Det bästa med män är att de kan se så tuffa ut, men kvinnor är mycket vackrare än vad män är. Nästan inga kvinnor ser tuffa ut. Männens kroppar ser ut som apkroppar. Kvinnors kroppar har mycket finare former. Jag kan omöjligt tända sexuellt på att bara se en manskropp.
En kvinna som pressat ut ungar är omöjligt att tända sexuellt på.
Jag tror kroppen blir mer förstörd om man får alla armar och ben borthuggna. Eller om någon doppar en i syra. Eller om man är jättetjock och går ned så man ser ut som ett smält stearinljus i kroppen. Många smal tjocka får förstörda kroppar med. De ser ut som påsar med mjölk som går runt. Många som går på en massa mediciner med får förstörda kroppar och ser ut som zombies som går runt. Svaga och eländiga.
Jag är nationalist och vill att så många vita barn som helst ska födas, men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn? Du blir efter det tjock, ser helt sliten ut i ansiktet och får hemorrojder i rumpan. Sedan ser du äcklig ut i både ansiktet, kroppen och rumpan i resten av ditt liv. Jag har sett så många av de som jag har vuxit upp med som har varit vackra och som efter att de har fött barn börjat se ut som grisar (grishonor). Det är orättvist. Livet är sinnessjukt.
Hur ser du själv ut, säkert som ett finnigt litet missfoster med mikrokuk?
Det är kvinnorna som är slappa. Skulle dom motionera efter klämt ut ungarna skulle dom fortfarande sett fina ut. Men dom är slappa, lata, bekväma och tror att dom fortfarande är snygga. Fast dom är feta, lata och äckliga och tror dom ser läckra ut i tights.🤮
Hur ska man se ut om rumpan då? Jag läste ett inlägg på Familjeliv om en kvinna som hade fött flera barn och som efter det fått hemska hemorrojder i rumpan. Det är synd om henne. Nu är jag äcklig kanske, men jag tittade nyss i en spegel hur min rumpa ser ut. Det såg sexigt och fint ut. Annars är jag ful som ett äckel. Om jag föder barn så kanske jag också blir äcklig om rumpan. Det vill jag inte.