Citat:
Ursprungligen postat av
Adidas
Hur vet du att radikal islam är en orm. Och hur vet du att moderat islam är gräset som gömmer ormen?
Kan du ge mig otvetydiga bevis på det? Eller grundar det säg ändå i botten på erfarenhet och en förmåga att dra slutsatser av det du ser och har sett?
Det har vi väl sett efter varenda terroristdåd som skett. Inga muslimer vill ta avstånd från det. Vi har moské efter moské som råkar i trubbel när deras riktiga agenda kommer fram.
Vi har fakta-böckerna från Sameh Egyptson som beskriver hur "
den vita lögnen" fungerar och hur Muslimska Brödraskapet har för avsikt att med icke våld ta över Europa och västvärlden för att ersätta demokratierna med Sharia.
I koranen beskrivs också allt detta. För den som är påläst så kan vi lägga ihop dessa saker och då blir det mycket tydligt och den första meningen i ditt inlägg blir som den meningen som bäst förklarar islam.
Därför så ser vi också hur man jobbar för att förnedra och svartmåla lilla Alice. Man får lätt med vänstersnusket på tåget så de för det mesta utför jobbet så det blir svårare att skylla på islam.
Citat:
Ursprungligen postat av
Adidas
Konstigt att den förmågan försvinner totalt när det gäller judar. Då måste nästan gud själv komma ner och bekräfta saker för dig, annars är det bara ”konspirationer” och ”judehat”.
Eftersom det inte finns någon gud så är det bättre att du talar ur skägget och kommer med något konktret. Vad jag vet så har Alice bara försvarat Israels rätt till att försvara sig mot muslimer som säger sig ha som livsuppgift att utrota judarna enligt islam.
Vad gäller den här tråden så bygger den på att man påstår något. Det enda jag har gjort är att ifrågasätta det och ber om en trovärdig uppbackning för påståendet. Det lyckas man vad jag ser inte prestera. Därför faller hela tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Adidas
Judehat är förövrigt det nya ”rasist”. Ett ord som slängs runt inte som en anklagelse utan mer som ett sätt att tysta kritik som egentligen är saklig och har förankring i verkligheten. Precis som ordet rasist gjorde väldigt länge.
Du verkar ha svårt för begrepp och försöker blanda och hitta på saker som inte ens är intressanta. Vet du inte vad judehatet, nazismen och förföljelsen av den judiska gruppen är och har varit så får du söka GrundVUX helt enkelt. För du verkar ha enorma kunskapsluckor.
Tråden innehåller nu nästan 300 inlägg och fortfarande har ingen kunnat backa upp påståendet som tråden bygger på och det framstår därför allt mer som en av de sedvanliga judehatar-trådarna.