2026-04-25, 15:27
Medlem
Offerviljas avatar
Jag är nationalist och vill att så många vita barn som helst ska födas, men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn? Du blir efter det tjock, ser helt sliten ut i ansiktet och får hemorrojder i rumpan. Sedan ser du äcklig ut i både ansiktet, kroppen och rumpan i resten av ditt liv. Jag har sett så många av de som jag har vuxit upp med som har varit vackra och som efter att de har fött barn börjat se ut som grisar (grishonor). Det är orättvist. Livet är sinnessjukt.
Senast redigerad av Offervilja 2026-04-25 kl. 15:31.
Citera
2026-04-25, 15:31
Medlem
Comitiums avatar
Finns det någonting som förstör kroppen mer än att föda barn? Ja att brinna upp i en eldsvåda t.ex.
Citera
2026-04-25, 15:33
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag är nationalist och vill att så många vita barn som helst ska födas, men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn? Du blir efter det tjock, ser helt sliten ut i ansiktet och får Hemorrojder i rumpan. Sedan ser du äcklig ut i både ansiktet, kroppen och rumpan i resten av ditt liv. Jag har sett så många av de som jag har vuxit upp med som har varit vackra och som efter att de har fött barn börjat se ut som grisar (grishonor). Det är orättvist. Livet är sinnessjukt.

En kvinna som fött barn får en annan skönhet, den är inte heller att förakta. Men visst orsakar havandeskapet vissa fysiska skador. Det enda jag kommer på som förstör mer är ett könsbyte.
Citera
2026-04-25, 15:34
Medlem
Citat:
Jag är nationalist och vill att så många vita barn som helst ska födas, men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn? Du blir efter det tjock, ser helt sliten ut i ansiktet och får hemorrojder i rumpan. Sedan ser du äcklig ut i både ansiktet, kroppen och rumpan i resten av ditt liv. Jag har sett så många av de som jag har vuxit upp med som har varit vackra och som efter att de har fött barn börjat se ut som grisar (grishonor). Det är orättvist. Livet är sinnessjukt.

En lösning, polarn: Negrerna, sne-ögorna eller sand-jockeysarna får föda de vita barnen! Så de vita damerna förblir fina, oslitna och fria från häng-klasar i baken.
Citera
2026-04-25, 15:40
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Finns det någonting som förstör kroppen mer än att föda barn? Ja att brinna upp i en eldsvåda t.ex.
Eller tröstäta skräpmat för att det är så jobbigt med barn och familjeliv.
Citera
2026-04-25, 15:50
Medlem
Citat:
men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn?
Abort gör mer skada på dig, ditt psyke och din omgivning (uteblivna barn för nästa generation), men så får man inte säga för att barnmord är på nåt sjukligt sätt förknippat med kvinnors frihet att mörda sina barn.
Citera
2026-04-25, 15:54
Medlem
jcockers avatar
Jag antar att du är oförmögen att se dig själv känna aktning, kanske till och med beundran, inför en kvinnas fysiska tecken på att ha utsatt sig själv för det som krävs för att ge världen liv?
Citera
2026-04-25, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Eller tröstäta skräpmat för att det är så jobbigt med barn och familjeliv.

Det är nog värre när man rökt alla hjärnceller. Som i ditt fall. Det går ju inte göra någonting åt överhuvudtaget. Bitter över kvinnor som inte går att kontrollera eller? lol. Förmodligen bra mycket smartare. Eftersom dom inte gjort det ödesdigra valet ,att fastna med bottenskrap till män som er haha.

För övrigt, som med alla andra trådar om kvinnor på detta forum. Bara kvinnohat och förnedrande av kvinnor. Underbart att födelsetalen minskar ännu mer pga av män som beter er som er.

Min syster höll på dö när hon födde sin första. Ni är då fan inte ett dugg rädda om kvinnor. Snarare en kropp som ska föda ungar åt er. Riktigt grisigt beteende om något.
Citera
2026-04-25, 16:02
Medlem
Offerviljas avatar
Brösten förstörs också. Det glömde jag att nämna i trådstarten. De blir fula och hängiga. Nu har jag nästan inga bröst, utan de är så små. Det finns karlar och gubbar som har större bröst än vad jag har. Min farmor har också små bröst, så det är därifrån som jag har ärvt det. Farmor kommer från England och ser exakt ut som en av skådespelarna i TV-serien Emmerdale. Nationalisterna pratar hela tiden om hur viktigt det är med barnafödande. Det är absolut viktigt, men jag tycker att det är läskigt också.
Citera
2026-04-25, 16:04
Avstängd
LostinDarknesss avatar
A L C O H O L
Citera
Medlem
Citat:
Brösten förstörs också. Det glömde jag att nämna i trådstarten. De blir fula och hängiga. Nu har jag nästan inga bröst, utan de är så små. Det finns karlar och gubbar som har större bröst än vad jag har. Min farmor har också små bröst, så det är därifrån som jag har ärvt det. Farmor kommer från England och ser exakt ut som en av skådespelarna i TV-serien Emmerdale. Nationalisterna pratar om hela tiden om hur viktigt det är med barnafödande. Det är absolut viktigt, men jag tycker att det är läskigt också.

HUR högt hoppar du om dom ber dig? Det är frågan här.
Citera
Medlem
Merwinnas avatar
Vilket konstigt inlägg. Jag har fött två barn och jag råkade inte ut för något av det där - och då var jag ändå inte helt ung när jag födde, heller. Jag fick sträckmärken på magen och min MVC-barnmorska sa: "det där går aldrig bort" - men det gjorde det!

MÅNGA förlossningar åldrar dock förstås: magen och brösten kan inte tänjas ut hur många gånger som helst och gå tillbaka och bli lika fina igen. Det är förmodligen samma med slidan. Men när det gäller övriga delar av kroppen, så beror det på om man tillåter sig att gå upp mer än nödvändigt under graviditeterna. Samt om man helt slutar sköta om sig själv efter att barnen kommit. Det bästa är att amma och gå långa promenader med barnvagnen varje dag - då rinner kilona av en och vävnaderna drar ihop sig igen!

Övervikt, jojo-bantande, rökning, solariesolande (och även överdrivet naturligt solande), alkoholmissbruk, drogmissbruk, och en allmänt stillasittande livsstil utan motion och frisk luft - åldrar kroppen och ansiktet betydligt fortare än ett par kids. Rökarna ser ut som MUMIER med det typiska rökansiktet när de är 45.

...man ska inte heller förakta, att barnen - och senare barnbarnen (förmodar jag, jag har inga än) - håller en ung! Detta är inte bara en kliché. När man har unga människor nära sig, så håller man sig naturligt uppdaterad om livet och världen, och man är tvungen att hålla igång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in