2026-04-25, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det bästa med män är att de kan se så tuffa ut, men kvinnor är mycket vackrare än vad män är. Nästan inga kvinnor ser tuffa ut. Männens kroppar ser ut som apkroppar. Kvinnors kroppar har mycket finare former. Jag kan omöjligt tända sexuellt på att bara se en manskropp.

En kvinna som pressat ut ungar är omöjligt att tända sexuellt på.
Citera
2026-04-25, 18:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
En kvinna som pressat ut ungar är omöjligt att tända sexuellt på.

Så om du skaffar barn med en kvinna, så vill du inte ligga med henne efteråt? Hur i helvete ska du då kunna få mer än ett barn?!
Citera
2026-04-25, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Så om du skaffar barn med en kvinna, så vill du inte ligga med henne efteråt? Hur i helvete ska du då kunna få mer än ett barn?!

Nu har jag gjort mitt. Nu knullar jag bara smala kvinnor som inte pressat ut ungar. Dom äcklar mig inte.
Citera
2026-04-25, 18:56
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nu har jag gjort mitt. Nu knullar jag bara smala kvinnor som inte pressat ut ungar. Dom äcklar mig inte.

Du skrev ju nyligen att du inte vågar ligga med kvinnor utan att ha vittnen närvarande.
Citera
2026-04-25, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du skrev ju nyligen att du inte vågar ligga med kvinnor utan att ha vittnen närvarande.

Deras kompis brukar titta på. Fortsätt du dunka på paddorna.
Citera
2026-04-25, 19:03
Medlem
GertBennys avatar
Jag tror kroppen blir mer förstörd om man får alla armar och ben borthuggna. Eller om någon doppar en i syra. Eller om man är jättetjock och går ned så man ser ut som ett smält stearinljus i kroppen. Många smal tjocka får förstörda kroppar med. De ser ut som påsar med mjölk som går runt. Många som går på en massa mediciner med får förstörda kroppar och ser ut som zombies som går runt. Svaga och eländiga.
Citera
2026-04-25, 19:05
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Deras kompis brukar titta på. Fortsätt du dunka på paddorna.

Gäller att finna en bra arisk kvinna. Knulla henne ordentligt. Låta henne förlösa ett par ungar och sen gå vidare.
Citera
2026-04-25, 19:06
Medlem
Bassplays avatar
Långtids använding av tyngre droger och alkohol.
Citera
2026-04-25, 19:11
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag är nationalist och vill att så många vita barn som helst ska födas, men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn? Du blir efter det tjock, ser helt sliten ut i ansiktet och får hemorrojder i rumpan. Sedan ser du äcklig ut i både ansiktet, kroppen och rumpan i resten av ditt liv. Jag har sett så många av de som jag har vuxit upp med som har varit vackra och som efter att de har fött barn börjat se ut som grisar (grishonor). Det är orättvist. Livet är sinnessjukt.
Hur ser du själv ut, säkert som ett finnigt litet missfoster med mikrokuk?
Citera
2026-04-25, 19:12
Medlem
george-nadas avatar
Påkörd av tåg förstör kroppen mer skulle jag säga
Citera
2026-04-25, 19:12
Medlem
Det är kvinnorna som är slappa. Skulle dom motionera efter klämt ut ungarna skulle dom fortfarande sett fina ut. Men dom är slappa, lata, bekväma och tror att dom fortfarande är snygga. Fast dom är feta, lata och äckliga och tror dom ser läckra ut i tights.🤮
Citera
2026-04-25, 19:13
Medlem
Offerviljas avatar
Hur ska man se ut om rumpan då? Jag läste ett inlägg på Familjeliv om en kvinna som hade fött flera barn och som efter det fått hemska hemorrojder i rumpan. Det är synd om henne. Nu är jag äcklig kanske, men jag tittade nyss i en spegel hur min rumpa ser ut. Det såg sexigt och fint ut. Annars är jag ful som ett äckel. Om jag föder barn så kanske jag också blir äcklig om rumpan. Det vill jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in