2026-04-25, 17:34
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag är inte tjock, din jävla idiot, Smal har jag varit i hela mitt liv. Att kvinnor ska bli fula av att göra det finaste som finns tycker jag är orättvist. Det borde ju vara tvärtom, att när du föder ett barn till livet så borde du bli vackrare.

Du får väl låta din fru bli insiminerad med sperma från en vit man, så att du slipper föda. Du får vara mycket tacksam för att ni homosexuella får föda och adoptera.
Citera
2026-04-25, 17:35
Medlem
Ja
Att knarka
Citera
2026-04-25, 17:53
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Finns det någonting som förstör kroppen mer än att föda barn?

Äta för mycket mat? Inte röra på sig? Ta droger?

I själva verket har 90-95% av alla svenska kvinnor fött barn och de ser hur snygga ut som helst.

Här en åttabarnsmamma på bild:
https://people.com/thmb/UCGHnC2UtXrK73jE23fGXIqdiO4=/750x0/filters:no_upscale():max_bytes(150000):strip_icc() :focal(745x168:747x170):format(webp)/octomom-Nadya-Suleman-042424-tout-6942224251524ec49b2f3c9a6c0b63b2.jpg
Citera
2026-04-25, 17:55
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Jag är nationalist och vill att så många vita barn som helst ska födas, men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn? Du blir efter det tjock, ser helt sliten ut i ansiktet och får hemorrojder i rumpan. Sedan ser du äcklig ut i både ansiktet, kroppen och rumpan i resten av ditt liv. Jag har sett så många av de som jag har vuxit upp med som har varit vackra och som efter att de har fött barn börjat se ut som grisar (grishonor). Det är orättvist. Livet är sinnessjukt.
Känner dina nationalistiska vänner till att du är smygbög?
Citera
2026-04-25, 18:05
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Finns det någonting som förstör kroppen mer än att föda barn? Ja att brinna upp i en eldsvåda t.ex.

Är benägen att hålla med.

Sedan kan jag faktiskt säga att kroppsligt ser jag ingen skillnad mellan kvinnor som fött och inte fött barn. Tycker inte de som fött barn ser förstörda ut. Och de har min beundran. Är tur att man själv inte kan föda barn. Tycker förlossning är så extremt obehagligt, klarar inte att titta på sådana bilder. Jag förstår att mamman blir glad av resultatet och betuttad i den nya lilla människan. Men hur den tar sig ut!!! Fruktansvärt. GLÄH!

Tror det är mest kvinnorna själva som märker skillnad.
Citera
2026-04-25, 18:09
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Tex man blir deprimerad över att kolla på damer över 35 på Tinder, ofta så ser dom ut som 40 redan vid 28, jag tror det är allt smink och skit som får ansiktet att åldras så fort, jag är helst med osminkade kvinnor och dom håller sig väl.

Säger du till kvinnorna du är med att de ska sluta sminka sig? Eller raggar du bara på feministkvinnor utan smink och med dreadlocks?
Citera
2026-04-25, 18:26
Medlem
En mamma är otroligt attraktiv. Vacker och respektfull på ett djupare plan.
En slank "snygg" kropp på en tonåring eller ung tjej är inte samma sak.
Man är lite vacker då man är ung men det går över.
Barnen i dag kanske inte förstår passion och kärlek på riktigt.
Att vara gift med en kvinna som fött dina barn... då betyder inte några bristningar på en mage ett dugg. Inte heller något annat av utseendekaraktär. Det är andra krafter som tar vid då.
Var lugn, skaffa barn.
Citera
2026-04-25, 18:32
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du får väl låta din fru bli insiminerad med sperma från en vit man, så att du slipper föda. Du får vara mycket tacksam för att ni homosexuella får föda och adoptera.
Det bästa med män är att de kan se så tuffa ut, men kvinnor är mycket vackrare än vad män är. Nästan inga kvinnor ser tuffa ut. Männens kroppar ser ut som apkroppar. Kvinnors kroppar har mycket finare former. Jag kan omöjligt tända sexuellt på att bara se en manskropp.
Citera
2026-04-25, 18:34
Medlem
Kossorna blir förslappade efter pressat ut ett par horungar. Sitter och äter, glor i telefonen mm. Hade dom börjat röra på sig efteråt skulle dom se bättre ut. Men dom är lata, slappa jävla fittor.
Citera
2026-04-25, 18:39
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Det bästa med män är att de kan se så tuffa ut, men kvinnor är mycket vackrare än vad män är. Nästan inga kvinnor ser tuffa ut. Männens kroppar ser ut som apkroppar. Kvinnors kroppar har mycket finare former. Jag kan omöjligt tända sexuellt på att bara se en manskropp.

Eftersom jag är en nationalistisk man tänder jag på kvinnor. Hitler var starkt emot homosexualitet.
Citera
2026-04-25, 18:48
Medlem
Klas-Vegass avatar
Heroin? Meth verkar vara en mirakelkur...
Citera
2026-04-25, 18:49
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Jag är nationalist och vill att så många vita barn som helst ska födas, men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn?
Detta beror verkligen på person, vissa verkar ta sig igenom flera graviditeter med endast mindre påverkan på kroppen, andra går från ung snygg brud till formlös tunna av fett och lös hud. Hade tidigare en 20-åring som KK och bortsett från att huden på hennes mage var lite lösare kunde man inte se att hon fött barn. Perfekt rumpa, fasta fina tuttar etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in