2026-06-14, 08:59
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Du antyder att människor som är åtalade inte får lämna Sverige. Det är en uppfattning som jag hade blivit förbannad på min brorson som går i 5e klass hade uttryckt. Men med all respekt har jag i min ålder inte energi nog att försöka lära ut självklarheter till svagbegåvade bonnläppar så jag lämnar diskussionen där så får du tro vad du vill.

Nej, det gör jag inte och har aldrig gjort!

Jag skrev att det finns möjlighet för polisen att t.ex utfärda reseförbud. Dock skrev jag inte att de borde göra det i just detta fall, med Nannskog.

Ett tips: Ställ undan flaskan och anmäl dig till en kurs i grundläggande läsförståelse!

Over and out!
Citera
2026-06-14, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Hög Socialstatus och okej ekonomi väger idag tungt när det kommer till fruntimmer. Har träffat Linda ett par ggr och en vanlig kille duger inte åt henne kan jag säga. Betvivlar inte på det hon har berättat om Daniel N. Har även fått höra av flera bekanta att Daniel N har varit ett svin på krogen tafsat och varit otrevlig.

Ja det är helt sinnessjukt att man kan utsätta sig för all skit för lite pengar. Inte konstigt att ett antal kvinnor om året blir ihjälslagna.
Citera
2026-06-14, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Nej tack. 🙄

Första gången jag såg den tätstirrande halvnegern förstog jag att det inte står rätt till. Särskilt hans självförtroende när han surrar fotboll. Uppenbarligen en narcisisst.
Så det var därför han var tvungen att sluta sitta kvar som "expert" i fotboll studion 🤷 skönt att slippa honom han tillförde dessutom ingenting helt jävla värdelös 🤮👍👏👏👏
Citera
2026-06-14, 10:34
Avslutad
Får man vara kvar i USA om man man döms för detta? Nu har Daniel iofs bott I USA ett tag, men jag tänker att han kanske får problem over there med uppehållstillstånd etc etc. Någon som kan USA s lagstiftning!
Citera
2026-06-14, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Asså jag fattar verkligen inte hur killar/Män som Daniel Nannskog med sitt track record kan lägra ena snygga tjejen efter den andra. Hur kan dessa kvinnor ens ta dessa killar med tång? Har dem ingen som helst självrespekt, självkänsla eller ryggrad.

Jag har full förståelse att man har svårt att lämna en relation där det våld i nära relationer sakta men säkert ökar och hur kvinnorna blir mentalt nedbrutna, men att på förhand veta att detta är en person som slått sina ex, och då inleda en relation kan jag inte förstå.

Jag köper inte mamma känslor med att "jag kommer förändra honom", Detta kommer inte gälla mig för jag kommer ge han det han behöver och vill ha.

Här kanske "pengarna" spelar lite roll men inte fan är det värt att bli på pucklad, riskera att bli våldtagen och utsätta sig för psykisk terror för lite flärd?

Borde han inte bli utkastad ur USA om han blir dömd?

Helt jävla sinnessjukt hur många kvinnor tänker.
Pissluder som dras till nån enbart för deras sociala status och pengar.

De får vad de förtjänar. Söker man sig frivilligt till denna zigenarliknande pajas så förtjänar man stryk.
Citera
2026-06-14, 11:34
Medlem
Kommer ihåg när han var med i "Vem kan slå Filip och Fredrik" och han behandlade sin teammate väldigt respektlöst och skällde på hen. Då tänkte jag "Vem är den här idioten, någon borde sätta honom på plats". Det visade sig alltså inte vara rök utan eld.
Citera
2026-06-14, 12:25
Medlem
Skulle vara intressant att veta om polisen även anmält henne för ringa narkotikabrott?
Hon erkänner själv att hon dragit 5-6 linor den aktuella kvällen. Polisennäf skyldig att upprätta polisanmälan om brott som faller under allmänt åtel.
Någon som vet om hon åtalats eller fått strafföreläggande?
Citera
2026-06-14, 12:47
Medlem
Anniaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
En vuxen karl som pratar så där.

Vilken pinsam person 🤮
Citera
2026-06-14, 13:39
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy7
Skulle vara intressant att veta om polisen även anmält henne för ringa narkotikabrott?
Hon erkänner själv att hon dragit 5-6 linor den aktuella kvällen. Polisennäf skyldig att upprätta polisanmälan om brott som faller under allmänt åtel.
Polisen är ett skämt. Senast jag släpptes ställde 5 man upp med armarna i kors o var tykna. Dom ville jag skulle ta något ifrån deras garage som ej var mitt. Dom sa. Ta den eller gå. Jag gick. 2 dagar senare kliver en med sjunken panna in o levererar. Om Sveriges ambulans sjukvård fungerat som Polismyndigheten hade fler ……..
Citera
2026-06-14, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy7

Inte såvitt jag vet
Citera
2026-06-14, 13:52
Medlem
Då gör åklagare och polis tjänstefel

Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Inte såvitt jag vet
Citera
2026-06-14, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Runt 80-90 % av svenskarna vet troligen inte ens vem Nannskog är, så "folkkär" kan nog vara årets största överdrift hittills!

Hur kan man inte veta vem han är?
Trodde att alla visste vem han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in