Citat:
Vänliga hälsningar
/ Moderator
Ursprungligen postat av Schlesien
Citat:
jag skrev att apropå korruptionen i trådstarten att detta är det mest korrupta regeringen vi haft, fallen bara fortsätter att hagla in.
nån svarade att sossarna var värre, vilket dessutom är lögn även om dom inte är duvungar heller, men mitt svar va att det är regeringens svar på allt "men såssarna då" vilket det är. från både regeringen och dess nätkrigare
att genererar detta varning eller ens anses vara off topic är sinnessjukt, enligt mig
regeringen tar du i Politikdelarna. Det har inte i ABoK att göra.
Ursprungligen postat av Robokopf
Citat:
Vänliga hälsningar
/ Moderator
Citat:
va!?
Hur upprepades detta?
Löjlig varning
Politiska partier tar du i Politikdelarna. Inte i ABoK.
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Chef på Riksdagen åtalas för bedrägeri.
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
OT. Tjafsgenerering, upprepat.
Ämne: Chef på Riksdagen åtalas för bedrägeri.
Citat:
denna regerings svar på allt.
Men såssarna då!!!!???
Men såssarna då!!!!???
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
OT. Tjafsgenerering, upprepat.
va!?
Hur upprepades detta?
Löjlig varning
Vänliga hälsningar
/ Moderator
jag skrev att apropå korruptionen i trådstarten att detta är det mest korrupta regeringen vi haft, fallen bara fortsätter att hagla in.
nån svarade att sossarna var värre, vilket dessutom är lögn även om dom inte är duvungar heller, men mitt svar va att det är regeringens svar på allt "men såssarna då" vilket det är. från både regeringen och dess nätkrigare
att genererar detta varning eller ens anses vara off topic är sinnessjukt, enligt mig
Vänliga hälsningar
/ Moderator
Från denna tråd:
(FB) Chef på Riksdagsförvaltningen styrde transaktioner till eget konto 2023, åtalas för bedrägeri.
Varningen är alltså på ett inlägg jag svarade på som attackerar sossarnas lotterier för flera år sedan, apropå att jag skrev att korruptionen slagit i höjden med denna regering.
Att börja prata om sossarnas lotterier var tydligen inte off topic. Flera andra inlägg som är uppenbart off topic ligger kvar.
Börjar ledsna på modsens högst godtyckliga varningar.
"Tjafsgenerering"
Är det nån ny regel och varför varnas inte isåfall dom som i tråden börjar tjafsa om annat?
Deras inlägg ligger fortfarande kvar.