. Nej, för vet ni, ensamstående har jag varit i åtta år, mina barn tar inte min energi (på det sättet)! Jag är trött på allt som händer runt om, det ni inte ser, det jag inte kan skrika rakt ut om. Är det något jag har svårt för så är det oärliga människor och människor som inte tar ansvar för sina handlingar. Att det sedan finns individer där ute som helt saknar ett eget tänkande, är skrämmande. Jag sitter på bevis som jag snart inte ser varför jag inte ska dela med mig av öppet.”