2026-06-13, 22:40
Medlem
Är det Nannskog så är han INTE folkkär, särskilt inte som kvinnoboxare. Spara epitetet folkkär till den som förtjänar det.
Citera
2026-06-13, 22:40
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Varje år misstänks fler är 200 000 människor för brott i Sverige. Landet skulle fullständigt kollapsa ifall staten skulle dra in dessa människors pass. Detta torde tillhöra allmän normalbegåvning och allmänbildning att inse.

Självklart, men nu är det ju på det viset att Nannskog är åtalad, inte bara delgiven misstanke om brott.
Citera
2026-06-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Självklart, men nu är det ju på det viset att Nannskog är åtalad, inte bara delgiven misstanke om brott.
Och du tycker det är rimligt att någon som blir åtalad i juni med huvudförhandling i februari inte ska få åka på semester i utlandet där emellan?
Citera
2026-06-13, 22:47
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Och du tycker det är rimligt att någon som blir åtalad i juni med huvudförhandling i februari inte ska få åka på semester i utlandet där emellan?

Var i hela världen har jag skrivit det?! Är du full, eller blandar du ihop mig med någon annan?
Citera
2026-06-13, 22:53
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Är det Nannskog så är han INTE folkkär, särskilt inte som kvinnoboxare. Spara epitetet folkkär till den som förtjänar det.

Runt 80-90 % av svenskarna vet troligen inte ens vem Nannskog är, så "folkkär" kan nog vara årets största överdrift hittills!
Citera
2026-06-13, 23:10
Medlem
Citat:

Är det någon som har hävdat det?

Jag tror att du behöver hjälp. I bästa fall för att skaffa dig läsförståelse. I ett värre scenario för att komma ut ur någon form av psykos (givet att du har någon form av läsförståelse)
Citera
2026-06-13, 23:42
Medlem
saprofyt.s avatar
Har alltid tyckt han verkar skön—visste inget om de tidigare misstankarna—så det är tråkigt att läsa om detta.

Hoppas flickvännen kan ta sig ur det här någorlunda psykiskt oskadd. Daniel hoppas jag får sitt straff och sedan söker vård.

Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Här har vi tyvärr att göra med en som det gått utför för. Tidigare trassliga förhållanden som brustit. Ideligen nya förhållanden. ADHD, kokain och alkohol är ingen bra trippel. Han verkar förstöra förhållanden. Dominans är kanske bra om det är ömsesidigt accepterat. Tror han missbrukar det.

Nu nygift med norsk fru. Hoppas hon är lagd åt det hållet och accepterar dominansen. Annars samma sak.

Träffade Daniel en gång tillsammans med hans mamma. Då var han bara glad, underhållande och roligt charmerande.

Nu har det alldeles tydligen allt gått om styr. Tråkigt, han tycks ha förlorat allt redan vid tidig 50 års ålder.

ADHD, kokain och alkohol är ingen bra trippel.

Må han bli nykter!

Du har umgåtts med Alex Ceesay (enligt egna uppgifter här på FB), du bor i närheten av paret Ferm och kan därför avslöja diverse saker om dem (enligt egna uppgifter här på FB) och du har träffat Nannskog tillsammans med hans mamma.

Finns det någon du inte träffat?
Senast redigerad av saprofyt. 2026-06-13 kl. 23:49.
Citera
2026-06-13, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Var i hela världen har jag skrivit det?! Är du full, eller blandar du ihop mig med någon annan?
Du antyder att människor som är åtalade inte får lämna Sverige. Det är en uppfattning som jag hade blivit förbannad på min brorson som går i 5e klass hade uttryckt. Men med all respekt har jag i min ålder inte energi nog att försöka lära ut självklarheter till svagbegåvade bonnläppar så jag lämnar diskussionen där så får du tro vad du vill.
Citera
2026-06-14, 01:45
Moderator
Schlesiens avatar
Ni ska läsa inspelningstranskriberingen högt med Nannie Nannskogs dialekt och upptrissade staccato så når ni en djupare upplevelse av tillståndet.
Citera
2026-06-14, 03:09
Medlem
Citat:

Han blev ju precis det. Goddag yxskaft!
Citera
2026-06-14, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Ni ska läsa inspelningstranskriberingen högt med Nannie Nannskogs dialekt och upptrissade staccato så når ni en djupare upplevelse av tillståndet.
Nej tack. 🙄

Första gången jag såg den tätstirrande halvnegern förstog jag att det inte står rätt till. Särskilt hans självförtroende när han surrar fotboll. Uppenbarligen en narcisisst.
Senast redigerad av Lashback 2026-06-14 kl. 05:42.
Citera
2026-06-14, 05:51
Medlem
Citat:

Inkvoterad pga melanin ger inte lika bra rubriker.

Att han är en skitstövel var väl inte precis svårt att märka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in