2026-06-12, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll.Guld
Varför kallas de alltid folkkära? Som när Papa Dee var folkkär, när Ken Ring var folkkär, Thomas diLeva var folkkär

Också min stora fråga. Antagligen click-baitande men jävligt fel.

Arne Hegerfors,
Glenn Hysén,
Gunde Svan,

de var/är "folkkära."

(Skulle väl kunna tycka att diLeva hade den statusen en gång i tiden iaf..)

I övrigt, från FUP vilken fullkomligt svamlande narcissist som torskat. Det specifika om honom bemöts starkt och förnekande och överdramatiskt. De gemensamma gärningarna är han väldigt noggrann att se till att få till att hon har haft samma inflytande över men han uttrycker sig ju i klass med Paolo i Morgonsoffan.
Citera
2026-06-12, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Har du fup:en
https://gofile.io/d/BVwoyF
Citera
2026-06-12, 22:09
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Linda är livrädd för att Daniel ska slå ihjäl henne när han får reda på att hon
pratat med polisen. Linda önskar att hon aldrig tagit bort blocken av Daniel då hon tror att
han till slut kanske skulle ge sig med kontaktförsöken. Linda uppger dock också att han
kontaktar henne ibland upp emot hundra gånger per dag när hon inte vill ha kontakt med
honom.

Under intransporten var Daniel väldigt uppe i varv. Det började redan uppe i lägenheten, han
var orolig att någon skulle se honom om vi gick ut och vi satte på en keps och luva för att
ingen skulle kunna se att det var Daniel när vi gick ut från lägenheten. Daniel var även
väldigt yvig i sitt kroppsspråk han hade svårt att sitta still i bilen, han satt och vred sig och
hade svårt att slappna av och gick upp i varv och sa att han inte alls visste varför han fick åka
med polisen och att han hela tiden hade varit med Linda från igår kväll tills polisen kom på
morgonen. Daniel fortsatte att prata mer eller mindre oavbrutet trotts att patrullen uppmanade
Daniel att försöka ta några djupa andetag. Daniel berättade även att han och Linda har varit
ett par tidigare men det senaste året har det varit fram och tillbaka.

Daniel berättade att han hade tagit kokain och druckit alkohol på morgonen men att det var
sista gången han skulle ta kokain och att han hade bestämt sig att det var sista gången
någonsin och att han skulle sluta helt. Daniel hade stora pupiller, stirrande blick, yvigt kroppsspråk, ofrivilliga muskelryckningar, hade svårt att komma ner i varv och var väldigt svettig

Daniel kom hem till Linda igår kväll vid åtta eller
nio-tiden. Daniel hade med sig kokain och alkohol. De drack alkohol. I morse har de uppstått
20 en konflikt gällande att Linda vill lämna Daniel, Daniel har då sagt att om hon lämnar honom
så ska han slå ihjäl henne. Linda har blivit mycket skärrad och upprörd över situationen och
börjat gråta och få en panikångestattack. Daniel har då sagt att han ska döda henne om hon
får panik.

Linda berättar att när hon och Daniel var utomlands förra året tvingade Daniel henne att ha
sex med honom och en prostituerad kvinna. Daniel höll fast henne och sa "det här kommer att
bli bra". Linda ville inte delta i samlaget.

Vilken jävla stolle alltså, denna Nannskog!
Oj trodde han var helylle. Gillat honom.
Citera
2026-06-12, 22:38
Medlem
Vilken gris.

Gift sig i USA - Expressen

Och länkas till Instagram med avstängd kommentarsfunktion...

Ojoj.
Citera
2026-06-13, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovikkastrumpa
Arne Hegerfors,
Glenn Hysén,
Gunde Svan,

de var/är "folkkära."

Nej, de hade kallats för "legendariska sportprofiler". Du sätter ribban för lågt.

On topic: GM ser ut som en riktig wifebeater.
Citera
2026-06-13, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovikkastrumpa
Vilken gris.

Gift sig i USA - Expressen

Och länkas till Instagram med avstängd kommentarsfunktion...

Ojoj.

Så den våldsamma kvinnohataren har gift sig, vad roligt.
Och så fina bröllopsbilder.
Är Daniel typen som spöar på kvinnor på fyllan eller boxar han nyktert?
Citera
2026-06-13, 02:47
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han har alltså en amerikansk farsa. Med det är han automatisk medborgare i USA. Börjar bli uppenbart varför han alltså åkte iväg till USA. De kommer ju inte lämna ut en amerikansk medborgare till Sverige.

Så känns som ett Dermot Clemenger fall det här. Han kommer aldrig bli fälld...

Sedan så har Daniel bott i L.A sedan 2022, så han har så att säga "rotat sig" där.
(Han är ju inte så att säga någon "turist på villovägar").
Citera
2026-06-13, 04:46
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Özz Nujen? En kurd som hatar Sverige mer än han önskar Kurdistan men som ändå får bokningar. Dessutom anställt terrorister för billig arbetskraft.
Han har främst kommenterat simning, skytte och rally??

SVTs får se detta som ett av de "smidigare" sätten att bli av med en välkänd profil i besparingstiderna.
Citera
2026-06-13, 06:30
Medlem
Asså jag fattar verkligen inte hur killar/Män som Daniel Nannskog med sitt track record kan lägra ena snygga tjejen efter den andra. Hur kan dessa kvinnor ens ta dessa killar med tång? Har dem ingen som helst självrespekt, självkänsla eller ryggrad.

Jag har full förståelse att man har svårt att lämna en relation där det våld i nära relationer sakta men säkert ökar och hur kvinnorna blir mentalt nedbrutna, men att på förhand veta att detta är en person som slått sina ex, och då inleda en relation kan jag inte förstå.

Jag köper inte mamma känslor med att "jag kommer förändra honom", Detta kommer inte gälla mig för jag kommer ge han det han behöver och vill ha.

Här kanske "pengarna" spelar lite roll men inte fan är det värt att bli på pucklad, riskera att bli våldtagen och utsätta sig för psykisk terror för lite flärd?

Borde han inte bli utkastad ur USA om han blir dömd?

Helt jävla sinnessjukt hur många kvinnor tänker.
Citera
2026-06-13, 07:31
Medlem
Nannskog är väl knappast folkkär. Jag känner inte en enda person som inte ogillat hans framtoning i rutan. Han är till och med mindre likeable än Bojan.

Skönt att slippa honom. Synd om tjejerna som fallit för hans dryga person.

Folk som har 2 mm avstånd mellan ögonen är att lita på!
Citera
2026-06-13, 11:29
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Jag har alltid fått ADHD vibbar på honom, så olaga tvång och droger kommer ju inte som nån överraskning. Plus hudfärgshandikappet
Senast redigerad av Abdi-Lena-Alkisson 2026-06-13 kl. 11:50.
Citera
2026-06-13, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Sedan så har Daniel bott i L.A sedan 2022, så han har så att säga "rotat sig" där.
(Han är ju inte så att säga någon "turist på villovägar").

Vad har han pysslat med där då, någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in