2026-04-25, 16:05
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Det är nog värre när man rökt alla hjärnceller. Som i ditt fall. Det går ju inte göra någonting åt överhuvudtaget. Bitter över kvinnor som inte går att kontrollera eller? lol. Förmodligen bra mycket smartare. Eftersom dom inte gjort det ödesdigra valet ,att fastna med bottenskrap till män som er haha.

För övrigt, som med alla andra trådar om kvinnor på detta forum. Bara kvinnohat och förnedrande av kvinnor. Underbart att födelsetalen minskar ännu mer pga av män som beter er som er.

Min syster höll på dö när hon födde sin första. Ni är då fan inte ett dugg rädda om kvinnor. Snarare en kropp som ska föda ungar åt er. Riktigt grisigt beteende om något.
Oj vad arg och hatisk du är själv.

Var är din kärlek?
Citera
2026-04-25, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Brösten förstörs också. Det glömde jag att nämna i trådstarten. De blir fula och hängiga. Nu har jag nästan inga bröst, utan de är så små. Det finns karlar och gubbar som har större bröst än vad jag har. Min farmor har också små bröst, så det är därifrån som jag har ärvt det. Farmor kommer från England och ser exakt ut som en av skådespelarna i TV-serien Emmerdale. Nationalisterna pratar hela tiden om hur viktigt det är med barnafödande. Det är absolut viktigt, men jag tycker att det är läskigt också.
Brösten växer och blir fyllda med mjölk när bebisen föds. Du kanske borde skaffa barn ändå?
Citera
2026-04-25, 16:07
Medlem
Citat:
Jag är nationalist och vill att så många vita barn som helst ska födas, men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn? Du blir efter det tjock, ser helt sliten ut i ansiktet och får hemorrojder i rumpan. Sedan ser du äcklig ut i både ansiktet, kroppen och rumpan i resten av ditt liv. Jag har sett så många av de som jag har vuxit upp med som har varit vackra och som efter att de har fött barn börjat se ut som grisar (grishonor). Det är orättvist. Livet är sinnessjukt.

Jag skulle vilja påstå att äta för mycket godis och snabbmat snabbt förvandlar dig till ett groteskt fetto. Det är värre än barnafödande.

Har sett kvinnor som föder barn och som sedan efter 6 månader ser ut precis som innan. Givetvis ligger träning och hälsosamt leverne till grund för detta.

Detsamma går att säga om alkisar eller missbrukar så ser ut som en påse skridsko men som sedan gör en 180-graders vändning av sina liv och anammar en hälsosam livsstil.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2026-04-25 kl. 16:10.
Citera
2026-04-25, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonobi2021
Abort gör mer skada på dig, ditt psyke och din omgivning (uteblivna barn för nästa generation), men så får man inte säga för att barnmord är på nåt sjukligt sätt förknippat med kvinnors frihet att mörda sina barn.
Grina då. Det är ett barn när det väl fötts och är friskt, annars hamnar det i hinken.
Citera
2026-04-25, 16:23
Medlem
Yaourters avatar
Citat:
Brösten förstörs också. Det glömde jag att nämna i trådstarten. De blir fula och hängiga. Nu har jag nästan inga bröst, utan de är så små. Det finns karlar och gubbar som har större bröst än vad jag har. Min farmor har också små bröst, så det är därifrån som jag har ärvt det. Farmor kommer från England och ser exakt ut som en av skådespelarna i TV-serien Emmerdale. Nationalisterna pratar hela tiden om hur viktigt det är med barnafödande. Det är absolut viktigt, men jag tycker att det är läskigt också.

Kolla upp före- och efterbilder på Emily Ratajkowskis graviditet. Bevis A på att detta inte gäller alla. Tydligen inga operationer heller.
Senast redigerad av Yaourter 2026-04-25 kl. 16:43.
Citera
2026-04-25, 16:27
Medlem
franges avatar
Att knarka och irra runt med svåra psykiska problem utan en skötare förstör nog kroppen mer...
Citera
2026-04-25, 16:33
Medlem
Yaourters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Jag skulle vilja påstå att äta för mycket godis och snabbmat snabbt förvandlar dig till ett groteskt fetto. Det är värre än barnafödande.

Har sett kvinnor som föder barn och som sedan efter 6 månader ser ut precis som innan. Givetvis ligger träning och hälsosamt leverne till grund för detta.

Detsamma går att säga om alkisar eller missbrukar så ser ut som en påse skridsko men som sedan gör en 180-graders vändning av sina liv och anammar en hälsosam livsstil.

Jag skulle vilja påstå att det är väldigt olika för alla. I min släkt är extremt hög metabolism vanligt, och jag är inte direkt känd för att äta hälsosamt.

Mat lagad från grunden förvisso, men mycket fett, och gärna en extra dessert. Spottar inte i glaset heller.
Senast redigerad av Yaourter 2026-04-25 kl. 16:36.
Citera
2026-04-25, 16:43
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Ja, det finns det.

Rökning är ett exempel. Ger ofta gulnade tänder, rynkor (särskilt runt munnen), glåmig hud och ibland tunnare hår. Solning är en annan grej som är skadlig, och kan ge rynkor, pigmentfläckar och slapp hud. Alkohol är som vi också vet inte direkt bra, det kan ge rodnad hud (särskilt i ansiktet) om man dricker ofta och mycket.

En person jag kommer att tänka på som inte såg bra ut där rökningen antagligen bidrog mycket är Cigarettrökningsmannen från ArkivX-serien. Nu pratar jag om karaktären och inte den riktiga människan. Karaktären rökte mycket och precis så sliten som han såg ut blir man om man röker några paket om dagen i flera år.
Senast redigerad av Lloyd.Christmas 2026-04-25 kl. 16:54.
Citera
2026-04-25, 16:44
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Vilket konstigt inlägg.

Det är den lesbiska nazisten och psykpatienten Offervilja, vad hade du väntat dig?

Citat:
Jag har fött två barn och jag råkade inte ut för något av det där - och då var jag ändå inte helt ung när jag födde, heller. Jag fick sträckmärken på magen och min MVC-barnmorska sa: "det där går aldrig bort" - men det gjorde det!

MÅNGA förlossningar åldrar dock förstås: magen och brösten kan inte tänjas ut hur många gånger som helst och gå tillbaka och bli lika fina igen. Det är förmodligen samma med slidan. Men när det gäller övriga delar av kroppen, så beror det på om man tillåter sig att gå upp mer än nödvändigt under graviditeterna. Samt om man helt slutar sköta om sig själv efter att barnen kommit. Det bästa är att amma och gå långa promenader med barnvagnen varje dag - då rinner kilona av en och vävnaderna drar ihop sig igen!

Precis.

Citat:
Övervikt, jojo-bantande, rökning, solariesolande (och även överdrivet naturligt solande), alkoholmissbruk, drogmissbruk, och en allmänt stillasittande livsstil utan motion och frisk luft - åldrar kroppen och ansiktet betydligt fortare än ett par kids. Rökarna ser ut som MUMIER med det typiska rökansiktet när de är 45.

Precis. TS är ju själv alkoholist och skriver jämt om hur ful och tjock hon är. En av anledningarna att folk ser yngre ut nu än vad folk i samma ålder gjorde för länge sedan (google) är att rökandet minskat.

Citat:
...man ska inte heller förakta, att barnen - och senare barnbarnen (förmodar jag, jag har inga än) - håller en ung! Detta är inte bara en kliché. När man har unga människor nära sig, så håller man sig naturligt uppdaterad om livet och världen, och man är tvungen att hålla igång!

Plus att det är en fröjd att se svenska vita barn som kan rädda Sverige.
Citera
2026-04-25, 16:49
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det är den lesbiska nazisten och psykpatienten Offervilja, vad hade du väntat dig?

Precis.

Precis. TS är ju själv alkoholist och skriver jämt om hur ful och tjock hon är. En av anledningarna att folk ser yngre ut nu än vad folk i samma ålder gjorde för länge sedan (google) är att rökandet minskat.

Plus att det är en fröjd att se svenska vita barn som kan rädda Sverige.
Jag är inte tjock, din jävla idiot, Smal har jag varit i hela mitt liv. Att kvinnor ska bli fula av att göra det finaste som finns tycker jag är orättvist. Det borde ju vara tvärtom, att när du föder ett barn till livet så borde du bli vackrare.
Citera
2026-04-25, 16:54
Medlem
Onanikrems avatar
Du blir aldrig så vacker som när är gravid med mitt barn. Det är din absoluta peak. När dina bröst droppar och du får sammandragningar, du bär mitt liv inom dig. Kan det bli vackrare än så?
Citera
2026-04-25, 16:56
Medlem
Aakerbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Finns det någonting som förstör kroppen mer än att föda barn? Ja att brinna upp i en eldsvåda t.ex.
Eller slänga sig framför tåget..... ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in